SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 13:44

DM Roskilde nyt info...

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 15:10

jeg har kigget lidt nærmere på ranglisten på IFPA ... og jeg synes det ser ud til at der på den samlede rangliste (verdensranglisten om man vil) medregnes både point for en "main" og for en "side" turnering.
Ser man eksempelvis på Lisa Lund blev Lisa tildelt i alt 0.74 point for sin plads 40 i main mens Lisa tildeltes 14.83 point for sin plads 1 i classics ... samlet set har det givet 15.57 point ..... det betyder at Lisa hoppet 1247 pladser op af ranglisten til en delt placering som nr 1245 med i alt 22.64 point ....

jeg troede kun at point fra main ville tælle med i placeringen ... men det gør det jo bare interessant at deltage i side-turnering også :mrgreen:
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 15:13

Lisa er iøvrigt tildelt en 1 plads ved DK-mesterskabet ... og Mikkel - din bedste placering er noteret som 1 plads ved Sommer Pinball party ..... gad vide hvordan det mo hænger sammen ... :roll:
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 15:20

måske forstår jeg bare ikke at bruge sitet korrekt ??
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 16:37

Lisa er skam en dreven flipper. Hun spiller simpelt og fornuftigt. Når jeg spørger hvad hun går efter siger hun at hun bare ikke vil miste kuglen
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 17:18

Ingen tvivl om at Lisa spiller super -jeg så det selv. :D . . . Jeg er interesseret i at vide om pointtildeling ved turneringer
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 19:56

Hej Lau, det er ret enkelt. Der er 25 points til main, 12,5 point til sideturnering. Dertil regnes der ekstra for antallet af deltagere og deltagernes styrke. En almindelig dansk turnering giver mellem 26-28 point for main, og det halve for side turneringen. Så det er bare at få spillet en masse turneringer og kravle op ad listen. De 15 bedste resultater tæller og de står 3 år inden de slettes. Hvert år nedskrives de med 1/3. Ellers finder du det hele på IFPA's side. Held og lykke med det, hilsner Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DM Roskilde nyt info...

Indlægfre 17. maj 2013 22:43

Hej Bo. Og igen tillykke med placeringen til DM - godt gået ... Og tak for oplysningerne - Lige hvad jeg søgte ... Var godt i gang med studierne på IFPA for at blive klogere .. Men også rigtig rart at høre det fra jer mere drevne i gamet ... Jeps glæder mig til at få spillet flere turneringer - masser. :D Vi ses. Hilsener Robert
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 183 gæster