SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 18. apr 2024 21:13

DPC 2015 - Kolding 2/5

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægman 4. maj 2015 08:21

https://www.youtube.com/watch?v=NAZJOV9CH-w

Så der sgu film! - husk at vælge 4K i kvalitets option, hvis din båndbredde kan klare det.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægman 4. maj 2015 08:31

hskov skrev:http://www.tvsyd.dk/artikel/282291:De-flipper-helt-ud-over-mekanik--lys-og-lyd


Jeg er lidt ked af det kun var pressen der fik lov at spille på "Train Wreck 2", men de skal vel aes lidt med hårene når de nu er blevet akkrediteret ;)
Billede
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægman 4. maj 2015 08:46

Hey Rexy - flot arbejde du har lavet der. I vanlig prof stil fra dig.

Den slags må vi arbejde mere på :-)
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægman 4. maj 2015 08:48

Takker!
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægman 4. maj 2015 08:58

Ser frem til at se den video når jeg kommer hjem, men en hurtig klikken igennem ser helt fantastisk ud, med grafik og alt muligt, lækkert arbejde Mik. :)
Billede

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægman 4. maj 2015 19:48

"It's after dark now, and Disneyland is closed..."

Drenge og piger, tak fordi i var med til at gøre DPC 2015 til en mega fornøjelig dag. Vi har fået rigtig meget positiv feedback som vi gerne vil sige mange tak for. Også de få kommentarer vi har fået på forbedring, dem tager vi helt sikkert med til næste gang, for det er helt sikkert ikke sidste gang der har været turnering på mosevej i Kolding :)

Tak er meget hurtigt at sige som Bo sagde, men vi vil nu gerne lige takke Roald, Niels-Henrik, Torben, Martin (Fonzy) og Bo for udlån af maskiner. Og en ekstra tak til Roald og Levi for hjælp fredag og søndag med klargøring og oprydning, samt Niels-Henrik for reparations-support på de (heldigvis) få nedbrud vi havde.

Hans & Christian

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægtirs 5. maj 2015 09:11

Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægtirs 5. maj 2015 10:12

og a pro pro IFPA points....

Er der nogen der har proppet en raket op i KIM G´s XXX??

Bedst som man troede P A var på vej til top slog Mr. G til - uha uha...
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægtirs 5. maj 2015 10:55

Kæft det har hurtigt! Lækkert med hurtig proces!
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægtirs 5. maj 2015 15:00

hskov skrev:"It's after dark now, and Disneyland is closed..."

Drenge og piger, tak fordi i var med til at gøre DPC 2015 til en mega fornøjelig dag. Vi har fået rigtig meget positiv feedback som vi gerne vil sige mange tak for. Også de få kommentarer vi har fået på forbedring, dem tager vi helt sikkert med til næste gang, for det er helt sikkert ikke sidste gang der har været turnering på mosevej i Kolding :)

Tak er meget hurtigt at sige som Bo sagde, men vi vil nu gerne lige takke Roald, Niels-Henrik, Torben, Martin (Fonzy) og Bo for udlån af maskiner. Og en ekstra tak til Roald og Levi for hjælp fredag og søndag med klargøring og oprydning, samt Niels-Henrik for reparations-support på de (heldigvis) få nedbrud vi havde.

Hans & Christian


Selv tak boys :)
I ved i kan regne med mig når jeg ved jeg kan regne med jer ;)
Husk nu RPR 15 den 21/11 ! More to come...
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

LMG

  • Indlæg: 31
  • Tilmeldt: fre 3. maj 2013 10:36
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: DPC 2015 - Kolding 2/5

Indlægtors 7. maj 2015 06:54

hskov skrev:"It's after dark now, and Disneyland is closed..."

Drenge og piger, tak fordi i var med til at gøre DPC 2015 til en mega fornøjelig dag. Vi har fået rigtig meget positiv feedback som vi gerne vil sige mange tak for. Også de få kommentarer vi har fået på forbedring, dem tager vi helt sikkert med til næste gang, for det er helt sikkert ikke sidste gang der har været turnering på mosevej i Kolding :)

Tak er meget hurtigt at sige som Bo sagde, men vi vil nu gerne lige takke Roald, Niels-Henrik, Torben, Martin (Fonzy) og Bo for udlån af maskiner. Og en ekstra tak til Roald og Levi for hjælp fredag og søndag med klargøring og oprydning, samt Niels-Henrik for reparations-support på de (heldigvis) få nedbrud vi havde.

Hans & Christian



Hej gutter,

Jeg vil også lige "skriftlig" sige super mange tak for et rigtig godt arrangement og nogle dejlige dage i Kolding med gode mennesker, god mad, og nogle gode Pins. Jeg er selvfølgelig klar igen til at assistere hvor jeg kan, når det igen går løs i Kolding.

Og tillykke til FLY....jeg havde fornøjelsen at spille mod ham flere gange den dag og han var "irriterende" god hele tiden :-)

/LMG
Pins: Stolte ejer af Red & Ted's Road Show og WCS94!
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster

cron