SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 09:58

Pinburgh 2015

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægman 8. dec 2014 00:15

Gør det P A! Til den tid er du blandt europas bedste. Tror ikke det nogensinde bliver større.

andreas

  • Indlæg: 25
  • Tilmeldt: man 2. jun 2014 14:32
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægman 8. dec 2014 05:01

Det er fucking fedt at se at der kommer et hold fra Danmark over til Pinburgh! Jeg ser frem til at se jer alle!
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægman 8. dec 2014 09:45

Såvidt jeg kan læse mig til er de 700 billetter røget nu, men de havde fundet nogle dupletter i bestillingen, og de billetter er blevet frigivet igen. (De regner med at kigge listen igennem en gang til for eventuelle flere dobbelt-bestillinger)
Billede
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægtirs 9. dec 2014 20:43

Hey Pinburghers

Der er tryk på hotelreservationen til Pinburgh, som nu er åbnet til de to officielle hoteller med rabatordning.

http://replayfx.org/location-travel/hotel-information/

Jeg havde i første omgang knas med at få en bestilling igennem. Så jeg søgte videre og fandt i den forbindelse et billigt alternativ som blot ligger et par kilometer væk. Jeg har dog ikke undersøgt transport muligheder.

Days Inn Pittsburgh Pa
1150 Banksville Rd Pittsburgh, PA, 15216, USA

Nu er jeg endt med reservation begge steder (med fri afbestilling forståes).

andreas

  • Indlæg: 25
  • Tilmeldt: man 2. jun 2014 14:32
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægons 10. dec 2014 00:19

Hvis du ikke er i gå afstand skal du leje en bil for at komme frem/tilbage. Regn ikke med offentlig transport i Pittsburgh (måske med undtagelse af sporvognene). Husk at tage prisen for parkering med i beregningerne -- det kommer hurtigt til at koste
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægons 10. dec 2014 01:09

For satans hvor jeg dog glæder mig som en lille dreng, det bliver en kæmpe oplevelse, og samtidigt en god gang ferie i staterne! Er ved at være mange år siden jeg sidst har været der, bliver VILDT!!!
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægons 10. dec 2014 08:51

Dem der har interesse i at koordinere noget fælles rejse / hotel oplevelse, må gerne lige sende mig en PB med jeres e-mail adresse, så får jeg etableret en mailingliste hvor vi kan gå sammen og så kan vi se om vi kan få noget til at fungere sammen.

Det bliver noget af en på opleveren!
Billede
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægtors 11. dec 2014 21:54

Så er mailinglisten oprettet, husk at skrive en PB til mig hvis du vil med på den (og ikke har modtaget en info mail endnu)
Billede
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægons 17. dec 2014 17:44

Tænkt engang. Der er både en John Hurd og en John Kurt og - John Conner :shock:

http://replayfx.org/competitions/pinburgh/
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægtors 18. dec 2014 00:06

Og Neo Skywalker kommer også :)
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægtors 16. apr 2015 22:27

I forhold til ferie over there, er jeg i tvivl om man kan tage til New York om søndagen, altså få købt flybillet, fra Pittsburgh der? For tænker ikke der sker meget den dag, eller hvad har i andre i tankerne???
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægfre 17. apr 2015 07:51

Direkte fly imellem NYC og Pittsburgh er overraskende dyrt. Jeg fandt en billigere løsning til om onsdagen med en mellemlanding. Hvilket var fint, da jeg har tid nok den dag. Men - jeg har muligvis brændt nallerne lidt, da den rejse åbenbart var en klasse som rejseselskabet - eller flyselskabet - siden har taget sig den frihed at ændre på. Så nu er den helt til grin.

Så jeg lurer på mulighederne for at tage turen i bil i stedet for.

I det hele taget uforståligt, at ReplayFX ligger ultimo juli. I højsæsonen hvor fly- og hotelpriser er i top. Jeg fandt desuden ud af, at temperaturen i gennemsnit ligger 5 grader højere end i DK. Phew. Men det kan jo været at konferancestedet var billigere eller i det hele taget kun tilgængelige i den periode.
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægfre 17. apr 2015 17:41

Man kommer vel af med ca. 1.000-1200 pr snude for fly fra Pittsburgh til NY...

Tænker du at leje bil i NY og så tage turen frem og tilbage? for det er vildt dyrt at aflevere biler i andre stater end hvor man lejede dem... ca. 750 $ + taxes! så det er helt udelukket, at leje bil og så aflevere dem i anden stat...

Enig, der er virkelig et skidt tidspunkt, priserne på fly er skyhøje på det tidspunkt, men der er vel en mening bag galskaben, selvom jeg ikke lige kan spotte den...

Men tilbage til spørgsmålet omkring søndag, sker der egentligt noget spændende der overhovedet?
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægfre 17. apr 2015 20:22

Jeg kunne ikke finde noget direkte fly NYC-PIT om onsdagen til under DKK 2000. Og det var tilbage ved juletid. Hvis du finder priser på fly til nærmere de tusinde danske, skal jeg erklærer mig nysgerrig. Priser stiger ikke nødvendigvis med tiden. Så man ved aldrig. På den anden side er der tale om højsæson.

Fandt en rejse til under $60 som var en fin omvej til fin pris. Men der stod så åbenbart noget med småt, som jeg ikke kunne se. Faktisk ej heller efter at den er blev ændret til en noget jeg kun kan grine af.

Jeg må lige undersøge bil nærmere. Kan ikke genkende det du skriver. Jeg søgte lidt rundt tilbage i januar. Og fandt billeje ned til $110 (plus brændstof og muligvis plus tax).

Jeg skal desværre ikke tilbage til NYC. Norwegian har (havde?) et billigt fly fra JFK kl. 22 søndag. Direkte til CPH. Perfekt, tænkte jeg, men indenrigsturen for at nå det var bare helt håbløs (igen - da jeg kikkede).

Om søndagen er værd at blive hængende for må du selv vurdere. De har stadigvæk over 500 automater til fri afbenyttelse og åbent til kl. 17. Jeg bliver hængende men det er faktisk igen da det var nemmere at finde rejser om mandagen ift. pris mv.
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh 2015

Indlægsøn 26. apr 2015 16:12

Hey...
Det var nu desværre heller ikke direkte jeg mente, men med noget mellemlanding... Men ja, priserne er desværre ikke super lave...

Det lyder vildt?

Hold øje med det der normalt hedder et oneway fee, det koster boksen at aflevere biler i andre stater... Samlet omkring 1000$...

Kæresten og jeg tager først hjem fra NY fredag d. 7 august, direkte til CPH kl. 23...

Må se på hvad pokker man kan finde ud af, tror jeg kigger lidt på det i dag...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 41 gæster