SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 15:12

Lidt skuffet ...

Reservedele til flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Lidt skuffet ...

Indlægtirs 26. jul 2016 15:29

Hej

Vil blot lige dele en lille historie, og høre hvad der er jeres erfaringer.

Er godt i gang med at renovere en Pinbot og er nået dertil hvor der skal skiftes nogle basic dele på playfieldet. Bestilte derfor nyt gummi kit til hele maskinen, og i samme omgang faldt jeg over nogle lidt "sjove" ting jeg synes kunne være cool at sætte i maskinen. Bl.a. en blå shooter spring, samt nogle røde og blå "spændeskiver" til benene.

Da jeg skulle bestille, gik jeg lidt til og fra min PC. Bl.a. for at tjekke op på nogle ting inden jeg besluttede mig for hvad der skulle købes. Resultatet blev, at alt det jeg havde samlet sammen åbenbart blev slettet, hvis man er for lang tid om at gennemføre ordren. Så efter endnu et mislykket forsøg, besluttede jeg mig for at få tingene skrevet ned og bestilt i et hug.

Nu har jeg så fået tingene hjem. Og de røde og blå spændeskiver - tja - jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Det bliver nok ikke noget man lige får øje på, hvis ikke jeg specifikt fortæller det til dem som skal prøve maskinen. Ok - 50 euro cent x 4 - det overlever jeg nok.
Den blå shooter spring - øhhhh - den har vist aldrig været blå. Jeg spurgte lige min kone hvilken farve hun mente den havde, og hun svarede sort / grå (hun vidste ikke den skulle være blå). Og jeg selv ville nok ha' svaret det samme. I hvert fald ikke blå !! Og som prikken over i'et har den så også lidt rust. Ikke meget - men synes ikke det er helt ok. Tja - det var så 1,5 euro spildt på den fornøjelse.
Og mest irriterende af det hele, så har jeg fået 2 gummi kits !!! Og jeg vil næsten tro det er sket i forbindelse med at jeg har hoppet frem og tilbage i browseren fordi min indkøbskurv pludselig var tømt - og måske var den det ikke alligevel ?!? Det var så yderligere 18,50 eruo som også er spildt.
Toppen er så, at disse sorte gummibånd får hvide strækmærker når man udvider dem. Så ikke verdens bedste kvalitet !

Og nu har de så ferie hos BestOfPinball - og jeg orker næsten ikke at slås med dem. Så jeg tager mit tab på 22 euro, og så tænker jeg mig nok lidt om, når jeg skal ud og handle næste gang.

Er der andre som har bedre erfaringer med BestOfPinball og deres online shop? Eller måske anbefalinger til at handle et andet sted?

Øv !

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Lidt skuffet ...

Indlægtirs 26. jul 2016 18:23

Har handlet ved bestofpinball mange gange, altid uden problemer.

Ja deres sessions har det med at udløbe lidt hurtigt hvis man forlader kurven, men det er også den eneste anke jeg har.

Mener nu også at hvis du logger ind inden du begynder at smide i kurven har de ingen problemer med at huske det længere

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Lidt skuffet ...

Indlægtirs 26. jul 2016 22:42

Ja - har nok været lidt uheldig. Der er jo heller ikke så mange gode alternativer hvis ikke man vil lave sine indkøb spredt over alt for mange online shops.

De får nok et forsøg mere tænker jeg.

Var blot lidt interesseret i at høre om andre har haft en lignende oplevelse. Det er mit først køb hos dem - så jeg har ikke de store erfaringer.

Tak for dit input !
Brugeravatar

BeJodFan

  • Indlæg: 201
  • Tilmeldt: søn 17. jun 2007 19:06
  • Geografisk sted: Aalborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Lidt skuffet ...

Indlægons 27. jul 2016 07:28

Hej

Har handlet en del ved BOP og altid til stor tilfredshed. Du skal logge ind så husker den din kurv!

/Jan
__________________________________________________
Flipper i spil: STTNG, IJ, AFM, SS, CV, TZ, TAF, SWE1, RFM, NF, TOM, ToTAN, Take Five, CftBL, RS, T2, HSII, BSD.
Enarmet: Super Jackpot.
Arcade: Sega Astro City, Taito Egret II, Yatzy vægspil og Cocktailbord.
Pachinko: Nishijin
Visual Pin: Sharpin/Switch
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Lidt skuffet ...

Indlægons 27. jul 2016 07:38

Jeg bestilte et gummi kit til en DE Star Wars, og må indrømme at jeg heller ikke var imponeret over kvaliteten. Det virker som om gummiet er "alt for fast" i det, og jeg synes virkelig kuglerne bouncer mærkeligt på det. Det KAN dog også være fordi at det er min eneste DE maskine, og den bare spiller markant anderledes end mine Williams maskiner. Men umiddelbart virker det dog som om at gummiet også spiller ind...
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

Tilbage til Flippermaskine reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 37 gæster