SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 19. apr 2024 18:00

Projekt - nyt værksted

Om diverse projekter. Bygning af en MAME maskine, bygning af en supergun, service/rengøring af en flipper eller lignende. Lad de andre brugere følge dine projekter - måske får de selv lyst til at gå i gang...
  • Forfatter
  • besked

Mik

  • Indlæg: 133
  • Tilmeldt: tors 5. jan 2006 12:50
  • Geografisk sted: Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Projekt - nyt værksted

Indlægsøn 12. sep 2010 18:19

Efter et par år eller 3 "kan ikke rigtigt huske mere" hvor jeg ikke rigtigt har lavet noget på mine maskiner dels pga en lille ny i familien og at jeg var blevet rigtigt træt af at stå i den mørke garage mellem alt muligt skrammel "som man bare ikke kan undværre :)" og lave flippere,
men det var den eneste plads jeg havde tilbage da der kun er plads til 4 flippere i kælderen,
og dem flytter man ikke sådant med hver uge da de skal skilles grundigt ad for at komme op af trappen.
Så efter at have været undervejs i omkring et år med problemer med kommunen og sne i hullet i ca 4 måneder er jeg ved at være i mål og klar til at flytte ind og forhåbentligt forny glæden ved min hobby.

/Michael
Vedhæftede filer
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Billede

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Projekt - nyt værksted

Indlægsøn 12. sep 2010 18:38

Ser super lækkert ud. Glæder mig til det bliver min tur til at komme igang med sådan et projekt. Lige nu glæder jeg mig over at lejligheden er skiftet ud med hus. Det giver trods alt lidt mere plads at rode på.
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Projekt - nyt værksted

Indlægsøn 12. sep 2010 20:23

Godt at se dig tilbage på pins fronten igen...:)

Super lækkert værksted du har fået dig nu, der skal nok tilbringes mange gode timer inde med shopning af pins i den kommende fremtid.

Også er der tænkt på transporten ud og ind af rummet kan jeg se, det er altså et must med en god bred dør eller dobbelt dør i dette tilfælde, når der skal flyttes pins ind og ud af rummene.
Brugeravatar

mammen

  • Indlæg: 1096
  • Tilmeldt: man 7. aug 2006 17:52
  • Geografisk sted: horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Projekt - nyt værksted

Indlægfre 17. sep 2010 21:22

hej mikael, det ser sku godt ud,nu mangler du bare at sætte dine pin ind :P men der er jo ikke nok plads til alle dem du har :lol: min WHO DUNNIT vil passe godt ind,,, hvis vi kan finde en ok bytte pris men din enarmet :D

Tilbage til Projekter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster