SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 18:07

Hej gutter!

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 19:41

Over grænsen...måske, men det er jo altså blot en tegning..Og jeg synes også at Muerto's hævntogt er over stregen.

Hvis I vil svine mig, så kan I gøre det i "min" tråd, så skal jeg nok holde min respons der.

Jeg forbeholder mig dog ret til at byde 800 kr hver gang nogle sætter en maskine til salg ;)
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 19:49

Dante skrev:Og ganske rigtigt Muerto, det er et Ghouls n' Ghosts :) boardet er originalt, men jeg må nok konstatere at jeg formodentlig heller ikke er så god til at finde de superbillige tilbud - endte i al fald med at give 1500 for det..


1500 er en ok pris for lige netop det spil. Det er meget eftertragtet originalt.
Jeg vil mene du kan finde et tomt CG kabinet til 500, har da set flere på siden til den pris. For et fuldt fungerende jamma kabinet skal man nok smide 2500 og opefter. Spørg evt manta400 om han har et han skal af med.
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 19:58

Bosse skrev:
Dante skrev:Håber i al fald jeg kan finde et billigt men godt et af slagsen


Selvom priserne de sidste to år har fået et nyk opad vil jeg bestemt mene det er muligt at finde et til en plovmand. Prøv at oprette en tråd hvor du søger et tomt kabinet og se om der ikke sker noget. Og ellers vent et par uger og prøv igen, det skal nok lykkes at finde et fint kabinet.


MK83 skrev:
Muerto skrev: Kan ikke hjælpe dig men tror du skal sende en PB til BarrySlisk, han ved alt om priser på kabinetter og den slags.... Sarkasme kan forekomme i det skrevne...

:lol: :lol:
Ja. Han har super styr på priserne.

Nå spøg til side.

Velkommen til og genialt setup du har lavet :wink:
Ghouls 'n ghost er et fedt spil og blandt mine favoritter. Det skal du nok blive glad for. :D

Hvis du skal tjekke priser på dedikeret cabs, så lad vær med og tro at priserne på eBay er samme pris i danmark.


Tak for feedback! :) Jeg har kigget lidt efter dedikerede kabinetter, men som i sikkert nok også kan bekræfte, så lader det til at de ikke er så lette at få fat på - specielt ikke i DK. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg godt kunne tænke mig et dedikeret kabinet, især til GnG, (som jeg kunne forestille mig at der en del af andre der også kunne!) da det er et mit af mine absolutte favoritspil. Jeg tror dog at jeg har opgivet det lidt på forhånd - Jeg har simpelthen aldrig set et sådant kabinet i DK, og jeg synes endda jeg har svært ved at finde nogen til salg på udenlandske sider. Selv hvis jeg fandt et i USA eksempelvis, så ville jeg nok ikke være villig til at betale den pris/transport/told det kom til at koste - men det er jeg så selv ude om :)

Jeg har i stedet overvejet at lave mit "eget" GnG kabinet, evt. med reproduceret udsmykning, men da dette nok er for eksperter eller øvede, ville det i første omgang være fint bare at få et kabinet :)
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:01

Dante skrev:Og ganske rigtigt Muerto, det er et Ghouls n' Ghosts :) boardet er originalt, men jeg må nok konstatere at jeg formodentlig heller ikke er så god til at finde de superbillige tilbud - endte i al fald med at give 1500 for det..


Wohoo! som 1up skriver, er det ikke en dårlig pris du har givet! - kan se det jeg har var endnu dyre da jeg købte det tilbage i 2008!
Det er bare en skam det er så skide svært!!
Hvad har du ellers af JAMMA spil?
Need - More space!
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:15

Muerto skrev:
Dante skrev:Og ganske rigtigt Muerto, det er et Ghouls n' Ghosts :) boardet er originalt, men jeg må nok konstatere at jeg formodentlig heller ikke er så god til at finde de superbillige tilbud - endte i al fald med at give 1500 for det..


Wohoo! som 1up skriver, er det ikke en dårlig pris du har givet! - kan se det jeg har var endnu dyre da jeg købte det tilbage i 2008!
Det er bare en skam det er så skide svært!!
Hvad har du ellers af JAMMA spil?


Det er det første spil jeg har erhvervet mig, men nok ikke det sidste :) Min bror og jeg spillede en del arcade før i tiden, mestendels slåsspil som Double Dragon, Vendetta og Final Fight, og vi har talt om vi ikke skal investere i disse evt.

Nå for søren, så er jeg ikke den eneste der har punget ud for det :) Men har ikke fortrudt! Har nørdet det max den seneste tid og du har ret, det er svært. Min rekord er indtil videre at være kommet til Level 4 på én credit, haha :D Jeg blev nærmest lidt stolt ^^
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:19

Dante skrev:Jeg har kigget lidt efter dedikerede kabinetter, men som i sikkert nok også kan bekræfte, så lader det til at de ikke er så lette at få fat på - specielt ikke i DK.


Hehe, det er fordi man i DK (og også tyskland og england) meget sjældent brugte dedikerede kabinetter. Det var for dyrt i forhold til blot at købe spil-printet hjem og så smide det i et lokalt-produceret kabinet.

Det er jo derfor alle os knajter tævede røven ud af bukserne på jk og cg maskiner hele vejen igennem indtil slut-firserne :)


Dante skrev:Jeg har i stedet overvejet at lave mit "eget" GnG kabinet, evt. med reproduceret udsmykning, men da dette nok er for eksperter eller øvede, ville det i første omgang være fint bare at få et kabinet :)


Et hvilket som helst kabinet som får en G'n'G marquee, bezel og controlpane-loverlay vil da ligne en million :)

Sideart er ligegyldigt, for eftersom du får flere kabinetter som står klods op ad det første vil det alligevel ikke kunne ses :D
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:37

Bosse skrev:
Dante skrev:Jeg har kigget lidt efter dedikerede kabinetter, men som i sikkert nok også kan bekræfte, så lader det til at de ikke er så lette at få fat på - specielt ikke i DK.


Hehe, det er fordi man i DK (og også tyskland og england) meget sjældent brugte dedikerede kabinetter. Det var for dyrt i forhold til blot at købe spil-printet hjem og så smide det i et lokalt-produceret kabinet.

Det er jo derfor alle os knajter tævede røven ud af bukserne på jk og cg maskiner hele vejen igennem indtil slut-firserne :)


Dante skrev:Jeg har i stedet overvejet at lave mit "eget" GnG kabinet, evt. med reproduceret udsmykning, men da dette nok er for eksperter eller øvede, ville det i første omgang være fint bare at få et kabinet :)


Et hvilket som helst kabinet som får en G'n'G marquee, bezel og controlpane-loverlay vil da ligne en million :)

Sideart er ligegyldigt, for eftersom du får flere kabinetter som står klods op ad det første vil det alligevel ikke kunne ses :D


Ja præcis! :D Jeg husker stadig da min bror berettede om at ham og en kammerat havde brugt adskillige 100kr på at komme igennem Double Dragon, hvor de så skulle kæmpe mod hinanden om damen allersidst. (Det blev så kammeraten der løb af med hende, haha)

Og ja, jeg har allerede forelsket mig i GnG looket, især fordi jeg fandt ud af at der var én som var kommet mig i forkøbet med den idé og allerede havde lavet kontrolpanelet i høj opløsning. No idea hvordan jeg skal få det ud så det kan bruges, men se da lige her, der er ikke et øje tørt :D

(et bette udklip)
Billede
Brugeravatar

MK83

  • Indlæg: 435
  • Tilmeldt: ons 26. sep 2007 23:03
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:47

Top nice :D
Flipper: Getaway, Corvette, Indianapolis 500, Circus Voltaire, Roadshow, Flintstones, Johnny Mnomic, Scared Stiff.
Arkade: Battle Gear 4 Tuned, Daytona Usa 2 Power Edition, Mame Maskine, Compugame med hyperspin.

Se Mit Gameroom -----> https://youtu.be/6riobBwahCw
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:50

Dante skrev:No idea hvordan jeg skal få det ud så det kan bruges, men se da lige her, der er ikke et øje tørt :D


Mange medborgerhuse i de større byer har grafiske værksteder hvor man kan printe på selvklæbende vinyl til ganske rimelige priser. Nu skriver du jo ikke i din profil hvor du er fra, men der ligger sikkert et eller andet omkring hvor du bor.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 20:58

Yep, det er ret cool, har selv et NOS GnG CP, mangler bare et kabinet så er alle stumperne der :D

Billede
Need - More space!
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 21:48

Bosse skrev:
Dante skrev:No idea hvordan jeg skal få det ud så det kan bruges, men se da lige her, der er ikke et øje tørt :D


Mange medborgerhuse i de større byer har grafiske værksteder hvor man kan printe på selvklæbende vinyl til ganske rimelige priser. Nu skriver du jo ikke i din profil hvor du er fra, men der ligger sikkert et eller andet omkring hvor du bor.


Muerto skrev:Yep, det er ret cool, har selv et NOS GnG CP, mangler bare et kabinet så er alle stumperne der :D

Billede


Det havde jeg ikke tænkt på, god idé ! :) Jeg kommer fra Kolding, så det kan måske nok lade sig gøre at finde et eller andet i nærheden tænker jeg :)

Og hold da op hvor ser det godt ud Muerto! Det er lige præcis sådan jeg havde tænkt mig at det skulle se ud! - Super flot, håber du finder det passende kabinet! :) Undskyld jeg spørger dumt, men hvad står "NOS" for, og hvor har du fået fat på dette fine CP (er det hjemmelavet) ?
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægman 25. aug 2014 22:10

NOS er en forkortelse af "New Old Stock" altså er det et originalt GnG CP.
Hvis man aldrig spørger får man sq heller aldrig noget af vide! Mener mit første spørgsmål her inde var noget i retning af; hvad er JAMMA.. :D
Need - More space!

Johnny rasmussen

  • Indlæg: 956
  • Tilmeldt: tors 6. dec 2007 12:41
  • Geografisk sted: bornholm
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægtirs 26. aug 2014 02:11

..
Hilsen Johnny
Brugeravatar

Dante

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: søn 24. aug 2014 21:51
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægtirs 26. aug 2014 07:39

Muerto skrev:NOS er en forkortelse af "New Old Stock" altså er det et originalt GnG CP.
Hvis man aldrig spørger får man sq heller aldrig noget af vide! Mener mit første spørgsmål her inde var noget i retning af; hvad er JAMMA.. :D


Hehe, nej det er jo det :D Hvor har du fået det fra? (Må ha været svært at finde!), og er det standard rent formfaktormæssigt? (ville man kunne bygge CP'et ind i et andet kabinet end det dedikerede, hvis man ville?)
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Hej gutter!

Indlægtirs 26. aug 2014 18:25

Har købt det i USA, mener det var på KLOV forummet.
Tror sagtens man kan "montere" det på et andet kabinet end det originale, dog skal det være samme bredde som CPét mellem siderne... :)
Need - More space!
ForegåendeNæste

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 39 gæster