SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 11:04

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Donkey

  • Indlæg: 726
  • Tilmeldt: lør 19. jun 2010 01:03
  • Geografisk sted: København N
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 12:14

Ja tak til Pinlab brødrene, det var stort! Ikke andet end respekt for jeres arbejde!

Mht. Kasper, så skriver skatehallen dette på deres side.

"Torsdag d. 6 februar holder hallen lukket i dag timerne.
Kl. 18.00 åbner vi og holder minde session for Kasper Strange.
Der vil være gratis entré, vi håber på at se jer alle så vi sammen kan mindes vores gode ven og Kollega.
For yderligere information kontakt: Søs Bondo 23413354."

Nu er jeg selv mongol til at skate, men regner stadig med at møde op. Og nu Fonzy donere pengene fra maskinerne bliver lommen fyldt ekstra op med guld 8) Hvis en vil skrive noget om det og hvor der kan doneres penge, så poster jeg det meget gerne på Killscreen.dk
http://www.killscreen.dk - Spilblog om public gaming, arcade, pinball og events!
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 18:15

Billede

Hvis folk vil donere...

Og igen, tak til Pinlab for en fest af dimensioner, var vildt at selvom lokalet er så stort, at vi nærmest IKKE kunne være der, en fed fornemmelse...
Vi ses på lørdag til endnu et slag Pinball...

P A
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Lilian

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: søn 19. aug 2012 20:09
  • Geografisk sted: Mern V. Præstø. Sydsjælland.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 22:04

Hey folkens. Nu fik jeg endelig bestilt et nyt kodeord. så jeg kan holde lidt øje med, hvad I finder på herinde. smiler.
Øv Øv. jeg ikke så det fine nye sted og hvordan min dygtige HBC fik spillet flipper igår, og VANDT!! jubiii.. men jeg skal nok hjælpe ham med at spise chokoladen.. hi hi.. Sebastian og jeg glæder os til på lørdag, nu vi måtte blive hjemme i går, fordi han skulle tidlig op i skole i dag. øv..
Sender en tanke til Kaspers og hans brors familie og venner, det var dog frygteligt for dem.
Knus herfra.
Pins: Stellar Wars. PARAGON. wh2o, Party Zone. Pinbot :0)

guitarnørd

  • Indlæg: 223
  • Tilmeldt: søn 19. sep 2010 22:34
  • Geografisk sted: Mern ved Præstø Sydsjælland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægons 5. feb 2014 22:14

hey Pinlab.
Tak for alle de pæne ord:) det gik sgu meget godt det var en fed Finale sys jeg ;)

Fedt Sted i har fået op at køre! fede Maskiner ! Fed Bar (i ZINK!!!!) Dejlige mennesker og skøn stemning. Det var dejligt at være med og fedt at vinde for en gangs skyld MADS ELK :) vi glæder og herfra til at komme på lørdag, og flippe og hygge.

Alt godt Mvh Brian HBC
FPL PÅ Fyn Stenstrup
PINS: TZ . WW . WH2o . AFM . Stellar Wars .
PINS UNDER RENOVERING: STTNG . TAXI LE . HS . Aladdin's Castle .
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 13:43

Jeg har et par idéer til tiltag omkring Pinlab 3.0, nu hvor rammerne er blevet lidt mere fasttømrede med de 10 års lejemål, samt at der er åbent alle tirsdage undtagen juleaften. (Hvilket jo er fantastisk for alle os pinheads)

Jeg synes det ville være en fantastisk ide at etablere en slags sæsonkort, så man kunne betale et engangsbeløb (måske endda med lidt mængderabat ;)) og dermed slippe for at skulle have kontanter med hver tirsdag. Personligt har jeg næsten aldrig kontanter på mig, og jeg bruger heller ej mobilepay (ingen smartphone :)), så det er en løbende irritation at skulle medbringe kolde kontanter hver tirsdag.

Det vil selvfølgeligt medføre en sjat administration, som minimum en eller anden form for "kort" der kunne vise at man har betalt, og det er selvsagt helt op til PL om de har lyst til at skulle holde styr på den slags, eller om det bare bliver for meget ballade for for lidt gevinst.

Dernæst, nu hvor tirsdagsåbnet er fasttømret, kunne det være interessant hvis der blev lagt en kalender for dage uden turnering, måske? Jeg oplevede en enkelt af disse "rå" træningsdage i det gamle PL, og synes det var alletiders, og jeg ved at der er flere i omgangskredsen der gerne vil dukke op til sådan en, men ikke har lyst til at spille i turnering, i hvert fald ikke med deres nuværende skillsæt.

Det behøver ikke være så ofte, turnering ER sjovt, men, det er nu også rart at kunne fokusere på indlæring af enkelte maskiner og/eller highscore runs, uden at der skal slukkes og tændes maskiner løbende.

Igen, blot en idé, så den kan ignoreres hvis det går imod de højereliggende tanker fra PL brødrene.
Billede
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 13:57

-og jeg er så imod dagene uden turnering, men det er bare mig. Jeg kan sagtens se formålet med det, og syntes også det er en fin ide, men for mig ligger værdien i at konkurrere på et afslappet/spændt plan, og øve sig i det - hvis det ikke er der, så vil jeg nok overveje at misse min første PL dag nogensinde.

Derfor håber jeg, at hvis man tager det op, at det bliver på en anden dag end tirsdagen.

Bare mine 8 cents.

Hov - og god ide med sæsonkort - selvom jeg også kan forstå det måske kan blive besværligt, så ville det jo samtidigt også være nemmere for PL, at vide på forhånd hvem der kommer etc.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 14:38

Jeg kunne godt tænke mig grej i laboratoriet, der gjorde det nemt at filme et spil - og uploade video'en til nettet.
Så jeg dagen efter kan se det og analysere hvad der gik godt, - og mere vigtigt - hvad der gjorde at jeg drainede.
Det ville være en hjælp til at finde ud af hvad jeg mangler at træne og hvilke dårlige vaner jeg skal af med.
Det kunne også være et godt redskab til trænings-aftener hvor der er fokus på specifikke teknikker.

Kim
KIM
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 14:49

Jeg vil gerne filme dig en hel aften for en 50er.

Men.. du skal være forberedt på jeg muligvis kommenterer imens jeg filmer, og det er nok ikke altid helt konstruktivt. :)

Sådan helt.. udover det, så vil den nemmeste måde at gøre det du beskriver på, være at indrette én plads - eks. oppe i hjørnet hvor barracora står, og så dedikere den plads til filmning - så udstyret "altid" er oppe og klar.

Jeg vil gerne hjælpe med at lave setuppet, hvis det kommer dertil og de/I har brug for hjælp. Jeg er en ørn med gaffa.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 15:10

Jeg har eksperimenteret lidt med sådan et setup i privaten, og har et stativ (efter et par mikrofonstativer er jeg endt med en lysboom på ~10 kg), og et 1080 HD logitech kamera til overhead, samt et ældre til DMDen, og en laptop til det hårdere arbejde.

Jeg har små-konceptualiseret lidt med en rig der kunne sættes på selve maskinen med sugekopper, men har ikke desværre ikke rigtigt kunnet finde noget der rigtigt fungerede, så det var lidt mere portabelt.

Mangler stadig at fifle lidt med nogle indstillinger for at kunne fange ægte 30fps film, men jeg har haft skrinlagt det lidt for at rode med selve maskinen istedet, setuppet fungerer dog fint selv uden finpudsningerne.
Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 15:28

Der er mange pinheads derude der mindes Kasper.

I dag i Skateparken:
http://i.imgur.com/ohNMLhK.jpg

pompeq

  • Indlæg: 341
  • Tilmeldt: tirs 29. dec 2009 22:47
  • Geografisk sted: Malmö, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 16:56

Jag har exprimenterat lite med filmning.

Första riggen:
http://www.svenskaflippersallskapet.com ... /1942b.jpg

Nuvarande rigg:
http://www.svenskaflippersallskapet.com ... /3210b.jpg

På LPA har jag satt ikeas gardinstänger och gjort ett fäste för kameran som kan slideas för att byta spel.

Film på Batman:
http://youtu.be/I3LFPuARilk

Fler filmer finns på min kanal på Youtube:
https://www.youtube.com/user/Pompeq?feature=watch
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtors 6. feb 2014 18:07

Jeg skal aldrig glemme hvor glad han blev en dag jeg kom ned i Skateparken for at reparere Lord Of The Rings.

Ære være Kaspers minde.
Brugeravatar

Rasmataz

  • Indlæg: 30
  • Tilmeldt: tirs 22. okt 2013 10:26
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægfre 7. feb 2014 00:24

Hej Pinheads

Netop hjemvendt fra en trist dag, hvor vi alt for tidligt måtte sige farvel, til vores dejlige og altid smilende ven Kasper, vil jeg gerne takke jer oprigtig for donationen til Kaspers ufødte datter.
Det blev en dag/aften i Kaspers ånd, og det eneste der manglede var, at han kom op af trapperne, og mindede os om hvem der var nummer 1 på LOTR – Tak for alle de gode tider og minder min ven, jeg vil gøre mit bedste for, at kunne smide et ”_S_” på maskinerne for dig i ny og næ.

Hvil i fred Kasper - See you on the flip side,
Heine




ELK skrev:Der er mange pinheads derude der mindes Kasper.

I dag i Skateparken:
http://i.imgur.com/ohNMLhK.jpg
Ejer: RBION - Ripleys believe it or not!
Ejet: BR (Black Rose), CFTBL (Creature From The Black Lagoon)
Søger: Radical! , Radical , Junk Yard , JunkYard
Brugeravatar

spotterdk

  • Indlæg: 24
  • Tilmeldt: lør 27. okt 2012 20:55
  • Geografisk sted: Hvidovre
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 11. feb 2014 07:35

Er det Kl 19.15 i åbner i aften ? Eller var det kun til åbningsaftenen ?

Ole
Billede
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - Det nye Pinlab 3.0

Indlægtirs 11. feb 2014 08:53

Det var kun på åbningsdagen at vi åbnede 19.15 ;)

I dag og alle de andre tirsdage er det 20:00-24:00 - Ses vi?
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster