SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tirs 16. apr 2024 20:55

MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægfre 21. aug 2015 16:14

Mads den kan afhentes imorgen ellers ryger den i puljen.;-)
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægfre 21. aug 2015 16:25

Du har ikke godt af alt den chokolade!!! Og når du ikke engang magter at komme i morgen, så må den tilbage på markedet, til de dedikerede :P
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

Bifrost

  • Indlæg: 32
  • Tilmeldt: søn 28. jun 2015 19:25
  • Geografisk sted: Klippan, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægfre 21. aug 2015 19:51

Tournament managern måste kontakta ifpa och få turneringen godkänd för King of the Ring tävlingen om där är någon som sätter ett fint score på WWE!!! :)
Wanted: Evel Knievel, TFTC Projects are welcome

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægfre 21. aug 2015 20:02

Han er informeret.
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

Bifrost

  • Indlæg: 32
  • Tilmeldt: søn 28. jun 2015 19:25
  • Geografisk sted: Klippan, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægfre 21. aug 2015 20:03

Perfekt ses imorgon!
Wanted: Evel Knievel, TFTC Projects are welcome
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægfre 21. aug 2015 22:50

Pis !
Jeg fik trænet for meget i rutchebanen istedetfor på flipperne !
Jeg røg ud af vognen i sidste sving og brækkede begge arme, så nu kan jeg ikke være med i morgen :(
Nogen vil sige at jeg spillede som en brækket arm alligevel !

Anyways... God fornøjelse i morgen til Mr Ring Muscle 2015
Jeg hepper på FLY ;)
Ses røvhuller...

/Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlæglør 22. aug 2015 22:39

Tak for et dejligt arrangement!

Der var lidt knas her og der, lys der ikke virkede, en flipper der hang, en flipper der nogen gange var træt, men overordnet set kørte det hele rigtigt fint - og meget meget hurtigt (tak flip 2000)!

Så herfra, tak for et rigtigt fint arrangement, glæder mig allerede til næste år :)

Husk at opdatere lidt med hvem der havnede hvor!
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

Bifrost

  • Indlæg: 32
  • Tilmeldt: søn 28. jun 2015 19:25
  • Geografisk sted: Klippan, Sverige
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 08:20

Tack för en trevlig turnering med go mad mycket fläsk, rutschebane och Grattis till Vinnaren! Vi ses nästa år med utlottning av ett flipper den gången!!!
//Patrik MAD Gräntz
Wanted: Evel Knievel, TFTC Projects are welcome

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 11:09

Tak for den store deltagelse. Vi syntes det blev afviklet fint, både når det gælder format/tidsplan, defekte maskiner osv.
Stor tak til Peter og Søren for assist som dommer.
Så til lidt om dagen for mit eget vedkommende.
Starter med at kvalle rigtig fint, syntes jeg selv på de første fem maskiner.
Så ryger koncentrationen sig lidt en tur, er en del ovre og se på storskærmen om jeg kommer i A gruppen, mine sidste to maskiner var direkte pinlige.
Kommer i A, og det var mit mål for dagen. Så var jeg glad.
Lodtrækning til 1/8 finale. Trækker Lars LAJ, så var min tid ovre, troede jeg.
Den ender 1-0,2-0,2-1,3-1,3-2,3-3 og jeg skal så vælge de sidste maskine. Sjældent har jeg haft så meget håndsved.
Vælger SW, og yes yes yes så var jeg klar til kvartfinale.
Lodtrækning igen, PA hvor uheldig kan man være. Der tænkte jeg mit held var brugt op.
Jeg kommer på 3-1 bla laver jeg 300 mil på første kugle på WH2O. Jeg vinder 4-2 og fik sgu helt kuldegysninger på benene.
Lodtrækning igen, Semi finale. Skal lige siges, MP slår favoritten(sagde tidligere stormester ELK) ud. MP møder Anja i en drabelig kamp som Anja vinder 4-3. Så kan trække Anja, Hans Brian og et styk svensker Andreas.
Trækker selvfølgelig sidste års vinder HBC, vinder På MM/wwe taber på WH2O, vinder på SW, vinder på TAF, taber på T2 og så mindes jeg vi slutter på ST. Hæng mig ikke op på det. Videre gik jeg. Var nu i finalen, total sindssygt.
Anja slår svensken, og vi er klar til finalen.
Mit hoved er ved at koge over, går på toilet og tager vand i hovedet. Er seriøst i finalen, efter at have slået LAJ,PA og så HBC.
Nu må det ikke gå galt, vinder på MM, vinder på IM, vinder på AC DC. Bare en til kom nu. Anja vælger ST Le og jeg tænker yes yes yes. Og jeg taber, hvad sker der føler mig som en mester på den maskine. Tænker tre maskiner KISS LE, WWE LE og SW. Tager KISS, kan ikke kalde det et prakt spil, men den er giftig den nye KISS lynhurtig og mine små ti mil er nok.
Fatter det ikke, er lige vadet igennem et minefelt af store pinball konger/dronninger.

Igen tak for en fed dag/aften.

PS. Maskinerne står alle på freeplay til Bakken lukker den 30 august, dog undtagen chokolade maskinen.
Pps. Måske jeg ikke husker maskinerne helt, resten af resultaterne kommer snarest.
Mvh
Michael
Vedhæftede filer
image.jpg
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 11:29

Tillykke m sejren, og tak for en god turnering !
KIM
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 14:05

Hej SMI

Også et stort tak og et tillykke herfra.

Det var en super vellykket dag og aften jeg var glad for at deltage i :-)

Det gode ved du vandt er du netop har forpligtet dig til at komme til turnering i Pinlab på tirsdag kl. 19.00 hvor det går løs igen.

Glæder mig til næste år....
Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 14:07

Tillykke Mr M

Havde du stoppet for meget flæsk i sækken på de andre ;)
Flot spillet mod de hårde drenge !

Mvh Roald
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 16:07

Sådan SMI!

Sikken en flot sejr! Tillykke.

Og så kan de lære det. De dovne drenge der ikke behøver træne. Lad det være en reminder. Der er ingen nemme kampe i skoven. Jeg havde håndsved bare af at læse de løbende SMS-resultater i løbet af aftenen.

Og flot igen af alle der kom, at svenskerne blev sendt hjem igen uden for mange points og penge. Havde troet Magnus ville gøre mere skade end som så. Men MP og Anja har åbenbart ikke glemt hvordan man spiller pinball - særligt ikke mod svenskere. Stor respekt til Anja med en flot andenplads. Jeg er ofte blevet spurgt om der også er kvinder der spiller pinball - og det er altid rart at kunne svare: "Ja det er der. Også i den grad." :-)

Michael din gamle swinger! Du er god for dansk pinball. Og nu har du bevist du også er god til det.

Flot arrangement og flot spillet.

spacefractal

  • Indlæg: 188
  • Tilmeldt: fre 14. apr 2006 16:59
  • Geografisk sted: Bagsværd
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 19:51

Jeg troede Henrik drillede mig at det var Michael der vandt. Det havde jeg ikke lige set komme. Tillykke med det :-D, og du var sjov at spille samme med.

Jeg spillede selv en skidt dag i går (undtagen de sidste 2 maskiner), men det var hyggeligt at være med, og formatet fungerede fint. Så bliv ved med det.

Og ja, der er længe siden jeg har logget på forum her sidst :-).

PS. Også selvom nogen havde drikket lidt for meget øl, så fungerede det som det skulle. Men fedt i lige satte Daytona på freeplay, så der blev faktisk kørt en del ræs når folk røg ud.
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: MR MUSCLE CHALLENGE 2015. 22/8 10.000kr i førstepræmie.

Indlægsøn 23. aug 2015 20:51

Kæmpe tak til Michael og Henrik for en super strømlinet turnering, alting gled som i olie, og tidsplanen blev holdt, uden man følte sig hverken pisket, eller at man gik glip af antal spil.

Og kæmpe tillykke med sejren også, velspillende og velfortjent, så kan vi andre jo lære at kigge forbi mere end en enkelt gang inden slaget falder, det er noteret og skrevet bag øret.
Billede
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster

cron