SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 25. apr 2024 11:09

Sådan ser Maskinen ud idag

Om diverse projekter. Bygning af en MAME maskine, bygning af en supergun, service/rengøring af en flipper eller lignende. Lad de andre brugere følge dine projekter - måske får de selv lyst til at gå i gang...
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

trennel

  • Indlæg: 115
  • Tilmeldt: ons 31. maj 2006 18:27
  • Geografisk sted: Greve
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Sådan ser Maskinen ud idag

Indlægman 27. okt 2008 01:13

ret tilfreds med den selv, gule knapper og der er kommet trackball i og hackede lige en mus til den så jeg kunne bruge trackballen fuldt ud som mus :D

p.s roder stadig med de forskellige emulator man skal altid lige lave lidt på den hehe pcspil(dem som er arkade venlige lige pt fandt jeg frem til TMNT 2007 som jeg tror kan bruges har osse nogle andre som er hamsterball, Raiden III o.s.v), nulldc Naomi (ligger på den stationær pc håber jeg kan få det til at spille på maskinen men nu må vi se)

Billede

p.p.s hvor mange emu kører i med her er det jeg har pt
M.A.M.E
Daphne
Sony Playstation
NullDC Naomi
Batch (PCSpil)
Mp3 Jukebox
Visual Pinball
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægman 27. okt 2008 16:01

Smart at kunne bruge trackballen som mus. :)

Nu er det efterhånden noget tid siden jeg sidst rodede med arkadedyret, men jeg har da fået følgende emulatorer op at køre på den.

MAME, Daphne, NES, SNES, N64, Gameboy, GBA, Sega Master System, Sega Mega Drive, Commodore 64/128, Commodore Amiga, Visual Pinball og Future Pinball.
Brugeravatar

trennel

  • Indlæg: 115
  • Tilmeldt: ons 31. maj 2006 18:27
  • Geografisk sted: Greve
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 28. okt 2008 01:59

ja jeg havde også lige et break fra den

NullDC Naomi virkede på maskinen skulle godt nok bruge chankast plugin for ikke at få hvide bjælker i grafiken (ArcadeVGA)

nu er jeg godt nok lige blevet lun på Sega Saturn, så lige de spil til den + at den har en Batman Forever Arcade, den vil lille manden blive glad for (mame version ingen lyd)

P.S og konen er sat til den 26.jan og jeg skal have en bandit mere MAN POWER :D
Brugeravatar

trennel

  • Indlæg: 115
  • Tilmeldt: ons 31. maj 2006 18:27
  • Geografisk sted: Greve
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægons 29. okt 2008 21:18

venter med Sega Saturn det er for system krævende (kører ikke optimalt på en 3GHZ med 2GB ram)og alt for meget beta til jeg gider at kører med det , men SNES , N64, Sega Master System, Sega Mega Drive og amiga smider jeg på den skal bare lige udvide med en HD Mame med CHD filer er begyndt at fylde meget nu til dags hehe

Tilbage til Projekter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron