SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 25. apr 2024 03:21

Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Om diverse projekter. Bygning af en MAME maskine, bygning af en supergun, service/rengøring af en flipper eller lignende. Lad de andre brugere følge dine projekter - måske får de selv lyst til at gå i gang...
  • Forfatter
  • besked

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægsøn 10. okt 2010 20:33

Hejsa allesammen

Nu har jeg jo så fået erhvervet mig et Virtua Fighter kabinet (monster stort, phew), som jeg vil have lavet et mame kabinet ud af.

I forbindelse med at jeg skal have dette op og køre har jeg jo naturligvis nogle spørgsmål, så håber i vil hjælpe mig lidt på vej - og sorry hvis nogle spørgsmål har været på banen før...

Indtil videre har jeg følgende punkter jeg overvejer:

1) Hvad er det "optimale" antal knapper til en mame maskine der skal køre lidt allround spil - der er 3 knapper på nu, men med rigeligt mulighed for at smække flere på pladen.
2) Der er jo to joystick i maskinen, jeg har læst på nettet at de er 8-way, men jeg kunne ikke lige se en switch på dem, altså til at skifte om til 4-way, er det noget der gøres softwaremæssigt eller hvordan? Skal der et par nye til?
3) Jeg har hørt om I-pac og J-pac, men ikke kunnet finde meget på nettet om dem (i-pac bringer mig hele tiden til hp-computere og lign. :-( - hvad er det optimale valg for mig? Jeg kan se noget på arcadeshoppen (Vare ID: 125 - 2 Player keyboard encorder usb), har i nogen erfaringer med det? Kan man styre evt. lys i marqueen med den også, eller fra computeren (ku være fedt med lidt blinkeri og lignende :-)
4) Jeg har overvejet at få sat noget klæbevinyl fra Bauhaus på maskinen, men vil da høre hvad jeres erfaringer med print af sideart er - hvordan laves det, hvad koster det at få det printet og kan man lave et design selv?
5) Marqueen vil jeg jo gerne selv lave, med eget logo osv. går ud fra at det letteste er plexiglas, kan man lave det pænt og hvordan klistrer man billedet på pladen når det er lavet?
6) Skærm, jeg har indtil videre planer om at sætte min 20.1" fladskærm i den, men der er jo også plads til et stort tv hvis det er, hvad er smartest (og hvad koster et tv og tvkort til det så)? Den er indrettet til 4:3 horisontalt, men tænker på at sætte min (tror den er 16:9) fladskærm på vertikalt - er det ikke det de fleste spil kører med alligevel?
7) Jeg vil høre jeres mening med hvor mange forskellige controllere man generelt bruger, så en der havde både på siden til "flipper" kontakter, ps2 sticks osv... Selv kunne jeg megagodt tænke mig et par pistoler og så skydespil (Alien, Hotd osv.), kan man det, nogle der har erfaring med det?

Håber nogle vil hjælpe mig lidt på vej med projektet, så lover jeg at komme med masser af billeder hen af vejen mod en Monster Mame-maskine :-)

Med mange venlige hilsener
Christian
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægsøn 10. okt 2010 21:33

Hej,

Jeg har lige tid til at svare på et par af dine spørgsmål, som jeg håber kan hjælpe lidt på vej.
Demosthenes skrev:1) Hvad er det "optimale" antal knapper til en mame maskine der skal køre lidt allround spil - der er 3 knapper på nu, men med rigeligt mulighed for at smække flere på pladen.

Vi gjorde os mange overvejelser, da vi byggede vores arkadekabinet i dataklubben. Vi endte med et layout af 7 knapper, som kan ses her. Vi ville gerne have at alle spil var understøttet bedst muligt, så vi sparede ikke på knapperne, men erfaringen efterfølgende har vist os, at vi sjældent bruger mere end 3 knapper.

3 knapper er rigeligt til størstedelen af alle Mame spil. Men beat'em'ups kræver som oftest 6 knapper. Andre emulatorer såsom Nintendo 64 emulatorerne og andre der emulerer spillekonsoller der er af samme generation eller nyere, kan bruge 6-7 eller endda 8 knapper.
Demosthenes skrev:2) Der er jo to joystick i maskinen, jeg har læst på nettet at de er 8-way, men jeg kunne ikke lige se en switch på dem, altså til at skifte om til 4-way, er det noget der gøres softwaremæssigt eller hvordan? Skal der et par nye til?

Der skal et par nye til hvis du vil spille de gamle Pac-Man, Donkey Kong og selv nyere "maze" spil som Bomberman, uden frustrationer. Problemet med et 8-way joystick i et spil som Pac-man, er at diagonalerne ikke registreres.

Jeg vil kraftigt anbefale et joystick der kan omstilles fra 4- til 8-way og omvendt, fra toppen af kontrolpanelet, så du ikke skal til at switche fra undersiden af kontrolpanelet.

Et Mag-Stik Plus kan anbefales, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har fulgt med i hvad der ellers er kommet på markedet de seneste år.
Demosthenes skrev:3) Jeg har hørt om I-pac og J-pac, men ikke kunnet finde meget på nettet om dem (i-pac bringer mig hele tiden til hp-computere og lign. :-( - hvad er det optimale valg for mig? Jeg kan se noget på arcadeshoppen (Vare ID: 125 - 2 Player keyboard encorder usb), har i nogen erfaringer med det? Kan man styre evt. lys i marqueen med den også, eller fra computeren (ku være fedt med lidt blinkeri og lignende :-)

Du kan blive meget klogere på I-Pac hos Ultimarc. Det link vil jeg henvise til, til at starte med. Men spørg endelig hvis du har spørgsmål efter læsningen. :)

Du skal have held og lykke med projektet. Vi glæder os til at følge dine avancementer og jeg skal forsøge at svare på så mange som muligt af de spørgsmål du skulle have, så spørg bare løs. :)

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 11. okt 2010 18:41

Hej Creek

Tak for de gode tips, jeg bestiller en I-pac2 og et par magnetiske controllere med det samme, måske lidt knapper også - så tror jeg at jeg lige så stille og roligt kan gå i gang med at prøve at få det til at virke :-)

Min maskine står et andet sted, men at få det til at virke med PC lyder lidt svært - så bare at få et fungerende setup - tror jeg er en god start :-)

Håber der er flere der kan hjælpe med de andre spørgsmål :-)

Med venlig hilsen

Christian
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie

mchay

  • Indlæg: 596
  • Tilmeldt: man 22. okt 2007 13:24
  • Geografisk sted: Svendborg
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 11. okt 2010 18:49

I en maskine af den størrelse ville jeg anbefale at smide et crt tv i og køre vga->scart. Det vil du helt sikkert få den bedste oplevelse ud af.

Jeg kan forstå at det er en 20.1" widescreen fladskærm du har? Dette er langt fra nogen optimal løsning. Her tænker jeg både billedmæssigt mht. aspekt ratio og opløsning - men også en hel del størrelsen, som ikke vil virke som noget særligt i det relativt store kabinet.

Desuden får man nærmest smidt crt fjernsyn i nakken nu om dage og du burde nok sagtens kunne passe et 25" ind i den maskine. Så vil du også få 19" selvom du kører vertikale spil på den horisontalt monterede skærm, hvis jeg ikke tager meget fejl.

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 11. okt 2010 19:01

Hmm, lige et ekstra spørgsmål

Jeg skal jo have maskinenes møntindkast sluttet til - kan den sluttes direkte til ipac - eller skal jeg have bestilt andet i den forbindelse?

Christian
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægtirs 12. okt 2010 14:14

Så er jeg ved at sætte computeren til maskinen op, det er en 2 ghz amd (3000+ kaldte de den vidst i dens unge dage) med Win XP, 1 gb ram, 250GBhdd og det interne grafikkort indtil videre... Så må jeg jo lige se hvordan det kører...

Knapper, 2 mag stick plus og I-paq er bestilt igår, så der går jo nok et par dage før de kommer frem... :-)

Jeg har forsøgt at læse emuleringssubforaet lidt igennem, det virker på mig som om enten Maximus Arcade eller Game ex lyder til dem folk bruger mest og synes bedst om og kan mest - er det lidt religion hvilken man sværger til eller er den ene bedre end den anden på nogen måde?

Jeg vil jo primært gerne kunne spille gamle arkadespil, men kunne den køre lidt c-64 spil, nintendo (supermario) ps1 (crash bandicoot), lidt gamle dosspil eller lignende ville det jo også være meget meget fedt :-)

Indputs til hvilken emulator jeg bør vælge?
---------------
@Mchay
Tak for godt indput - med crt fjernsyn er det så et gammelt billedrørsfjernsyn du hentyder til? De er jo nok til at skaffe til en overkommelig pris vil jeg tro og du har jo nok ret med størrelsen :-)
Men, vga->scart - skal jeg så have et specielt grafikkort, eller kan man rent faktisk få vga til scart kabler - og hvis jeg skal have det i, er det så noget med 15hertz skærm, eller program eller sådan noget, Har læst noget om de der arcadevga grafikkort, men ikke helt forstået hvad de egentlig gør...
Det skal jo nok også være et tv, der automatisk kan starte på avkanalen så jeg ikke skal skifte input hver gang den starter op?

Mvh
Christian
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægtirs 12. okt 2010 16:01

Så fik jeg lige tid til at svare på lidt flere af dine spørgsmål.

Demosthenes skrev:4) Jeg har overvejet at få sat noget klæbevinyl fra Bauhaus på maskinen, men vil da høre hvad jeres erfaringer med print af sideart er - hvordan laves det, hvad koster det at få det printet og kan man lave et design selv?

Vi valgte at købe sort laminat hos trælasten, mere specifikt: sort laminat 0,9mm 130x410 til kr. 595,00 (Billeder). På de øvre sidepaneler fik vi igennem en bekendt printet noget artwork, som vi selv designede (Billeder). Desværre er det svinedyrt at få lavet professionelt, hvis ikke man kender en, som kender en.
Demosthenes skrev:5) Marqueen vil jeg jo gerne selv lave, med eget logo osv. går ud fra at det letteste er plexiglas, kan man lave det pænt og hvordan klistrer man billedet på pladen når det er lavet?

Vi valgte at købe akrylplader i Bauhaus og såvidt jeg husker fik vi skåret dem ud i mål derhenne.

1 x Akrylplade til marquee 3mm 59,70 kr.

Marqueen blev printet samme sted som vores sideart, blot på noget gennemsigtigt film. (Billeder)
Demosthenes skrev:6) Skærm, jeg har indtil videre planer om at sætte min 20.1" fladskærm i den, men der er jo også plads til et stort tv hvis det er, hvad er smartest (og hvad koster et tv og tvkort til det så)? Den er indrettet til 4:3 horisontalt, men tænker på at sætte min (tror den er 16:9) fladskærm på vertikalt - er det ikke det de fleste spil kører med alligevel?

Som mchay siger, så vil jeg også anbefale en større crt skærm. Jo større des bedre. Vi fandt et 29" Sony Wega billedrørs tv billigt og havde mulighed for at bygge kabinettet udfra de mål.
4:3 er absolut et must vil jeg sige, men har ikke prøvet med en 16:9 skærm skal det siges.
Vertikalt (3:4) er ikke nødvendigt. Med et stort nok tv, kan der vises artwork/bezels fra de originale arkademaskiner i siderne på upright spillene i almindelig 4:3 horisontal orientering.
Demosthenes skrev:7) Jeg vil høre jeres mening med hvor mange forskellige controllere man generelt bruger, så en der havde både på siden til "flipper" kontakter, ps2 sticks osv... Selv kunne jeg megagodt tænke mig et par pistoler og så skydespil (Alien, Hotd osv.), kan man det, nogle der har erfaring med det?

Jeg har ikke erfaring med lyspistoler på pc, men vi forsøgte os at smide en PlayStation 1 med lyspistoler til dyret, hvilket ikke var muligt, da tv'et kørte 100 Hz og dermed ikke var kompatibel.

mchay

  • Indlæg: 596
  • Tilmeldt: man 22. okt 2007 13:24
  • Geografisk sted: Svendborg
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægtors 14. okt 2010 08:22

Demosthenes skrev:@Mchay
Tak for godt indput - med crt fjernsyn er det så et gammelt billedrørsfjernsyn du hentyder til? De er jo nok til at skaffe til en overkommelig pris vil jeg tro og du har jo nok ret med størrelsen :-)
Men, vga->scart - skal jeg så have et specielt grafikkort, eller kan man rent faktisk få vga til scart kabler - og hvis jeg skal have det i, er det så noget med 15hertz skærm, eller program eller sådan noget, Har læst noget om de der arcadevga grafikkort, men ikke helt forstået hvad de egentlig gør...
Det skal jo nok også være et tv, der automatisk kan starte på avkanalen så jeg ikke skal skifte input hver gang den starter op?

Mvh
Christian


Ja, her tænker jeg på et gammel tv af billedrørstypen. For at køre vga->scart skal du have indkøbt eller selv lave et kabel - samt enten købe et arcadevga grafikkort eller finde et kort der supporterer soft15khz. Dette er en applikation der er lavet til at få grafikkortet til at udsende de korrekte opløsninger og frekvenser.

Starter dig TV ikke automatisk op på AV kanalen, er dette også muligt at fremtvinge når du laver dit vga->scart kabel.

Her har du et par links med noget læsning omkring vga->scart samt soft15khz - som vil kunne opklare nogen af de spørgsmål du vil have.

http://forum.arcadecontrols.com/index.php?topic=77370.0

http://forum.arcadecontrols.com/index.php?topic=66402.0

Ved at installere et CRT fjernsyn i maskinen kan det godt være at det kommer til at tage dig lidt længere tid at få til at spille 100%, men det vil efterfølgende også være mange gange bedre end en løsning med en fladskærm.

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægtors 14. okt 2010 18:56

Hej igen, tak for de mange gode svar - der bliver jo nok at lave :-)

Har modtaget knapper, I-pac og joysticks idag, så hurtig levering må man jo nok sige, jeg har aldrig oplevet så hurtig udenlands levering, kadot til Ultiarc eller hvad de hedder - og en god bunke knapper fra arcadeshoppen :-)
(bestilte to sæt i-pac, så jeg kan lave en controller til min computer også, som jeg jo kan have med mig af og til, der vil jeg så bruge de gamle knapper og joysticks fra maskinen, til det projekt)

Lige et hurtigt ekstra spørgsmål igen, jeg skal ned og købe sådan nogle til at sætte på knap stikkene og joystik stikkene, hedder de kabelsko? Anyways, jeg skal jo også have nogle meter kabel til at spænde imellem knapperne osv. hvad længde kan i max anbefale man bruger ml. ipaq og knap/joystick og er der en bestemt slags ledning der er bedst? evt. i forskellige farver også?

@Creek
Det der artwork ser voldsomt fedt ud, men kender ikke lige så mange trykkere, så starter nok ud med sort vinyl, evt finder på noget med nogle hvide striber på eller sådan noget, kører et sort hvid tema (og har lidt planer om at det røde håndtag på det ene joystick skal males hvid også, men ved ikke helt hvordan endnu ;-)

Tak for indput marquee, tager en tur i bauhaus snarrest :-) Og de må gerne save ud for mig (og mine ti tommelfingre)

@Mchay, Creek
Tak for tanker omkring skærm, gennemtænker lige det en gang til, kan da lodde, meeen - det lyder lidt svært alligevel... Man kan ikke lave sådan et scart ting og bare sætte det til tvet, uden at købe arcadevga kortet, vel?
Det lyder på jer begge som om det ypperste er at få et tv, med det stik - så det er nok lidt det jeg arbejder henad imod, afhængig af hvad et arcadevga kort koster (nogen der har set et brugt?)

Tak for de gode svar :-)
----------

Håber lige der er nogle der vil svare på spg. om møntindkast også og om valg af frontend til emulering - har efterfølgende haft installeret game ex og det er umiddelbart lidt uoverskueligt, prøver nok med maximus arcade her i weekenden :-)

:-)

Med venlig hilsen
Christian
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie

mchay

  • Indlæg: 596
  • Tilmeldt: man 22. okt 2007 13:24
  • Geografisk sted: Svendborg
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægtors 14. okt 2010 20:03

Du kan godt få vga->scart til at fungere, ved at benytte soft15khz applikationen. Det kræver bare at du finder et kort der er supporteret. Dette er primært ati kort, men det kan du læse nærmere om i et af de links jeg linkede til.

Så kræver det blot at du laver det kabel som omtales i det andet link jeg skrev.
Brugeravatar

Creek

  • Indlæg: 440
  • Tilmeldt: ons 26. jul 2006 15:29
  • Geografisk sted: Kastrup
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægtors 14. okt 2010 23:44

Demosthenes skrev:Lige et hurtigt ekstra spørgsmål igen, jeg skal ned og købe sådan nogle til at sætte på knap stikkene og joystik stikkene, hedder de kabelsko? Anyways, jeg skal jo også have nogle meter kabel til at spænde imellem knapperne osv. hvad længde kan i max anbefale man bruger ml. ipaq og knap/joystick og er der en bestemt slags ledning der er bedst? evt. i forskellige farver også?

De hedder kabelsko, yesh. De fås i forskellige størrelser, så sørg for at købe nogle der passer. Jeg kan ikke lige pt. huske hvad størrelsen er.

Demosthenes skrev:@Mchay, Creek
Tak for tanker omkring skærm, gennemtænker lige det en gang til, kan da lodde, meeen - det lyder lidt svært alligevel... Man kan ikke lave sådan et scart ting og bare sætte det til tvet, uden at købe arcadevga kortet, vel?

Jo det kan du godt. Vi har tilsluttet pc'en via S-Video -> Scart og bruger ikke noget software til at sætte frekvensen ned. Det fungerer ganske udemærket.

Vi har så monteret en 12v AC adapter på pin 8 i scartsticket, som går i fjernsynet. Dermed går tv'et automatisk over på den rigtige AV kanal, når tv'et tændes. Det vil sige at vi via en USB strømskinne får tændt for tv, højttalersæt og marqueelys samtidigt med pc'en.

Demosthenes skrev:Det lyder på jer begge som om det ypperste er at få et tv, med det stik - så det er nok lidt det jeg arbejder henad imod, afhængig af hvad et arcadevga kort koster (nogen der har set et brugt?)

Jeg vil ikke kalde det for "det ypperste", men det er i hvert fald den nemme/billige løsning. Det er ikke nødvendigt med et ArcadeVGA kort, blot et ældre grafikkort med tv-out stik.

Demosthenes skrev:Håber lige der er nogle der vil svare på spg. om møntindkast også og om valg af frontend til emulering - har efterfølgende haft installeret game ex og det er umiddelbart lidt uoverskueligt, prøver nok med maximus arcade her i weekenden :-)

Møntindkast kan jeg ikke svare på, da jeg ikke selv har rodet med det. Men det burde være til at søge sig frem til via lidt googling.

Mht. frontend, så benytter jeg selv GameEx og har sværget til det i 4 år. Men det er en smagssag. Den flotteste frontend jeg har rodet med, er HyperSpin. Men jeg har også hørt meget godt om Maximus Arcade.

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 18. okt 2010 17:36

@Mchay, Creek
Jeg vil give mig i kast med at lave sådan et kabel, indtil videre så kører jeg dog for nemheds skyld med alm. pc - så kan jeg gå tv-mode, når det først kører :-) Det bliver nok vga-scart vil jeg tro - men som sagt, det får lige lov at ligge lidt.

@Creek
Fandt dem som spadestik på lavpris-elektronik, men har fået anbefalet at lodde ledningerne direkte på, så det vil jeg nok gøre istedet for, så sparer jeg jo også spadestikkene. Ledning kan jeg købe lidt af hos Nico, så det skulle der også være styr på.

Møntkast får jeg lidt gode råd praktisk, så de skulle også være i orden :-)

Frontend, kigger jeg lidt videre på og prøver som jeg har tid til det, har været på arbejde hele weekenden og får travle med forskellige ting de næste par uger, måske jeg får tid i næste weekend, hvor jeg skal ud og forsøge at samle det hele :-)
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie

Promic2

  • Indlæg: 11
  • Tilmeldt: tors 1. jul 2010 22:52
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 18. okt 2010 18:39

til Frontend kan jeg anbefalde maximus arcade .. den kan styre det hele og så er den nem at have med at gøre
/Martin

Arcade skal der til
Ejer af 1 Homemade Mame kabinet og 1 JK Kabinet med Neo-Geo mvs 4 slot

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 18. okt 2010 19:06

Og så kom der jo lige tid til at smide et par billeder :-)

Det er bare sådan lidt af maskinen, i har jo allesammen set den, da den var til salg vil jeg gå ud fra :-)

Går igang med at pille og så videre lørdag, så det bliver jo spændende sq!

Christian
Vedhæftede filer
IMAG0381.jpg
Såen ser den ud nu!
IMAG0388.jpg
Ehem, en smart tæller der var inden i, ved for det første ikke hvad den er til, for det andet hvordan den sluttes til... Måske noget med møntindkastet?
IMAG0394.jpg
Smarte små hjul, den vejer jo beton ffs!!!
IMAG0405.jpg
Kontrolboardet
IMAG0443.jpg
Alt det lækre nye gear der skal installeres :-)
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie

Demosthenes

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: man 10. nov 2008 20:07
  • Geografisk sted: Præstø
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Laver min første MAME maskine (and help is appreciated much)

Indlægman 18. okt 2010 19:08

@promic2
Tak for tippet, har downloadet den, så må se om jeg kan få den til at virke he he
Med venlig hilsen
Christian Henriksen

Bram Stokers Dracula
Frankenstein
Fish Tales
Batman Forever

Raspberry pi: Retropie
Næste

Tilbage til Projekter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron