SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er ons 17. apr 2024 01:01

Compugame Panel købes

Reservedele , tomme kabinetter osv...
  • Forfatter
  • besked

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Compugame Panel købes

Indlæglør 28. jun 2014 16:13

Jeg leder efter en Compugame panel enten brugt eller nyt i standard størrelsen (53cm), enten med 1 joystick eller 2.

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlæglør 28. jun 2014 20:37

jeg tjekker lige om jeg har et på lager..

viewtopic.php?f=29&t=27158

mvh

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlæglør 28. jun 2014 23:03

manta400 skrev:jeg tjekker lige om jeg har et på lager..

http://spille-maskiner.dk/forum/viewtop ... 29&t=27158

mvh



Ok det må du meget gerne, takker mvh.

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlæglør 28. jun 2014 23:07

manta400 skrev:jeg tjekker lige om jeg har et på lager..

http://spille-maskiner.dk/forum/viewtop ... 29&t=27158

mvh



Og tusind tak for snakken den anden dag det har virkelig hjulpet mig med det med ledninger og andet godt med setup ;) uden dig tror jeg ikke jeg havde fattet en brik af hvordan jeg skulle starte på det, mener det virkelig det betyder meget "bow" ;)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlægsøn 29. jun 2014 00:16

Åh nej pas nu på :)

Manta400 er jo en mand som for et godt ord smider et nyt ledningsnet i en maskine.... fyyyyyy Rico :)

Du har jo en maskine som er en gammel arcademaskine ombygget til at frugt eller poker-maskine. Den er rigtig nem at lave tilbage til standard CG-ledningsnet og så bare lave en jamma-adapter. Så har du en maskine som er blevet holdt original og samtidig er jamma-kompatibel.

Hvis du har tænkt over hvilke spil du gerne vil have til din maskine, så skal man altså helt hen til slut-firserne før jamma-standarden bliver almindelig, så hvis det er spil fra start og midt-firserne du gerne vil have er det hip som hap om du laver den ene adapter eller den anden.

Efter min mening bør du holde din maskine så original som muligt :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlægsøn 29. jun 2014 07:05

Efter min mening skal CG-stik bare *altid* ud af en arcademaskine... de molex-stik giver bare anledning til SÅ mange fejl pga dårlig kontakt...

manta400

  • Indlæg: 1424
  • Tilmeldt: ons 22. jul 2009 20:50
  • Geografisk sted: viborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlægsøn 29. jun 2014 07:35

HØRT cg stik er kun til nørder der vil bakse med dårlige forbindelser i 30 min før de kan komme til og spille.. :)

maskine bliver jo ikke mindre værd fordi man smider jamma i..

mvh

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlægsøn 29. jun 2014 12:45

Bosse skrev:Åh nej pas nu på :)

Manta400 er jo en mand som for et godt ord smider et nyt ledningsnet i en maskine.... fyyyyyy Rico :)

Du har jo en maskine som er en gammel arcademaskine ombygget til at frugt eller poker-maskine. Den er rigtig nem at lave tilbage til standard CG-ledningsnet og så bare lave en jamma-adapter. Så har du en maskine som er blevet holdt original og samtidig er jamma-kompatibel.

Hvis du har tænkt over hvilke spil du gerne vil have til din maskine, så skal man altså helt hen til slut-firserne før jamma-standarden bliver almindelig, så hvis det er spil fra start og midt-firserne du gerne vil have er det hip som hap om du laver den ene adapter eller den anden.

Efter min mening bør du holde din maskine så original som muligt :)


Må sige at som ny til arkade maskiner altså at lave noget på kan jeg godt lide Jamma standard CG er bare for svært for mig at rode med. Jeg kan godt se det giver nogle fordele med gamle print men vi da enig om at det samme kan lade sig gøre med Jamma standard og konverter? som sagt er jeg ny til at lave ting selv i maskinen.

Imp

  • Indlæg: 14
  • Tilmeldt: lør 7. jun 2014 12:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Compugame Panel købes

Indlægsøn 29. jun 2014 12:48

Ville gerne vide helt konkret er det Donkey kong jeg skal ud og købe, bliver det ekstra besværlig hvis jeg laver ledningstræk om til Jamma standard. Ved jo godt at nintendo boards kræver både regnbue kabel og andre kabler som gør det noget svære.

Tilbage til Arcade reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster