SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er søn 28. apr 2024 13:01

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægsøn 16. mar 2014 19:05

Fed maskine, glæder os allerede til gensynet :P
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 17. mar 2014 09:06

Top20 skrev:AC/DC er tilbage tirsdag i anledning af sidste PL træning inden EM i Italien.
Da Mikkel har arrangeret træning tager jeg mod alle udfordringer på denne nyklassiker.
Gerne med en 20'er på spil :). (KIM :))

BOM


Men lad os hellere spille om en espresso og en is
serveret på strandbaren i Rimini !
KIM
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 17. mar 2014 10:22

junkwavepete skrev:Fed maskine, glæder os allerede til gensynet :P


IFPA tillader ikke high-scores på samme maskine i både Danmark og Sverige, det trækker ranglistepoint fra ;)
Billede
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 17. mar 2014 15:35

Huh? nu er jeg ikke med på om dette er gas, ellers forstår jeg det sku ikke helt :P hehe
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 18. mar 2014 00:06

:P
Billede
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 11:52

Jeg bruger denne tråd til en kæmpe NYHED.

Pinlab er nu officielt valgt til at afvikle VM i Pinball 2017.

Det betyder vi skal bruge de næste 3 år til forberedelse. Det er ikke noget lille arrangement, og der bliver brug for en masse frivillig hjælp.

Første forudsætning er 48 maskiner i super stand. Maskinerne skal være fra 3 epoker i pinball. Classic, midage og new.
Det bliver en udfordring, men vi har 3 år :-)

Flot gået at lille Danmark. 64 af verdens bedste spillere. Og alle kan nå at kvalificere sig endnu.
De 2 bedste i Danmark får en plads, men kommer man omkring top 70 på ranlisten kan vi få flere spillere med. Sverige havde f. eks. 7 spillere med sidste år.

Hvis i vil vide mere kan i spørge os i Pinlab om arrangementet om tirsdagen. Ellers vil der komme meget mere når vi kommer derhen imod.

Men for nu synes jeg i skulle kende denne KÆMPE begivenhed der kommer til DK i 2017.

Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 12:20

Jeg vil da med det samme gerne melde mig frivilligt så! Godt gået - og tillykke ! Det er sgu stort!

Én ting dog, kan vi så ikke sørge for, i bedste Pinlab tradition at der med første præmien følger en af de der 4kgs toblerone med? =)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Danniboy

  • Indlæg: 675
  • Tilmeldt: man 17. aug 2009 18:06
  • Geografisk sted: Easterbronx
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 13:26

DER ER SGU STORT!!!

DR, TV2 og alle medierne skal da informers. Hvad med en officiel Pinlab Pressemeddelse?
Pins: Aerosmith, Flash, På vej: Iron Maiden
Ejet: Austin Powers, Fish Tales, Pinbot, Millionaire, Embryon, Cherokee

Mr. MEN

  • Indlæg: 29
  • Tilmeldt: man 23. dec 2013 09:11
  • Geografisk sted: Skovlunde, København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 14:27

Kæmpe tillykke!!

Det var da godt nok en god nyhed.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 775
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 14:35

Top20 skrev:Jeg bruger denne tråd til en kæmpe NYHED.

Pinlab er nu officielt valgt til at afvikle VM i Pinball 2017.


KÆMPE TILLYKKE! Jeg ved at Bo har haft snakket om det mere end et par gange i PL, så hvor er det godt nyt at høre at drømmen går i opfyldelse, det bliver rigtigt spændende.

Og som jeg har nævnt ved flere af de snakke, så stiller jeg vældigt gerne op på den medhjælpende side, værende det sig blot at bære maskiner, eller at være med på den tekniske front, så er jeg manden der er klar!

Det bliver kanon, glæder mig allerede til at tage del i det. :D
Billede
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 15:01

Hold da kæft for en bombe at smide! Det er sku stort, tillykke med det Pinlab BOYS!!!

Ses imorgen ;)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

FrederikFrost

  • Indlæg: 210
  • Tilmeldt: lør 19. mar 2011 19:34
  • Geografisk sted: Ledøje
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 16:55

Jeg melder mig også frivilligt, og kunne evt. biddrage med en maskine eller to.. (Selvom det ikke er de nyeste og flashy maskiner jeg har).!

Kæmpe tillykke!!.
Maskiner: Whoa Nellie, Iron Man VE, The Getaway, Judge Dredd, Whirlwind og Lord of the Rings

KristianMAD

  • Indlæg: 70
  • Tilmeldt: tors 30. jan 2014 14:08
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 17:27

Top20 skrev: Det betyder vi skal bruge de næste 3 år til forberedelse. Det er ikke noget lille arrangement, og der bliver brug for en masse frivillig hjælp.


Melder mig gerne frivilligt...! Og tillykke med det Pinlab, det sgu' fantastisk.!!!!! :D
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 24. mar 2014 21:29

Hej Gutter

Tak for alt støtten omkring VM i København.
Jeg håber at pinballen lever i samme positive ånd som nu i 2017, og at i alle fortsat er ivrige spillere.

Der bliver brug for al den hjælp vi kan få. De 2 repræsentanter vi har med fra Danmark (Læs - 99% Mads og Mikkel), skal koncentrere sig om at komme længst muligt. På vores hjemmebane må det vel være muligt at nå langt med den rigtige forberedelse.

Et lille udpluk fra den mail fra IFPA´s præsident Josh Sharpe vi fik i går efter lang tids lobby arbejde.
"I've already told my staff of the plans, and everyone is very excited for Copenhagen. Feel free to consider this solid for 2017!".

Vi ses i Pinlab i morgen til et drabeligt format - der er Toblerone til vinderen af A og selvfølgelig til RIL :-)
Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

Rasmataz

  • Indlæg: 30
  • Tilmeldt: tirs 22. okt 2013 10:26
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 25. mar 2014 00:10

STORT tillykke!



Håber vi kan være behjælpelige med det vi nu kan byde ind med :D
Ejer: RBION - Ripleys believe it or not!
Ejet: BR (Black Rose), CFTBL (Creature From The Black Lagoon)
Søger: Radical! , Radical , Junk Yard , JunkYard
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 162 gæster