SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 00:01

Fullsize eller cocktail cab

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Fullsize eller cocktail cab

Indlæglør 28. jun 2014 13:13

Hej,
Jeg har købt en arkade maskine og jeg er lidt i tvivl om det jeg har købt er fuldsize eller kun cocktail kabinet. Grundet til jeg spørger er fordi jeg er ved at købe nogle Nintendo spil print og der er forskellige udgave af dem til fullsize eller cocktail cabinet så før jeg begynder at udskifte dele og spilprint ville jeg høre om nogen af jer dejlige mennesker kunne hjælpe.

Det skal siges dette er mit første projekt og faktisk var det meningen at jeg skulle lave en Mame, men der ingen tvivl om at jeg går efter de originale setup. Håber nogen kan hjælpe - jeg er klar over jeg skal lave lednings træk om til Jamma og har fået nogle fede tips fra en.
Jeg har vedhæftet en pdf jeg har lavet med hele det indvendige setup alle tips er meget værdsat.

Detlajer: Compugame Kab.
Billed: kabinet + indvendig
fil. pdf
ekstra: Jeg kan upload flere billeder.
Vedhæftede filer
Invendig 1.jpg
Udefra
Wire and game boards NEW.pdf
Wire and game board
(2.72 MiB) Downloadet 389 gange
Hele kabinet.jpg
kabinet

mchay

  • Indlæg: 596
  • Tilmeldt: man 22. okt 2007 13:24
  • Geografisk sted: Svendborg
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fullsize eller cocktail cab

Indlæglør 28. jun 2014 13:27

Det er et kabinet i fuld størrelse du har dig, da et cocktail kabinet er et bord :-)

Dog burde der ikke være forskel på printene, da det oftest bare en en DIP-switch der skal indstilles for at komplimentere et cocktail kabinet.
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fullsize eller cocktail cab

Indlæglør 28. jun 2014 13:39

du skal nok regne med at den skærm du har der nok har burn in fra det pokerspil der sad i...
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fullsize eller cocktail cab

Indlæglør 28. jun 2014 13:49

mchay skrev:Det er et kabinet i fuld størrelse du har dig, da et cocktail kabinet er et bord :-)

Dog burde der ikke være forskel på printene, da det oftest bare en en DIP-switch der skal indstilles for at komplimentere et cocktail kabinet.


tak for svaret ok så har jeg lært noget nyt ;) så kan jeg jo godt gå ud og købe de rigtige print ;) det gør det noget lettere for mig at finde de spil print for 80 % af dem er til fullsize ;) igen tusind tak. from :mrgreen: a newb

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fullsize eller cocktail cab

Indlæglør 28. jun 2014 13:54

dorkvonwaterfall skrev:du skal nok regne med at den skærm du har der nok har burn in fra det pokerspil der sad i...

Ja ok det kan jeg godt se er et problem prøver at tjekke det senere i opsætningen men eller må der en ny skærm til jeg fik afvide at skærmkortet godt kan bruges stadig.
Brugeravatar

mes83

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: tors 2. mar 2006 13:38
  • Geografisk sted: Vejen
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fullsize eller cocktail cab

Indlægman 30. jun 2014 12:30

Pas på med løb af Nintendo spil, de havde ofte specielle kabinetter, kaldet Playchoice. Her var der en lille ekstra skærm, hvor man kunne vælge imellem forskellige spil. Men de er nu ikke så almindelige. Selve dig kabinet ser ud til, at være et standard Jamma kabinet, der er lavet om til en poker maskine, du burde bare kunne bruge et CG til Jamma kabel, og så burde det virke.


Sent from my iPad using Tapatalk
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Fullsize eller cocktail cab

Indlægman 30. jun 2014 12:51

Det kan være du tænkte Cabaret, som en den lille model af fullsize kabinetter? Den på billedet ligner en full size, og som tidligere nævnt er et cocktail cabinet en bordmodel.

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 35 gæster