SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 13:35

Mudderkastning

Køb og salg af enarmede og reservedele
  • Forfatter
  • besked

niels m

  • Indlæg: 79
  • Tilmeldt: lør 9. dec 2006 10:32
  • Geografisk sted: Aalborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Mudderkastning

Indlæglør 9. dec 2006 10:38

Jeg skriver til ligesindede, for at forhindre at de begår samme fejl – videresend gerne til kollegaer.

Det er med stor ærgelse og irritation af jeg må udstede denne advarsel

Undlad at handle med : Flemming Bach Tranekær Langeland. Kendes som
hr.mulle@get2net.dk på QXL . Manden er tyvagtig

www.flippermaskiner.dk søger jeg hjælp til at få repareret nogle DAE 220 Spilleautomatprint. Flemming beretter om sine fortræffeligheder ud i at reparere print og tilbyder at jeg kan sende disse til ham. Jeg sender printene - og høre intet.
Jeg kontakter Flemming, der fortæller at printene er svære at reparere end han havde forestillet sig - fair nok han har måske overvurderet egne evner. Jeg beder ham sende printene retur. Efter talrige henvendelser, og lige så talrige garantier for at i morgen ville printene blive sendt retur. Erkender jeg nu at Flemming IKKE ønsker at sende printene retur.

Man kan forstille at printene er repareret - og sidder i Flemmings maskiner, der venter på at blve solgt på QXL...

Man kan forstille sig at Flemmming er flov over at hans anprisninger af egne evner ikke holder stik, og derfor endnu kæmper med at reparere printene...

Kære Flemming - Der er så få Flipper og Automat samlere i Danmark, at du burde indse at kun man kun snyder og stjæler fra ligesindede EEN gang - herefter er slut med at være troværdig.

mvh Niels Mikkelsen Aalborg

PS. fornøden dokumentation for ovenstående advarsel, i form af Postkviteringer, mails mm. fremvises gerne.

niels m

  • Indlæg: 79
  • Tilmeldt: lør 9. dec 2006 10:32
  • Geografisk sted: Aalborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Mudderkastning 2. del af juleføljetonen

Indlægman 11. dec 2006 17:28

Jeg har den fornøjelse at kunne fotælle at jeg netop idag har modtaget en pakke med defekte spilprint retur fra Flemming. Tak for det.

- eneste malurt i bægeret - spilprommerne mangler... - de var jo nok ikke defekte, så dem var der ingen grund til at returnere.

mvh Niels M.

niels m skrev:Jeg skriver til ligesindede, for at forhindre at de begår samme fejl – videresend gerne til kollegaer.

Det er med stor ærgelse og irritation af jeg må udstede denne advarsel

Undlad at handle med : Flemming Bach Tranekær Langeland. Kendes som
hr.mulle@get2net.dk på QXL . Manden er tyvagtig

www.flippermaskiner.dk søger jeg hjælp til at få repareret nogle DAE 220 Spilleautomatprint. Flemming beretter om sine fortræffeligheder ud i at reparere print og tilbyder at jeg kan sende disse til ham. Jeg sender printene - og høre intet.
Jeg kontakter Flemming, der fortæller at printene er svære at reparere end han havde forestillet sig - fair nok han har måske overvurderet egne evner. Jeg beder ham sende printene retur. Efter talrige henvendelser, og lige så talrige garantier for at i morgen ville printene blive sendt retur. Erkender jeg nu at Flemming IKKE ønsker at sende printene retur.

Man kan forstille at printene er repareret - og sidder i Flemmings maskiner, der venter på at blve solgt på QXL...

Man kan forstille sig at Flemmming er flov over at hans anprisninger af egne evner ikke holder stik, og derfor endnu kæmper med at reparere printene...

Kære Flemming - Der er så få Flipper og Automat samlere i Danmark, at du burde indse at kun man kun snyder og stjæler fra ligesindede EEN gang - herefter er slut med at være troværdig.

mvh Niels Mikkelsen Aalborg

PS. fornøden dokumentation for ovenstående advarsel, i form af Postkviteringer, mails mm. fremvises gerne.
Brugeravatar

Claus Caveman

  • Indlæg: 355
  • Tilmeldt: fre 23. sep 2005 15:54
  • Geografisk sted: Fjerritslev, Nordjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægtirs 26. dec 2006 23:16

Det er da ufedt at spilprommerne mangler, men kan man ikke, som ved pcb-spil, finde passende Eprommer og brænde dem med den software der nu passer til printet/maskinen?
Glædelig jul Niels :-)
Skal i flippernørder ikke snart have lavet en "flipper-skole" hvor vi semi-nørdede kan komme med vore smådefekte flippere og måleinstrumenter, og få råd og vejledning? kunne jo være en Lørdag/Søndag.
Mvh.
Claus Olesen
Falleret skoventreprenør.
Heldigt jeg er helvedes god til at arbejde med metal :P

Syg med at få gammelt skrammel til at virke...

Tilbage til Enarmede

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster