SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 21:59

Nye glas til Bally ultra wide body

Reservedele til flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Nye glas til Bally ultra wide body

Indlægman 21. sep 2015 16:44

Hej Classic fans,

Jeg skal have bestilt lidt nye glas hjem til ultra wide body: Embryon, Future Spa, Paragon, Space Invaders osv. De bliver bestilt på 70X109,2 cm. med polerede kanter som dem jeg tidligere har fået hjem.

Er der nogen der skal have glas med? Jeg kender ikke prisen, men tænker de lander omkring 350,- stykket. Jeg bestiller om en dag eller 2 så skal i ha noget med så meld hurtigt tilbage.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Jesper
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nye glas til Bally ultra wide body

Indlægman 21. sep 2015 17:02

Hej Jesper. Kunne det være muligt at få glas med til en Creature ? I så fald er jeg meget interesseret. Mvh janus


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nye glas til Bally ultra wide body

Indlægman 21. sep 2015 23:07

Og et glas til Demolition Man, ved det ikke er ultra, men stadig en wide ;) Hvis det ligger i det prislejde...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Møren

  • Indlæg: 228
  • Tilmeldt: tors 4. sep 2014 20:48
  • Geografisk sted: Kamstrup - Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nye glas til Bally ultra wide body

Indlægtirs 22. sep 2015 07:30

Jesper - Du kan lave en industri på det her område :) Jeg kunne også godt bruge et glas til min STTNG, det er også widebody men kender ikke målene!
http://www.pinball-arcade.dk

Ejer en GB - DM - PB

Har ejet en WCS 94 - STTNG - 24
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Nye glas til Bally ultra wide body

Indlægtirs 22. sep 2015 12:21

Jeg bestiller ingen std. og alm. widebody denne gang og jeg har kun lige de glas tilbage jeg selv skal bruge pt. ´Hvis der er interesse for det vil jeg gerne lave en bestilling igen, men det kræver der er en del interesserede. Hvis der er nok interesserede kan jeg nok holde ca. de samme priser som sidst 270.- std. og 300,- widebody(hvis glas er steget koster de måske lidt mere i dag).

Jeg kan godt prøve at lave en ny glas tråd og se hvor mange der er interesseret.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Jesper
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

Tilbage til Flippermaskine reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster