SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 06:33

B: 19 tommer skærme/billedrør

Reservedele , tomme kabinetter osv...
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

B: 19 tommer skærme/billedrør

Indlægsøn 3. jun 2012 20:23

Er efterhånden ved at have plukket en del tv for billedrør A48/A51 (samme billedrør som i 19"-20" arcademaskiner som alle er til 9+1 neckboards (standard arcadechassis).

Alle er billedrør er testede, de virker, de er afladede, er uden burn-ins, og ledninger til den horisontale og den vertikale del er loddet på så der blot mangler den type stik som passer til det chassis man nu end har.

Byttes til: andet arcaderelateret... send en pb og hør ad hvis du mangler en skærm....er ikke så pokkers kræsen i forhold til hvad du har at bytte med :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

varmtvand

  • Indlæg: 271
  • Tilmeldt: tors 3. jul 2008 12:38
  • Geografisk sted: københavn s
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: B: 19 tommer skærme/billedrør

Indlægman 4. jun 2012 05:12

Jeg vil måske gerne bytte. Kræver godt nok at du kan levere til københavn. Har et mame cab hvor jeg gerne vil have billedrør i. Havde egentlig tænkt mig at købe en sony tv (har hørt at der skulle man nemmere komme ind og ændre ting i menuen) og så køre vga fra pc til RGB scart i tv.
Hvordan ville det være nemmest med dine skærme at hooke en pc op? (sry for noob spørgsmål;)
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: B: 19 tommer skærme/billedrør

Indlægman 4. jun 2012 10:01

Er det maskinen som står i din butik? lagde nemlig godt mærke til, da jeg var forbi efter scramble-boardet, at der stod et kabinet med en fladskærm i.

Da jeg ikke selv har nogen mame-maskiner (endnu) , så ved jeg ikke noget om dem.

Men umiddelbart ville jeg nok i stedet få fat i en gammel 21" pc billedrørsmonitor (de er nemlig 19") pille den ud af plastickkabinettet og smide den i arcadekabinettet, for så virker det jo out-of-the-box.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

Tilbage til Arcade reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 36 gæster