SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 25. apr 2024 21:21

skærmforlænger til bærbar??

Om diverse projekter. Bygning af en MAME maskine, bygning af en supergun, service/rengøring af en flipper eller lignende. Lad de andre brugere følge dine projekter - måske får de selv lyst til at gå i gang...
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

skærmforlænger til bærbar??

Indlægman 22. feb 2010 09:20

Jeg har undersøgt forskellige muligheder for at bruge min gamle Dell Inspiron 6000 til et projekt, men har brug for at der kommer lidt 'luft' mellem skærm og bundkort (ca. 20-30cm). Jeg er i den anledning på udkig efter om man kan købe forlængere til sådanne fladkabler?

jeg kan ikke umiddelbart finde noget på nettet. det tætteste jeg er kommet er noget omkring hvordan man installerer en laptop i en bil, og at man selv skal lave kablerne?

Nogen der ved hvor man skal kigge hvis jeg skal finde sådanne forlænge kabler?
Brugeravatar

nico

  • Indlæg: 346
  • Tilmeldt: lør 3. okt 2009 15:00
  • Geografisk sted: Østjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: skærmforlænger til bærbar??

Indlægman 22. feb 2010 09:34

hej
https://www1.elfa.se/elfa~dk_da/b2b/cat ... ab=catalog

ved ikke lige hvilket kabel du søger men de har som regel det du lige mangler (er min erfaring)


1up skrev:Jeg har undersøgt forskellige muligheder for at bruge min gamle Dell Inspiron 6000 til et projekt, men har brug for at der kommer lidt 'luft' mellem skærm og bundkort (ca. 20-30cm). Jeg er i den anledning på udkig efter om man kan købe forlængere til sådanne fladkabler?

jeg kan ikke umiddelbart finde noget på nettet. det tætteste jeg er kommet er noget omkring hvordan man installerer en laptop i en bil, og at man selv skal lave kablerne?

Nogen der ved hvor man skal kigge hvis jeg skal finde sådanne forlænge kabler?

Tilbage til Projekter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron