SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:48

Opbevaring under flippermaskiner?

Reservedele til flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

RasP

  • Indlæg: 61
  • Tilmeldt: fre 29. maj 2015 20:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Opbevaring under flippermaskiner?

Indlægman 22. jul 2019 23:55

Hej,

da jeg har svært ved at skille mig af med en del af mit gamle skrammel og derfor mangler plads, så har jeg overvejet at bruge pladsen under mine flippermaskiner.
Jeg har kigget på nogle IKEA-løsninger - men tænker at der måske sidder nogle pinheads derude med nogle outstanding opsætninger?
Mvh

RasP a.k.a. RAG
Lethal Weapon 3, Funhouse, Bally Star Trek, Magic Castle, Xenon, Popeye, Bugs Bunny's Birthday Ball, Black Knight 2000
Tidligere ejer af en Bally Champ.

julianlegind

  • Indlæg: 33
  • Tilmeldt: tors 5. apr 2018 11:22
  • Geografisk sted: Odense M
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opbevaring under flippermaskiner?

Indlægons 31. jul 2019 07:32

Du kunne jo kigge lidt på den løsning jeg har brugt. jeg har lavet en lille "hund" på nogle meget lave hjul. jeg har lavet nogle små måske 35x55cm som jeg kan stille kasser på og kører ind under. de kan laves større hvis der er behov for det.
de kostede heller ikke rigtig noget at lave.
Pinballs: Bram stokers Dracula-Fish tales-Radshow-Cirqus Voltaire-Iron Maiden, White Water-DR Who-No Fear-High speed II-Whirlwind-Demolition Man-The Shadow-007-Walking Death-Game of Thrones-No Good Goofers-World Cup Soccer 94-Elvira and the party monsters-Addams Family-Theatre of Magic-Black Knight 2000-Revenge from Mars-Who Dunnit-Champions pub-Twillight Zone, Gottlieb spider man-Mystic, bad cats-hook-TFTC-GOTG-FH, SW-CFTBL-Dr.Who-Stargate-Addams family

RasP

  • Indlæg: 61
  • Tilmeldt: fre 29. maj 2015 20:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opbevaring under flippermaskiner?

Indlægons 31. jul 2019 10:06

En lav hund er en god idé. Jeg har altid været fan af doggy style og det der med stille kasser og at køre den ind under lyder også behageligt. Tak
Mvh

RasP a.k.a. RAG
Lethal Weapon 3, Funhouse, Bally Star Trek, Magic Castle, Xenon, Popeye, Bugs Bunny's Birthday Ball, Black Knight 2000
Tidligere ejer af en Bally Champ.

Tilbage til Flippermaskine reservedele

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster