SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:06

Søger info om 3 player Super Sprint Arcade

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked

holm76

  • Indlæg: 4
  • Tilmeldt: tirs 27. dec 2022 14:15
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Søger info om 3 player Super Sprint Arcade

Indlægtirs 27. dec 2022 15:01

Det er en af mine helt store drengedrømme at få anskaffet en sådan arcade maskine til at have stående i min man-cave.

Jeg har lige nu ikke pladsen, men jeg er meget interesseret i at vide noget mere om netop denne arcade maskine inden jeg kommer til at drømme alt for meget om at have een.

Hvor mange findes der overhovedet i DK?
Er der nogensinde nogle tilsalg og til hvilken pris lander de cirka på?

Er der stort vedligeholdesarbejde på dem og er det noget man selv vil kunne klare?
Og hvad med reservedele, hvis et rat eller en speeder pedal pludselig står af?
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Søger info om 3 player Super Sprint Arcade

Indlægons 4. jan 2023 13:22

"Hvor mange findes der overhovedet i DK?"

Aner det ikke!

"Er der nogensinde nogle tilsalg og til hvilken pris lander de cirka på?"

Sjældent. Helt generelt er der ikke ret mange dedikerede til salg i Danmark.

"Er der stort vedligeholdesarbejde på dem og er det noget man selv vil kunne klare?"

Det er nok ret individuelt.

"Og hvad med reservedele, hvis et rat eller en speeder pedal pludselig står af?"

Bedste bud er at kigge på Ebay (evt med agent-søgning) eller https://forums.arcade-museum.com og så have god tålmodghed.
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

holm76

  • Indlæg: 4
  • Tilmeldt: tirs 27. dec 2022 14:15
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Søger info om 3 player Super Sprint Arcade

Indlæglør 16. dec 2023 15:35

Jeg kan se at du linker til forums.arcade-museum.com

Har du evt. en bruger derinde?

Jeg har fundet en tråd med en bruger der scratch bygger et SSprint kabinet godt nok ud fra et eksisterende kabinet at tage mål fra, men det kunne være fedt hvis man kunne få en eller anden til at skitse et SSprint kabinet op, så man kunne bygge det i lidt træ,

Men når jeg prøver at logge ind på siden, så får jeg at vide at jeg skal sætte et brugernavn og der er et link til en accounts siden. Den side findes dog ikke.

Hvis du har en konto derind til kan jeg så evt. få dig til at spørge til hvordan man får sin profil ordentligt oprettet?
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Søger info om 3 player Super Sprint Arcade

Indlæglør 23. dec 2023 13:24

Hej holm76.

Hvis det kniber med pladsen så blev der, også i 1986, lavet en 2-player version, ved navn Championship Sprint.

https://www.youtube.com/watch?v=ga-YF9Up64k

Championship Sprint bruger samme kabinet som Paperboy. Hvis du ændrer byggeplanerne til en Championship Sprint, så har jeg en stående, som du er velkommen til at måle på :)

Jeg søger iøvrigt styr-delen/kontrolpanelet til en Paperboy hvis nogen har sådan et liggende :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

BarrySlisk

  • Indlæg: 449
  • Tilmeldt: søn 17. nov 2013 13:54
  • Geografisk sted: Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Søger info om 3 player Super Sprint Arcade

Indlægons 10. jan 2024 11:44

Beklager sent svar.

Jeg kan huske at jeg også havde store problemer med at oprette en bruger.

Hvad er linket til den account side som ikke virker? Hvis jeg logger ind kan jeg gå en til accountside der hedder:
https://forums.arcade-museum.com/accoun ... nt-details
Enjoying something I want in my limited time on Earth is more important to me than trying to save a few hundred dollars and waiting over a decade. - koolmoecraig, KLOV member

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster