SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:17

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægtors 28. feb 2019 23:49

Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Møren

  • Indlæg: 228
  • Tilmeldt: tors 4. sep 2014 20:48
  • Geografisk sted: Kamstrup - Roskilde
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægtirs 5. mar 2019 11:19

Kære alle

Så blev det endelig tirsdag og Pinlab slår dørerne op kl. 19:30 og afholder den vanlige hyggeturingen.

Når det er sagt, er der jo denne tirsdag endnu engang lækre præmier på højkant, takket være en hårdtarbejdende OCP!

Vinderen af A løber med den nye tegneserie "Death Save" af den danske tegneserietegner Rune Ryberg!
Tjek Pinlabs FaceBookside for mere info.

Kom og vær med og se om det kan lade sig gøre at spænde ben for P A denne gang.

Vi ses både nye og gamle :)

Pinball hilsner
Søren SLO
http://www.pinball-arcade.dk

Ejer en GB - DM - PB

Har ejet en WCS 94 - STTNG - 24

KAX

  • Indlæg: 59
  • Tilmeldt: tirs 20. okt 2015 10:43
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægtors 7. mar 2019 17:53

Nå men altså, mens i andre sidder og spiller kiks på facebook, er vi jo nogle der undrer sig over at der aldrig kommer lidt resultater op her, på dette stolte forum. Er det helt slut med fis og ballade herinde? Nu har jeg jo fandme aldrig tid til noget som helst fordi jeg skal passe lillebrors rockband, men man savner jo al den flipperhygge, og så var det godt at komme herind og læse lidt med i det hele.

Udover det, så må jeg sige at tiltaget med de uspiselige chokoladefrie præmier er bragende fedt!
KAX - IFPA #38610
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægtors 7. mar 2019 17:57

P A løb igen afsted med hovedpræmien OG chokolade...
I B snuppede lillebror et gavekort til Bang & Jensen for næsen af undertegnede, som denne gang umuligt kan mistænkes for at spille sig ned i B for en madbillet fremfor den knaldfede Death Save tegneserie...
|×[ED ]×|

OCP

  • Indlæg: 136
  • Tilmeldt: lør 19. dec 2015 18:48
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægfre 8. mar 2019 15:36

På tirsdag kører vi samme gaver som sidst, men vi bytter rundt. Det vil sige: A-vinderen scorer sig et Bang & Jensen gavekort og B-vinderen scorer sig "Death Save" tegneserien!
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægman 11. mar 2019 13:55

Vi ses tirsdag 19.30 - personligt glæder jeg mig efter en uges højdetræning i alperne :-)
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægtirs 12. mar 2019 08:12

Et lille ønske, hvis I alligevel roder med maskiner i dag, inden vi andre dødelige lukkes ind i varmen... ;)

Der er for nyligt kommet ny kode til Deadpool, som nu spiller en del anderledes... :)
Så vidt jeg husker er det samme gældende for Iron Maiden, dog uden lige så store gameplay ændringer...
|×[ED ]×|

TKJ

  • Indlæg: 66
  • Tilmeldt: lør 24. jun 2017 07:44
  • Geografisk sted: København N.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægons 13. mar 2019 08:58

KAX skrev:Nå men altså, mens i andre sidder og spiller kiks på facebook, er vi jo nogle der undrer sig over at der aldrig kommer lidt resultater op her, på dette stolte forum. Er det helt slut med fis og ballade herinde? Nu har jeg jo fandme aldrig tid til noget som helst fordi jeg skal passe lillebrors rockband, men man savner jo al den flipperhygge, og så var det godt at komme herind og læse lidt med i det hele.

Udover det, så må jeg sige at tiltaget med de uspiselige chokoladefrie præmier er bragende fedt!


Eftersom, det her er blevet tråden der holder KAX i kontakt med virkeligheden på nettet, vil jeg lige prøve at opsummere ugens begivenheder:
Efter uger med køns- og racepolitiske emner er Dansk Pinball Gør dét Igen nu tilbage på sporet med, KIMs Grand Champs, debat om tilten på Deadpool og den altid højaktuelle snak om flipper styrke( som Dylan synger det " either it´s to senisitive or else it´s getting soft), der indfandt sig heldigvis også dansk flipper-nostalgia (tak BOM for indblikket i Hvidovres pinball historie). Der har også været tale om en tur til LPA på fredag;-)- der er nok altid plads til en flinker fyr som dig...

Men det du jo nok sidder og venter på KAX, var om lillebror vandt??
Hjemmebane: Flipperkælderen

KAX

  • Indlæg: 59
  • Tilmeldt: tirs 20. okt 2015 10:43
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægons 13. mar 2019 12:38

TKJ skrev:
KAX skrev:Nå men altså, mens i andre sidder og spiller kiks på facebook, er vi jo nogle der undrer sig over at der aldrig kommer lidt resultater op her, på dette stolte forum. Er det helt slut med fis og ballade herinde? Nu har jeg jo fandme aldrig tid til noget som helst fordi jeg skal passe lillebrors rockband, men man savner jo al den flipperhygge, og så var det godt at komme herind og læse lidt med i det hele.

Udover det, så må jeg sige at tiltaget med de uspiselige chokoladefrie præmier er bragende fedt!


Eftersom, det her er blevet tråden der holder KAX i kontakt med virkeligheden på nettet, vil jeg lige prøve at opsummere ugens begivenheder:
Efter uger med køns- og racepolitiske emner er Dansk Pinball Gør dét Igen nu tilbage på sporet med, KIMs Grand Champs, debat om tilten på Deadpool og den altid højaktuelle snak om flipper styrke( som Dylan synger det " either it´s to senisitive or else it´s getting soft), der indfandt sig heldigvis også dansk flipper-nostalgia (tak BOM for indblikket i Hvidovres pinball historie). Der har også været tale om en tur til LPA på fredag;-)- der er nok altid plads til en flinker fyr som dig...

Men det du jo nok sidder og venter på KAX, var om lillebror vandt??


Nådada, det lyder da som om at jeg er fuldstændig hægtet af, så af hjertet tak for update! Tænk at man har dette lille reservat til rådighed, men så alligvel lader sig glide ned i facebook sumpen. Har BOMBOM MANCINI delt rundhåndet ud af flippernostalgiaposen i form af et lille foredrag i kælderen? eller en long gone facebook update? Og uddyb gerne debatten med de køns- og racepolitiske emner, det lyder som guf.

Og ja, hvordan lillebrors hårde kamp igennem livet går, er naturligvis altid af højeste interesse!

takker
KAX - IFPA #38610

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægons 13. mar 2019 20:08

Tør man forsigtigt spørge den dygtige natvægter Emil om hvem der løb med A sejren. B er jeg pinligt bekendt med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

OCP

  • Indlæg: 136
  • Tilmeldt: lør 19. dec 2015 18:48
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægons 13. mar 2019 22:03

KAX skrev:Og ja, hvordan lillebrors hårde kamp igennem livet går, er naturligvis altid af højeste interesse!


Der går et sejlivet rygte i diverse flipperhuler om, at grunden til man aldrig ser KAX til tirsdags-turneringer længere er, at han er dødelig jaloux på sin lillebrors succés. Kan du be- eller afbekræfte om det bare er rygter?

DOC skrev:Tør man forsigtigt spørge den dygtige natvægter Emil om hvem der løb med A sejren.


Det var ED, der løb med A-sejren og han kan dermed sætter bisserne i et morgen- eller aftenmåltid hos Bang & Jensen, mens han jagter grand champ i deres konkurrence. I B måtte vi jo begge to desværre sande, at vi ikke kan leve op til TKJ, så han sidder nok et sted ude i verden og læser sin "Death Save" tegneserie-præmie og fryder sig.
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægtors 14. mar 2019 06:29

Lillebror måtte trøste sig med et spil Mustang efter nederlaget i A, men var alligevel ikke for trist til at komme med på vinderbilledet... ;)
Vedhæftede filer
FB_IMG_1552541148183.jpg
|×[ED ]×|

KAX

  • Indlæg: 59
  • Tilmeldt: tirs 20. okt 2015 10:43
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægfre 15. mar 2019 13:08

OCP skrev:
Der går et sejlivet rygte i diverse flipperhuler om, at grunden til man aldrig ser KAX til tirsdags-turneringer længere er, at han er dødelig jaloux på sin lillebrors succés. Kan du be- eller afbekræfte om det bare er rygter?


En sensei er altid stolt af sin protegé. Obi-Wan fandt jo netop endelig sin ro i at se Luke blive til den Jedi han havde trænet ham til blive.

Har forøvrigt modtaget denne video fra BOMBOM MANCINIs øje i det høje, optaget kort efter vinderfotoet blev knipset:

Billede
Vedhæftede filer
lillebrorkill.gif
(511.57 KiB) Downloadet 305 gange
KAX - IFPA #38610
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlægfre 15. mar 2019 13:41

Hahahahaha, hvor er det godt, Kasper..! xD
Vi savner også dig... :)
|×[ED ]×|

OCP

  • Indlæg: 136
  • Tilmeldt: lør 19. dec 2015 18:48
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 19

Indlæglør 16. mar 2019 11:06

Der er stadig sultne flipperspillere i denne verden, så vi fortsætter med at smide et Bang & Jensen gavekort, til et morgen- eller aftensmåltid, på højkant til A-vinderen af Tuesday Night Live nu på tirsdag!

B-vinderen scorer sig en Danish Pinball Open 2018 T-shirt - frit valg mellem de farver/størrelser der er tilbage. Er din størrelse der ikke? Havde du allerede købt en i forvejen? Surt - så giv T-shirten videre til din kæreste, dit barn eller din gode ven og så stram ballerne sammen og kom i A næste gang!

Vi ses på tirsdag i Valby!
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 25 gæster