SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 23:18

EPC 2013 - Stockholm

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

EPC 2013 - Stockholm

Indlægtors 12. sep 2013 20:12

Årets Europamesterskab står for døren og Danmark har i år sendt hele 13 spillere afsted - Deriblandt 4 fra The Pinlab!

Billede

Det kan vi selvfølgelig ikke bare se gennem fingrene med og vil derfor gøre en ekstra indsats for at dække begivenhederne online, så I også kan følge med hjemme fra dobbeltsengen!

I finder os primært via Facebook, men det vil også være muligt at følge de samme updates via vores Twitter-feed, hvis man er mere til den slags!

Listen over de danske deltagere kan findes >her< og ligeledes kan man finde de to landshold >her< og >her<!


Ønsk os alt muligt held og lykke - vi får brug for det!

- MIK, The Pinlab
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: EPC 2013 - Stockholm

Indlægfre 13. sep 2013 07:37

Held og lykke !
- Som Jan Mølby sagde til sine spillere i Kidderminster inden en kamp:
"I wan't you to go in and DIE ON THE PITCH"

Jeg sidder lige og klipper i en radioudsendelse om Brønshøj's træner Bo Henriksen -
Han forstår at holde en peptalk for sine spillere - måske lidt inspiration til ELK :)
lyt her:

http://arkiv.radio24syv.dk/video/866226 ... -37-2013-2
KIM
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: EPC 2013 - Stockholm

Indlæglør 14. sep 2013 07:15

Hej alle danskere - en Update her fra EM lejren. Alle danskere nåede hele vejen til Stockholm, hvilket allerede er en flot præstation. 13 mand løfter fanen for Danmark, ikke mange, med tanke på at svenskerne er mere end 100... I går startede turneringen, og jeg fulgte personligt et par danskere, da min kval først starter i dag.
Lad os starte med CAR der lavede en solid kval i main der bør række til videre deltagelse blandt de 64 der går videre ud af 200 spillere. MIK er indiskutabelt videre med nogle meget høje scorer, lad mig fremhæve AFM 12 Mia, NF med 3,9 Mia. Flot spillet af MIK. Mange har også været i gang i Classic. GAS og ELK klarede sig begge godt og bør begge avancere. Der har desværre også været en del mindre gode danske præstationer, men alt i alt bør vi få et par mand der kommer langt :).

Kl 10.00 starter det hele igen, og landsholdene starter kl 13.00. Mon ikke der bliver noget at skrive hjem om igen. Lad os se noget storspil og en udradering af de, desværre, meget dygtige svenskere
BOM
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: EPC 2013 - Stockholm

Indlæglør 14. sep 2013 10:27

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: EPC 2013 - Stockholm

Indlægsøn 15. sep 2013 08:15

Junior skriver statusser på FB! (i ny og næ forstås - manden har jo travlt med at spille læææækker pinball) :-)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: EPC 2013 - Stockholm

Indlægfre 20. sep 2013 22:09

Til dem som vil læse mere om turneringen : http://www.pinballnews.com/shows/epc2013/index.html

Der står også placeringen på alle spillere i både main og classic
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 206 gæster