SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 18:05

k: cocktail kabinet

Reservedele , tomme kabinetter osv...
  • Forfatter
  • besked

soerendamgaard

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: tirs 19. okt 2010 17:03
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

k: cocktail kabinet

Indlæglør 2. feb 2013 18:03

Hej alle,

er der nogen der ligger inde med et gammelt cocktail kabinet de gerne vil sælge, så er jeg Muligvis køber :) Det er ikke nødvendigt med skærm eller pcbs, blot selv kabinettet.

vh
søren damgaard
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: k: cocktail kabinet

Indlæglør 2. feb 2013 21:06

Hej Søren.

Hvis det ikke lykkes dig at finde et, så er der (med mindre det skal være et originalt kabinet) en del byggetegninger at finde på internet til hhv pac-man, Ms Pac-man og Space Invaders cocktail-kabinetterne. Nogle af dem er tillempet så det er muligt at lave dem med de remedier, lister, beslag osv som det stadig er muligt at skaffe fra byggemarkeder og arcadebutikker.

Sig til hvis du skal bruge nogle tegninger, for jeg har ikke/husker ikke linksene, men jeg har nogle af tegningerne til at ligge som kan mailes.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

soerendamgaard

  • Indlæg: 72
  • Tilmeldt: tirs 19. okt 2010 17:03
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: k: cocktail kabinet

Indlægman 4. feb 2013 10:46

Hej Bosse?

I så fald vil jeg da meget gerne have disse tegninger tilsendt, så siger jeg mange tak :) Kan de sendes direkte her på min inbox ?

vh
Søren Damgaard
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: k: cocktail kabinet

Indlægman 4. feb 2013 12:44

PB sendt retur
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Arcade reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 4 gæster