SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 07:26

Defekt Atari Pole Position til salg

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Defekt Atari Pole Position til salg

Indlæglør 28. nov 2015 08:36

Hehe, ville også ha budt, men min grænse var 2500, da et Pole Position print er dyrt, og nærmest umuligt at reparere da det bruger så mange custom chips. :?
Need - More space!
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 451
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Defekt Atari Pole Position til salg

Indlæglør 28. nov 2015 09:52

Ja, jeg regnede også på at det kunne blive lidt dyrt, da gearstangen også skulle skiftes til original og dermed også CPO. Rattet kunne også med fordel skiftes. Og så kunne man overveje om siderne skulle have ny sideart? Men det kunne have været et sjovt projekt for en noob. Man bliver så inspireret af at se John's Arcade når han istandsætter kabinetter. Men jeg kunne se ved søgning at der ikke ser ud til at blive solgt ret mange Pole Position's. Så hvis ikke jeg var så fattig, så havde jeg budt mere.
Der skulle i øvrigt komme et Pole Position board som indeholder PP1 og PP2 (EDIT: tror at det indeholder PP2).
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member
Brugeravatar

Muerto

  • Indlæg: 942
  • Tilmeldt: søn 24. feb 2008 10:39
  • Geografisk sted: Kerteminde (5300) DK
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Defekt Atari Pole Position til salg

Indlægsøn 29. nov 2015 08:54

Yes, har set der er en der er ved at back engenere PP1 og PP2, men ved ikke hvor langt han er i processen...
Need - More space!
Foregående

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 27 gæster