SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er ons 24. apr 2024 08:49

Pinlab - bliv en bedre pinball spiller - hver tirsdag 1900

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1131
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 02:24

For satans en omgang TNL i dag!!! Er netop blevet sat af, foran min lejlighed af ELK, lidt over 3! Får små minder fra en turnering på Bakken sidste sommer :P

Tak for en god turnering idag, A sluttede med et brag af en bedst af 5 finale, mellem ELK, M P og undertegnede - P A...
Efter 5 spil, på henholdsvis Spidermans, Startreks, Demolition Mans, White Waters og Creatures From The Black Lagunes var stilling 9 point til Morten, og 13 til både jeg og ELK, oprindeligt var planen at tage et sidste spil mellem ELK og jeg på Crazy Mouse, men var blev enige om det ville være for tilfældigt hvem der vandt, så vi nappede en hurtig afslutter på Iron Mans!
2 kugler spillet af os begge og stilling er omkring 2 mil til hver, ELK får kørt nogen gode ramper med Bogey og kommer på 9 mil, og jeg tænker der tabte jeg, jeg får startet den "nemme" multiball, og laver kun yderligere 2 mil. Jeg får heldigvis gang i mine ramper og napper ham kun lige præcis!!!! Helt klart den vildeste TNL finale nogensinde, tak for i aften, og god nat :D
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 03:02

Jeg er 200% med P A på den her! Pheww!

Tak til alle 28 fremmødte for den glimrende stemning og masser af cool pinball. Mest tak dog til M P og P A for en fornøjelse af en finale. Bedste finale ever måske?! Rigtig gode scores og gode anerkendende kommentarer, når en anden spiller fik gang i en god kugle. Men hvordan kan det også gå galt, når man kl. 0030, inden man begynder, tre glade drenge, beslutter sig for at fastholde at finalen selvfølgelig er bedst af fem. Og så ender det med at spille bedst af 6 :-D

Tillykke til P A med en fortjent sejr!
ELK nummer 2 i A
M P nummer 3 i A

ROA vandt B

DOC vandt C

MMM vandt aftenens Main event 'Crazy Mouse' og donerede straks hele gevinsten til Laboratoriet. Det er klasse.

Tak for en af de største aftner i The Pinlabs historie.
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 08:11

Hejsan

Tak for i går, sikke et fremmøde med hele 28 spillere. Tillykke til de 3 som kæmpede sig til finalen og særligt tillykke til P A for en samlet sejr.

Os fra Pinlab tager meget gerne imod konstruktiv kritik (har faktisk brug for at høre hvad i mener), omkring formatet og den tid det hele sluttede på - altså 02.30 for A og 00.30 for B.
Er det for sent?? skal vi ændre format eller hvordan?

Sagen er, at der jo skal 25 kampe til for at give turneringen fuld værdi, og som i spiller bliver det svært at gøre det indenfor 5 timer.
Måske kunne kvalifikationen være 1 spil på 10 maskiner som til INDYCUP. Måske vil det give en hurtigere kvalifikation. Alternativt springe 1/4 finalen over og spille semi og finale direkte efter kvalifikationen - bedst af 7?? Gode input modtages.

Anyway, tak for den gode stemning, det gode spil og jeres vilje til at komme. Husk på tirsdag er der almindelig TNL hvor der kan vindes bonus´point (der havde en betydning i går), trænes og hygges.
Vi arbejder på at få flyttet flere nye maskiner ind og rykket lidt rundt, så der hele tiden venter nye oplevelser i Pinlab.

Resultater følger i nærmeste fremtid. Alle informationer fra i går er sikret og dokumenteret.

P A - den nye mand man gerne vil slå

Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 08:48

Kære Pinlab - Bo og Roald

Tak for en som sædvanligt super aften også selvom jeg spillede som en terminal spedalsk - der stepper i så op og laver en C gruppe for det tynde øl , tak !
Indy formatet fungerede rigtigt fint synes jeg og blev afviklet ret hurtigt - de bedst af 5 synes jeg i skal holde fast i da det sikrer at den rigtige vinder findes.
God påske mvh janus


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 08:57

Tak for en god aften!

Jeg syntes bedst af 7 er lidt formålsløs, og kan være med til at forlænge da de maskiner der bliver valgt er uden for kontrol, og hvis de spiller lige op, så er vi ude i en to timers runde.

Jeg tror egentligt aftenens format er fint nok - men måske skal alle maskinerne lige have et nøk i sværhedsgrad? Mere hældning, etc? - Problemet er jo at der er rigtigt gode spillere, som i den grad formår at holde liv i kuglen om og om igen, og de er rigtigt gode til at identificere de "svage" maskiner, altså de maskiner som de faktisk syntes er nemme, og er nemt sat op.

Jeg ved det så omvendt betyder det er sværere for os andre dødelige, men så må vi jo blive bedre.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

pompeq

  • Indlæg: 341
  • Tilmeldt: tirs 29. dec 2009 22:47
  • Geografisk sted: Malmö, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 13:01

02,30... Har ni aprilskämt i Danmark?

Väldigt bra i så fall :-)
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 13:09

pompeq skrev:02,30... Har ni aprilskämt i Danmark?

Väldigt bra i så fall :-)


100 % tgp + 100% dansk hygge = laaang turnering :D
KIM

mope

  • Indlæg: 108
  • Tilmeldt: tors 12. maj 2011 22:04
  • Geografisk sted: kbh
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægons 1. apr 2015 13:34

Tak for en god tunering. Jeg tænker at man sparer lidt tid hvis det bliver en to player finale. Om klokken bliver 00.00 eller 2.30 er ligegyldigt for mig, det er sent lige hvad det ender med.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 3. apr 2015 10:40

Som vanligt, alletiders turnering, masser af mennesker, god stemning og fuld knald på spolerne.

Jeg vil gerne lige smide min personligt betragtning ind omkring den månedlige turnering, det var ikke så relevant i denne omgang da jeg havde ferie, men på any given tuesday vil jeg ikke kunne blive til kl. 02, i yderste mandat ville jeg skulle tage hjem med sidste tog som vist kører omkring 00.30, der er trodsalt en arbejdsdag onsdag.

Det er selvfølgeligt en balancering af mængden af point og sluttidspunkt, men personligt vil jeg ikke kunne blive til at kunne spille en eventuel finale.
Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 3. apr 2015 13:57

Landedirektøren vil altid kunne få et lift hjem!

Mr. Multiball

  • Indlæg: 831
  • Tilmeldt: søn 13. maj 2012 14:47
  • Geografisk sted: Hele Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 3. apr 2015 16:32

Hey Pinlabs

Ingen kritik på nogen måder, men af alt respekt så er kl. Lort sku lidt sent på en tirsdag. Håber i finder en lidt mere "human" måde at kunne afvikle det på? Jeg ville personligt ikke kunne deltage grundet arbejde om onsdagen hvis det er.

Syntes det er super cool med alle jeres tirsdage og point systemer osv.

Måske man kan skære ind til benet lidt hurtiger og evt. Lade en masse pause maskiner være klar til dem der ikke har tour i den?

Håber i kan se dette indslag som et lige så stort bankende pinball hjerte som jeres egne.

Glenn
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægfre 3. apr 2015 16:53

Jeg syntes også det bliver både for stresset og for sent - kan man ikke dele det op i to omgange ?
altså kval en tirsdag og slutspil næste tirsdag ? er det tilladt i følge whopper-reglementet ?
KIM
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 7. apr 2015 14:21

Hello friends

Vi er mange fra Pinlab der glæder sig til i aften. Rygterne vil vide alle 5 kommer. (Det er TWS der er vært :-)).

Sidste tirsdag var der Whopper turnering. Resultaterne er indsendt og bliver postet HER NU...

Peter Andersen 1
Mads Kristensen 2
Morten Petersen 3
Mikkel Sjølin 4
Kristian Madsen 4
Henrik Abraham 4
Bo Mertins 7
Robert Lau 7
Peter Reinholdt 7
Mik Dahl 7
Kim G 7
Emil Hammer 7
Roald Nielsen 13
Anja B Nielsen 14
Per Tapdrup 15
Søren Worre 16
Søren Leig Olsen 16
Per Løcke 16
Jonas Heide 19
Henning Lescher 19
Levi Grusgaard 19
Rune Raaschou 19
Marco Lescher 19
Anja Lindgaard 19
Martin Mortensen 25
Janus Falhof 25
Jeppe Thulin 25
Peter Damgaard 25
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 7. apr 2015 14:42

Er det nogen der tør spille pinball i aften?

Jeg ved et sted i Valby hvor der står knap 20 top maskiner i en kælder! Crazy!

PS. Jeg går udfra Bo selv følger op på alle de kloge input. I ved hvor I har mig. Jeg kommer aldrig til at klage over for meget pinball. Ever. Man kan jo altid trække sig, hvis man har travlt. Det kræver selvfølgelig man spiller sig i finalen først ;-) Og jo - det har jeg faktisk gjort. Altså trukket mig. To gange i år. Og det føles MEGET værre end når man bliver - og vækkeuret ringer efter få timers søvn - fordi man vågner med et lille smil - og alt man kan huske er søde drømme om PA's lækre come back nudges! Ja ja - jeg ved det - det var forkert - vi er voksne mennesker. Der har travlt. Og job at passe. Og kone og børn. Og båd. Det må ikke ske igen. OK - mit forslag til Bo's opsamling: Vi begynder tidligere!

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Tirsdagflip - INTERESSERET I PINBALL - KOM HVER TIRSDAG

Indlægtirs 7. apr 2015 15:39

Hej Bo.

Jeg ved at Jeppe ikke havde æren af at spille C finale , så han må være røget i B og kan derfor have samme placering som mig. Mvh janus


Sent from my iPhone using Tapatalk
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron