SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 18:15

B:Super Bubble boble

Køb og salg af arcademaskine
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

KroeboCop

  • Indlæg: 915
  • Tilmeldt: ons 12. jul 2006 14:37
  • Geografisk sted: Aarhus N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

B:Super Bubble boble

Indlægman 11. sep 2006 14:07

Har du noget du gerne vil bytte med så kom med et bud......

Er klar på både pcb og mvs

har også en masse andre pcb`er at bytte med:-)
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: B:Super Bubble boble

Indlægman 11. sep 2006 14:24

Er det er en original eller en bootleg?

Dennisml

  • Indlæg: 219
  • Tilmeldt: tors 27. okt 2005 19:16
  • Geografisk sted: fredensborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 14:32

Er det MVS..?? Hvis ja så er jeg int i en bytter :-)
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 14:33

Du må da være helt vild efter at bytte det til et pragteksemplar af Michael Jackson's Moonwalker? :)

De to PCB's må mindst være lige meget værd. *host*
Brugeravatar

flottenheimer

  • Indlæg: 258
  • Tilmeldt: man 25. jul 2005 22:02
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 20:33

Creek skrev:Du må da være helt vild efter at bytte det til et pragteksemplar af Michael Jackson's Moonwalker?

Af en eller anden grund er det faktisk et af mine yndlings arcade spil. Jeg brugte masser af femmere på Moonwalker, da det stod på Byens Burger i Århus ... desuden elsker jeg simpelthen isometrisk grafik. Mums!

Og så er der i øvrigt ingen grund til at gøre mere grin med den mand. Han er vist blevet ydmyget mere end rigeligt :-)
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: B:Super Bubble boble

Indlægman 11. sep 2006 20:51

Elgen skrev:Er det er en original eller en bootleg?


SUPER Bubble Bobble = Boolteg
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 20:52

Jeg har en hel del Arcade boards og også et par MVS titler til salg herinde, er også klar på bytte hvis du er interreseret.

Har også 8-12 mvs titler , som ikke lige er sat til salg herinde, kan jeg tilføje også.
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 20:53

Dennisml skrev:Er det MVS..?? Hvis ja så er jeg int i en bytter :-)


Nej, er det ikke.
Bubble Bobble findes ikke til Neo Geo.
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 21:55

flottenheimer skrev:Af en eller anden grund er det faktisk et af mine yndlings arcade spil. Jeg brugte masser af femmere på Moonwalker, da det stod på Byens Burger i Århus ... desuden elsker jeg simpelthen isometrisk grafik. Mums!

Og så er der i øvrigt ingen grund til at gøre mere grin med den mand. Han er vist blevet ydmyget mere end rigeligt :-)

Tja, at spille som Michael Jackson som skal redde små børn og som ved hjælp af bubbles kan transformere sig om til en robot, der skyder med laser og raketter.. Man begriber jo ikke, at det spil af sine episke proportioner, ikke er gået hen og blevet et af historiens bestsellere. :)

Men jo, det er da absolut underholdende.

Jeg har også et mindre kendt arkadespil blandt mine favoritter, Rolling Thunder, som jeg også har disket en hulens masse småmønter efter. Jeg tror jeg får svært ved at lade det gå min næse forbi, hvis jeg ser et PCB til salg en dag. :)
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 22:29

Creek skrev:Jeg har også et mindre kendt arkadespil blandt mine favoritter, Rolling Thunder, som jeg også har disket en hulens masse småmønter efter. Jeg tror jeg får svært ved at lade det gå min næse forbi, hvis jeg ser et PCB til salg en dag. :)

Hmmm, Rolling Thunder, jeg synes der ringer en klokke, men kan ikke lige genkende de der screen shots; kan det ikke passe at det kom i et C64-port på et tidspunkt?

-og iøvrigt, hvorfor så ikke bare snuppe en hel dedicated machine nu du er igang };-), ham her vil gerne sende internationalt:

ebay.com
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 11. sep 2006 22:51

Elgen skrev:Hmmm, Rolling Thunder, jeg synes der ringer en klokke, men kan ikke lige genkende de der screen shots; kan det ikke passe at det kom i et C64-port på et tidspunkt?

Jo der blev vist lavet en forfærdelig masse porteringer.

Elgen skrev:-og iøvrigt, hvorfor så ikke bare snuppe en hel dedicated machine nu du er igang };-), ham her vil gerne sende internationalt:

ebay.com

Det er sjovt, jeg lavede også lige en søgning på Ebay efter jeg havde skrevet indlægget her og faldt over den sælger der. Men den her så meget mere interessant ud. $1!

Available to: United States only... d'oh!
Brugeravatar

Alf81

  • Indlæg: 295
  • Tilmeldt: fre 29. jul 2005 14:52
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 12. sep 2006 12:46

Der blev lavet både RollingThunder2 og 3 til MegaDrive, men en egentlig 1'er port kan jeg kun huske fra Commodore64.
- GO FOR BROKE!!
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 12. sep 2006 13:03

Jeg faldt over denne side, der lister fire formater, C64 ikke inkluderet: Arcade, Atari ST, NES, Spectrum. Selv kender jeg kun arkadeversionen.

Rolling Thunder 2 har jeg prøvet, men synes det er langt fra lige så godt som forgængeren.
Brugeravatar

Alf81

  • Indlæg: 295
  • Tilmeldt: fre 29. jul 2005 14:52
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 12. sep 2006 13:10

Der findes jo' også både den originale version og en new version på PCB :) 2'eren er klart et af mine favorit MD-spil, synes det læner sig meget godt opad (1)'eren. 3'eren derimod, er lidt mere pure action, men har stadig RollingThunder følelsen. Du kan da ikke front'e på RT2!?? :D

Iøvrigt var RollingThunder, samt BubbleBobble og OutRun, et af de tre første titler jeg spillede på arcade.

EDIT: Hjemmesiden du referere til ikke 100% opdateret med alle titler til alle konsoller. Er selv bruger derinde, og, har været det en del år efterhånden.
- GO FOR BROKE!!
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 12. sep 2006 13:41

Alf81 skrev:Du kan da ikke front'e på RT2!?? :D

Det er jo smag og behag. :) Jeg er mere til den autentiske følelse i 1'eren, som var mit første møde med serien. RT2 appellérede ikke lige så meget som originalen til min smag. Det kan have noget at gøre med, at jeg først faldt over 2'eren et årti efter jeg først faldt over originalen.

Alf81 skrev:EDIT: Iøvrigt er hjemmesiden du referere til ikke 100% opdateret med alle titler til alle konsoller. Er selv bruger derinde, og, har været det en del år nu.

Nej, det fandt jeg ud af. Det må også være en håbløs opgave at skulle holde styr på alle spil, til alle platforme gennem tiderne. Men det bekræftede min opfattelse af, at RT var udkommet på flere platforme.
Næste

Tilbage til Arcademaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 45 gæster