SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tirs 19. mar 2024 08:29

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Indlægtors 30. jan 2014 16:39

*EDIT*
Pinlab holder igen åbent, og er flyttet til
Gammel Køge Landevej 115, 1. mf., 2500 Valby
Åbner som sædvanligt hver tirsdag kl. 19.00
150 kr.
*EDIT*


Kære alle

Så skete det - den mest populære tråd nogensinde under events udgår.
Denne tråd erstatter den.

Vi er stolte af at byde velkommen til den nye Pinlab - vi kalder det version 3.0.
På tirsdag den 4.2 åbner vi officielt. Dørene går op kl. 19.15 (På FB står der kl. 19.30, men det er altså 19.15)
Kom ikke før, kom ikke senere. Hvis i kommer før skal i fryse udenfor, kommer i efter går i glip af en velkomstdrink.

Vi har gjort alt hvad vi kan for at give jer et gameroom i allerhøjeste kvalitet. Vi kan ikke sige mere, da der skal være plads til fantasien, men vi er meget spændte på at se jeres reaktion.

får at fejre åbningen er det GRATIS at komme ind. kun øl, vand og chokolade koster fortsat en 10'er
Vi laver en turnering man kan vælge at deltage i. Vinderne i A og B kan se frem til at svine vores væg til med deres TAG. Ja, selv denne lille cermoni er der skruet op for i Pinlab 3.0.

PQ spurgte om man kan spille den nye STARTREK - svaret er selvfølgelig JA - plus mange andre :-)

Her er så de korrekte data

* Vi åbner 19.15 - Gammel Køge Landevej 22 eller Kirsten Walthers vej 5 (Stedet har to adresser).
* Indgang på højre side af Marketenderiet - 2. kælderskakt
* Gratis indgang og sidste mulighed for træning på maskinerne inden ROBOCUP #1

Mange hilsner fra 6*Pinlab Brothers
Senest rettet af Top20 man 3. sep 2018 21:38, rettet i alt 17 gange.
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 30. jan 2014 17:27

føørste indlæææææææg i den næste episke tråd!

- og den skal bruges på at ønske jer tillykke med det nye Pinlab, jeg er sikker på det bliver ultra cool.

Ses d.4/2, kl 19.14!
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 08:26

DAMMIT MIK! Vel, 2. indlæg så :D

Mange gange tillykke med de nye lokaler, jeg glæder mig meget til at se resultatet af jeres hårde arbejde, man kommer jo nok til at bruge en time eller to dernede i det kommende år.

Tusind tak for det fantastiske stykke arbejde i gør, for at gøre det muligt for alle os andre at komme og spille pinball sammen, det er fantastisk at se sådan en drivkraft og indsatsvilje.
Billede
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 09:48

Muhaha - mja, man skal være hurtig skal man!

Skulle du iøvrigt ikke snart invitere på Who Dunnit leg? :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 297
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 11:01

hmm ... ikke før 1915 for så fryser man ... og ikke efter 1915 for så går man glip af drink (går ud fra der bydes på en god tør Cava, Crément de Bourgogne eller tilsvarende .... i rigelige mængder :D ) .. så 1915 på sekundet - det er en god udfordring i timing ... og god øvelse til alle kommende turneringer :lol:

Gammel Køge Landevej 22 .... nogen specifikationer derudover ??
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 297
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 11:03

Åh ... der var specifikationer :?
Brugeravatar

LAU

  • Indlæg: 297
  • Tilmeldt: tors 3. jan 2013 08:47
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 11:10

der står så gammel kongevej i specifikationer ... du mener vel gammel køge landevej BO ?

Topper

  • Indlæg: 125
  • Tilmeldt: fre 30. apr 2010 16:19
  • Geografisk sted: Frederiksberg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 11:24

Jep, Gl. Køge Landevej 22. Ses på tirsdag!

TWS
Tag: TWS
Pins: AFM, IM (first production run), FB (1972), Safe Cracker
Co-owned pins: Centaur
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 31. jan 2014 11:50

Den store fejl er rettet - beklager LAU.

Vi glæder os til at se dig. Og dyste næste lørdag :-)
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægsøn 2. feb 2014 22:03

Top20 skrev:Mine pins - CFTBL, FH, TZ, MB, Metalica Premium, AC/DC Pro, STERN Startrek


Nådada ;)
Billede
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 3. feb 2014 00:33

Flot spottet! ;)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 3. feb 2014 10:47

For lige at snakke om noget lidt mere alvorligt, efter weekendens fantastisk besøg i Retroarkaden i Albertslund, konstaterede jeg at deres ST:TNG ikke havde mulighed for at vælge Holodeck på 3. bold, hvis du light'er lock på bold 1 og 2. (Den var blevet skiftet ud med en Bonus X i stedet)

Jeg gik herefter hjem og tog et kig på ROM'en i Visual Pinball, og, det er muligt at slå Holodeck fra i Feature Adjustments, setting 24.

Ville dette ikke være en god ide?

Som det er nu, er det en lidt billig måde at være "sikker" på omkring 200 millioner point ved at tage den rute igennem spillet, og det er specielt en hæmsko for personer der ikke kender maskinen så godt. (Eller, det er i hvert fald min mening om det, ymmv)

Muligheden foreligger for at fjerne den, og gøre spillet mere lige, men hvad synes PL brødrene, og eventuelle andre spillere?
Billede
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 3. feb 2014 10:58

Jeg vil sige det sådan; Hvis det er noget der ALTID er slået til i turneringer rundt omkring i universet, så skal det blive på, - for så skal den læres. Hvis ikke, så fjern den med en brødkniv!
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 3. feb 2014 11:03

Hvis du vil spille STTNG, skal du kunne det video mode i blinde - Easy as that :)
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægman 3. feb 2014 11:13

nos2k skrev:Jeg vil sige det sådan; Hvis det er noget der ALTID er slået til i turneringer rundt omkring i universet, så skal det blive på, - for så skal den læres. Hvis ikke, så fjern den med en brødkniv!


PAPA reglerne har i hvert fald haft dem slået fra, http://pinballarcadefans.com/entry.php/ ... s-STTNG-TS

Det er dog fra en ældre turnering, og jeg har ikke kunnet finde specifikke maskinindstillinger for senere turneringer. (Det kan så være at nyere turneringer blot "arver" fra de ældre medmindre andet er givet)

Og jo, jeg har da studeret videosekvensen, og mener at have den lagret lokalt, det føles bare lidt billigt at trække så mange "garanterede" point hjem på noget der egentligt talt ikke er pinball. Det ville føles mere rigtigt hvis man har spillet sig frem til video moden i stedet. (Men igen, det er bare min indstilling)
Billede
Næste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster