SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 15:47

Det nye design

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægsøn 27. maj 2012 18:10

Har nu oprettet en låste indlæg underkategori til alle salgstrådene, så skal indlæggene bare flyttes over, dette klarer jeg løbende, så gå gerne jeres salgstråde igennem, og skriv solgt i overskiften som

feks. overskrift fra
S: Road Show flippermaskine
til
S: Road Show flippermaksine ( solgt )

, så jeg nemmere kan spotte dem der skal flyttes....:)

Så skulle vi alle gerne få et bedre overblik over hvad der er aktive indlæg i markeds kategorierne.
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 10:33

Et par hundrede tråde flytte til låste posts underforummet, i de forskellige salgs forums.

Et stort arbejde, men bliver vel færdig på et tidspunkt...;)
Brugeravatar

BinaryDark

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 19:34
  • Geografisk sted: København indre by.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 18:23

Du er s** en super admin koluda jeg har aldrig mødt en admin der gider at høre på hvad brugerende har at sige... :D
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 19:07

Jo da, i er jo alle en del af forummet....:)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 21:04

koluda skrev:Your wish i grated.... ;)

Recent topic rykket ned i bunden af index, har også udvidet det til flere posts, nu der alligevel er plads nok nu, så man ikke misser evt. indlæg ved at bruge denne frem for vis nye indlæg.?


Det er vist alt efter hvordan man bruger forum, for hvis man logger ind adskillinge gange dagligt er det ikke særligt rart at recent topics ligger i bunden. Og yderligere er det en irritation at man for at bladre i siderne med "recent topics" skal til at scrolle op for at kunne skifte til hhv side 2, 3, 4.... da der kun er links til efterfølgende sider i toppen af "recent topic"-delen

Jeg synes det nye design har gjort det rigtig svært at følge med i nye tråde, posts og beskeder i forhold til det tidligere design.

Yderligere ærger det mig en del (okay, rigtig rigtig meget faktisk) at muligheden for anonymt login er forsvundet. Hvis man anonymt vil kigge på forum nu kan man jo ikke se private beskeder, da man er nødt til at undlade at logge ind hvis man ikke vil ses online... ved godt der er en server-log, men det virker altså ret overvågningsagtigt på mig alligevel at alle folk kan se når man er logget ind.

-----

Tilføjelse, nu jeg er vildt godt igang med de sure opstød, hehe :

Jeg savner delen fra det gamle design at man fik nye tråde og posts på én side, siden sit eget tidligere login, når man loggede på, og ikke som nu bare alle de nyeste tråde og posts i en lang række, side efter side.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 21:25

Bosse skrev:Det er vist alt efter hvordan man bruger forum, for hvis man logger ind adskillinge gange dagligt er det ikke særligt rart at recent topics ligger i bunden. Og yderligere er det en irritation at man for at bladre i siderne med "recent topics" skal til at scrolle op for at kunne skifte til hhv side 2, 3, 4.... da der kun er links til efterfølgende sider i toppen af "recent topic"-delen


Ja, var også selv mere til den skulle ligge i toppen, så man slap for at scroole ned på siden for dette.

Af hensyn til siderne er jeg ikke helt med..

Bosse skrev:Jeg synes det nye design har gjort det rigtig svært at følge med i nye tråde, posts og beskeder i forhold til det tidligere design.



Umiddelbart så burde det være nogenlunde det samme, specielt hvis man bruger vis nye indlæg når man logger ind, men Recent topic er mere til dem der ikke bruger nye indlæg.

Bosse skrev:Yderligere ærger det mig en del (okay, rigtig rigtig meget faktisk) at muligheden for anonymt login er forsvundet. Hvis man anonymt vil kigge på forum nu kan man jo ikke se private beskeder, da man er nødt til at undlade at logge ind hvis man ikke vil ses online... ved godt der er en server-log, men det virker altså ret overvågningsagtigt på mig alligevel at alle folk kan se når man er logget ind.


Af hensyn til Anonym login, så vidste jeg ikke engang denne ikke var aktiv længere, da jeg aldrig selv har brugt det, men kan da se om dette kan ændres...:)
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 21:29

Af hensyn til Anonym login, så ser det da ud til det stadig er muligt via Login fanen i toppen.

spille-maskiner_login.jpg
spille-maskiner_login.jpg (24.14 KiB) Vist 6413 gange
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 21:32

Bosse skrev:Jeg savner delen fra det gamle design at man fik nye tråde og posts på én side, siden sit eget tidligere login, når man loggede på, og ikke som nu bare alle de nyeste tråde og posts i en lang række, side efter side.


Dette burde du gøre hvis du bruger vis nye indlæg....;)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye design

Indlægman 28. maj 2012 22:33

koluda skrev:Af hensyn til siderne er jeg ikke helt med..


Jeg mener at når man når ned til "sidste topics" delen, så står der i toppen af "sidste-topics"-delen: "1, 2, 3, 4, 5 ... 526" ...altså der hvor man kan vælge efterfølgende sider af "sidste topics".

Når man så kigger "sidste topics" igennem og scroller ned af siden, så er man nødt til at scrolle op for at kunne vælge side 2 (eller efterfølgende" på "1, 2, 3, 4, 5 ... 526" linksene. Det ville være mere logisk hvis de links til efterfølgende sider lå i bunden af "sidste topics" i stedet for i toppen.



koluda skrev:Dette burde du gøre hvis du bruger vis nye indlæg....;)


Tak, det havde jeg ikke set at man kunne :) ... troede "recent topics" havde afløst den personlige-siden-sidste-login-funktion :)

Dog ser det hele også mindre forvirrende når jeg sidder ved den pc jeg bruger lige nu da den har widescreen, hvad jeg normalt ikke bruger på min arbejds-bærbare eller mine stationære computere, da jeg ikke synes det er fedt til andet end film.



koluda skrev:Af hensyn til Anonym login, så ser det da ud til det stadig er muligt via Login fanen i toppen


Ahhh ja. Jeg har indtil nu brugt den login-funktion som kom frem automatisk når man gik ind på spille-maskiner.dk, men nu jeg ved det er det jo lige så nemt at bruge den anden :) (det hjælper jo så dog ikke eventuelle andre som heller ikke er klar over at det stadig er muligt med anonymt login).
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Foregående

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 32 gæster