SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:38

Bortgives: Williams System 11b Master og Meter Display's

Reservedele , tomme kabinetter osv...
  • Forfatter
  • besked

Fodgaard

  • Indlæg: 2
  • Tilmeldt: ons 17. apr 2019 19:41
  • Geografisk sted: Valby, København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Bortgives: Williams System 11b Master og Meter Display's

Indlægons 17. apr 2019 22:38

Min go'e gamle Williams TAXI brændte højspændingssikringen, da jeg for nogle år siden satte strøm til maskinen efter en ufrivillig overvintring i et uopvarmet skur.
Master Display printet fungerer ikke og det skyldes sandsynligvis, at højspændingen til selve plasmadisplayet er afbrudt et eller andet sted på/i printet under selve display'et, hvor det ikke er til at se noget. Det er vel tænkeligt, at plasma-displayet faktisk fungerer stadigvæk, men jeg valgte dengang (2011) at punge ud til LED-baserede display's istedet og forsøgte derfor ikke at identificere fejlen nærmere. Det er i princippet muligt at det lille taxa stadig fungerer, men det havde jeg ingen mulighed for at afprøve. Der har nu begge ligget i mit værksted lige siden og jeg synes det er på høje tid at de kommer videre i verden. De er til fri afhentning hos mig i Valby, hvis nogen har tid og lyst til at forsøge sig med en reparation eller bare vil høste komponenter. fra dem.
Mvh. Henrik
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bortgives: Williams System 11b Master og Meter Display's

Indlægtors 18. apr 2019 19:17

Dem afhenter jeg gerne i morgen. Aftale?

Fodgaard

  • Indlæg: 2
  • Tilmeldt: ons 17. apr 2019 19:41
  • Geografisk sted: Valby, København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bortgives: Williams System 11b Master og Meter Display's

Indlægfre 19. apr 2019 21:15

Hej Søren, jeg så desværre først dit indlæg lige nu. Du er velkommen i morgen, hvor jeg er hjemme det meste af dagen eller kan lægge dem i vores skur i baghaven. Du kan kontakte mig på 29809592 fra imorgen 07.30 så vi kan lave en aftale.
Mvh. Henrik

Tilbage til Arcade reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 6 gæster

cron