SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 17:51

Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægtirs 4. jun 2013 07:28

Pinball Park er lukket permanent...

Tak til alle jer der krydsede mit liv...

Glenn
Brugeravatar

chrisstoffer

  • Indlæg: 520
  • Tilmeldt: lør 19. sep 2009 13:54
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægtirs 4. jun 2013 07:55

Som skrevet på Facebook. Det er jeg virkelig ked af at høre Glenn. Der er ingen tvivl om at projekter som en arkade er et hjertesbarn og det kan ikke være en udmeldelse der er let at skulle skrive.
Sig til, hvis der er noget jeg/vi/Chassis Arcade kan gøre for at I kan fortsætter. Jeg tænker på at der nok skal kunne findes nogle frivillige, evt. donationer? Promo etc.

Men samtidig, hvis det er slut, så vil jeg skrive tak for alt det I har stået for derude. Mange har snakket om jer hernede og vi drømte selv lidt med. Utroligt antal maskiner du har nået at tilbyde de glade spillere.

Kram
Billede
Bip Bip Bar
Phone 31255003, mail: chrisstoffer@gmail.com
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægtirs 4. jun 2013 10:35

Øv :(

Mads og jeg havde lige talt om at vi simpelthen måtte til at finde tid til at tage ned til dig lidt oftere! Danmarks får aldrig spillere i verdensklasse uden et sted som Pinball Park!

Jeg håber virkelig at stedet vender tilbage i en eller anden form, når du har fået det hele lidt på afstand!

Anyway.. Jeg kontakter IFPA i dag og fjerner de planlagte turneringer fra kalenderen.

Øv..
Senest rettet af Mikkel tirs 4. jun 2013 17:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Fonzy

  • Indlæg: 578
  • Tilmeldt: ons 19. sep 2007 19:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægtirs 4. jun 2013 11:32

Hej Glenn.
Jeg må også udtrykke min sorg over at høre at dette fantastiske initiativ må lukke.
Jeg nåede desværre ikke at opleve stedet, mest fordi jeg bor i Frankfurt for tiden og indtil videre ikke har kunne få et besøg til at passe ind når jeg har været i dk.
Hvis der opstår en mulighed for at køre stedet videre så lad mig høre hvis der er noget jeg kan hjælpe med. For mig er det naturligvis svært at tilbyde min tid, sålænge jeg bor så langt væk.

Det danske flippermiljø har brug for gode steder hvor folk med interessen kan mødes og spille men måske ligeså vigtigt er det at der er ordentlige steder hvor folk der endnu ikke er fanget af interessen kan komme at spille flippermaskiner og snuse til atmosfæren....det var din pinball park det hidtil bedste bud på.

Tanker og håb herfra.
Martin
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægtirs 4. jun 2013 15:15

Sad news, Glenn. Held og lykke med fremtiden.
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægons 5. jun 2013 00:42

Hej Glenn

Som jeg sagde til dig den anden dag, ved jeg er vi er mange som er rigtig kede af at stedet lukker :(
Jeg håbede at du ville genoverveje ! Men respekterer din beslutning !
Øv øv øv

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 299
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægons 5. jun 2013 16:34

Mr. Multiball skrev:Pinball Park er lukket permanent...

Tak til alle jer der krydsede mit liv...

Glenn


Kære Glenn

Det er en rigtig trist nyhed og jeg er sikker på at det har været en svær beslutning !!!

Du skal vide at jeg har været rigtig, rigtig glad for at komme i PP&A .... Både for det sociale og i høj grad for både at træne og spille med i de turneringer der blev afviklet ..... For en som mig der ikke selv ejer maskiner har det været fantastisk godt med et sted som PP&A, hvor jeg frit har kunne dukke op for at spille - Det skal du have et kæmpe tak for at have skabt med PP&A....... Der er ingen tvivl om at initiativer som PP&A er helt nødvendige hvis det generelle niveau inden for pinball i DK skal stige ..... Det håber jeg, at du i fremtiden igen får mulighed for at være med til at sørge for ...... Jeg hjælper gerne med inden for de muligheder jeg har...

Vi ses .....

De allerbedste ønsker og hilsner
Robert
Brugeravatar

Jeppedk

  • Indlæg: 339
  • Tilmeldt: søn 8. maj 2011 22:14
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægons 5. jun 2013 22:19

Det er trist at høre.
Vi havde ellers planlagt en efterårstur jeg selv og nogle gutter fra jobbet.
I bagklogskabens klare lys burde vi nok være kommet noget før i stedet for blot at tale om det.
Sådan er jo desværre tit med gode projekter. Man taler om det, men får ikke nosset sig sammen til at støtte det.


Så et oprigtigt undskyld for ikke at have besøgt dit helt sikkert fantastiske sted, og bakket bedre op omkring projektet.

Alt godt fremover fra Fyensland.
Jeppe.

jeg har aldrig vundet noget i en bamsekran
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinball Park & Arcade lukker permanent....

Indlægtors 6. jun 2013 08:06

Kære Glenn

Du ved jeg elsker dig, og heldigvis nåede jeg forbi 4 gange hvor jeg kunne føle mig 24 år yngre (læs 16 år:-))

Jeg håber vi ser en "klasse Pinball spiller" som dig til en masse kommende turneringer - jeg giver en gerne en øl. Vi to ved jo, at du kun kan slås af medaljetagere ;).

I øvrigt kan jeg oplyse alle der følger denne tråd, at Martins turnering d. 22.6 er flyttet fra Glenn til Pinlab på Islands Brygge. Glenn satser alt på selv at komme til denne turnering, og her bliver der mulighed for at græde ud ved hans skulder.

R.I.P - PP&A.
Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 190 gæster