SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 00:16

Sumez's samling

Brugernes private spillemaskine- og spil samlinger
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Sumez

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: søn 9. jan 2011 22:42
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Sumez's samling

Indlægtirs 4. okt 2011 12:06

Har et lille galleri, jeg prøver at holde opdateret med de arkadespil jeg erhverver, mest af hensyn til at demonstrere hvad der er at vælge mellem hvis man kommer på besøg, men det kan vel også bruges til lidt blær herinde:

http://eternal.dk/arcade/

Indtil videre kun testet i Firefox, så jeg garanterer ikke for andet. :)
Blandt perlerne (a la personlige favoritter) findes bl.a. ProGear, ESP Ra.De, Samurai Shodown V Special, Pulstar, Garou MOTW og Bubble Symphony

Kabinettet er et gammelt JK fikset op med nogle ordenlige pinde og knapper fra Sanwa.
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sumez's samling

Indlægtirs 4. okt 2011 13:02

Super fed samling, og super fed idé med at vise titlerne på den måde. Kan se du har nogle titler som jeg også har på min "ønske liste", bl.a. Toki, Black Tiger og Decathlete. Et ST-V motherboard er pengene værd alene pga. dette spil :mrgreen: Også en del titler der også findes i vores high score forum, hvis du har lyst til at bidrage 8)

Har du et billede af dit kabinet?


ps: kører fint på chrome
Brugeravatar

Sumez

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: søn 9. jan 2011 22:42
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sumez's samling

Indlægons 9. jan 2013 00:35

Lige en lille opdatering, jeg bliver helt inspireret når jeg ser andres samlinger herinde, jo. :)


Har siden sidst opdateret siden lidt, og lavet den forfra med JQuery så den kører bedre på alle browsere, og iøvrigt er ganske mobilvenlig nu :) Har også lavet muligheden for at sortere efter dato og navn.

http://eternal.dk/arcade/?sort=new
Der er kun kommet 5-6 spil siden sidst, men der er et par spil iblandt som jeg er virkelig glad for, bl.a. Gokujou Parodius og Cowboys of Moo Mesa.

Kommer med nogle billeder snart, når jeg får ommøbleret lidt - har pt. en lille "overraskelse" på vej, som jeg og en kammerat skal i gang med at have sat i stand så snart jeg får fingre i det, så kommer der nok også en lille video, hvis vi har succes med projektet. :)
Hvis nogen befinder sig i Københavnsområdet, og har lyst til at kigge forbi til til et par spil og nogle øller, er min dør selvfølgelig altid åben! :)

Kommer jo nok aldrig til at få et decideret "spilrum" i denne ende af Danmark, og jeg er godt nok misundelig når jeg ser diverse billeder og videoer fra Jer folk ovre i fastlandet! Men når jeg engang skal flytte ud fra byen og får mig et kælderrum, skal der nok ske ting og sager! :)
Brugeravatar

Sumez

  • Indlæg: 231
  • Tilmeldt: søn 9. jan 2011 22:42
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Sumez's samling

Indlægons 9. jan 2013 00:39

1up skrev:Også en del titler der også findes i vores high score forum, hvis du har lyst til at bidrage 8)

Det skal nok ske hvis jeg en dag får en score i noget, som er konkurrencedygtig. :P
Det skal dog siges at jeg ikke har noget særlig godt forhold til MAME, som mange konkurrencer herinde foregår på. Jeg foretrækker highscore-konkurrencer "on location" på et rigtigt kabinet, og hvis nogen har lyst til at udfordre min score i Ghosts 'n' Goblins, kan de tage et smut forbi Chassis Arcade på Østerbro. ;)

Tilbage til Min samling

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster