SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 10:19

Roadshow pinball projekt

Om diverse projekter. Bygning af en MAME maskine, bygning af en supergun, service/rengøring af en flipper eller lignende. Lad de andre brugere følge dine projekter - måske får de selv lyst til at gå i gang...
  • Forfatter
  • besked

Claustorp

  • Indlæg: 23
  • Tilmeldt: tirs 21. jan 2014 21:55
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Roadshow pinball projekt

Indlægfre 27. feb 2015 21:19

Efter at have erhvervet denne maskine, vil jeg dele mine forbedringer og mit personlige præg på maskinen. Efter at ha set en amerikaner lave en topper til maskinen, vil jeg også ha en topper. Men en pris på 1000 kr + told og moms er alligevel for meget. Så jeg byggede min egen. Jeg har desuden indkøbt et LOCK MODE sign fra en gut i Belgien. Det passer godt ind i temaet på maskinen. Jeg har også installeret et START CITY EVENT mod. Det er en rød led som lyser nede i truget når start city event starter. Derudover har jeg fået pulver lakeret benene og apron. Der er kommet nye decals på apron og nye instruktions kort. Jeg har desuden skiftet gummi, kugler og skiftet næsten alle pærer til led. Så nu mangler kun at få slebet kassen ned og få nye udvendige decals. Min første maskine som ikke skal andre steder :D :D :D
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Pins : Roadshow, Hurrycaine og Austin Powers

Tilbage til Projekter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster