SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 15:27

Ladybug 400kr

Arcade boards , cartridges osv..
  • Forfatter
  • besked

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Ladybug 400kr

Indlægfre 26. maj 2017 18:48

Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ladybug 400kr

Indlægtors 1. jun 2017 08:57

eg sælger printet med 14 dages returret. Det er testet og virker. Hvis køber er utilfreds med købet, tager jeg det gerne retur
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.

Handwizard

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: søn 11. okt 2015 00:01
  • Geografisk sted: Risskov
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ladybug 400kr

Indlægfre 16. feb 2018 20:14

Hej Dennis
Det er jo godt nok lang tid siden at dette tilbud var aktuelt, men fik du solgt Ladybug spillet.
Jeg er interesseret, men regner dog med at det nok er solgt.
VH Anders

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ladybug 400kr

Indlægfre 16. feb 2018 21:05

Hej Anders. Jeg har flere af disse boards, men skal først spille dem igennem.
Det har været frusterende at sælge disse 35år gamle spil, der er nogle der forventer de er som nye.
Den sidste jeg solgte til, brokkede sig over grafik fejl når han kom langt ind i spillet, og jeg skulle bruge min tid på et board til petty penge.

Men vender tilbage, når jeg får tid til at gå dem igennem, kan varmt anbefale dig et multiprint kort med flere hundrede spil i et, sparer du mange penge på, og spilglæden er lige så fin som de originale print
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.

Handwizard

  • Indlæg: 10
  • Tilmeldt: søn 11. okt 2015 00:01
  • Geografisk sted: Risskov
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Ladybug 400kr

Indlæglør 17. feb 2018 00:25

Hej Dennis
Det haster ikke. Jeg har allerede ét Ladybug PCB som jeg regner med virker 100%. Det var i hvert fald beskeden da jeg købte det.
Jeg har lavet en MAME maskine, og den fungerer fint, men Ladybug var et specielt spil for mig, og det betyder meget for mig, at få den orginale arkadeversion. Jeg giver gerne 400 kr for et ekstra PCB for at være sikker på at kunne bevare spillet.

Btw. er jeg fuldstændig nybegynder vedrørende aktivering af PCB. Jeg regner med at bruge en PC strømforsyning, en Arcade Supergun MK III og et ældre TV med SCART tilslutning. Ladybug printet er ikke Jamma compertibelt. Man kan købe en Mr Do-adapter, men måske kan jeg selv lave adapteren.

Ved du iøvrigt om der er nogle der sælger gamle joysticks? Tænker på noget ala Wico 4 way leaf switch joystick. Har til min MAME arcade købt et Suzohapp MS Pacman 4-way joystick, som virker fint til Pacman og lignende, men Ladybug er bare en tand hurtigere, og jeg husker det originale joystick som værende bedre.

VH Anders

Tilbage til Arcade spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster