SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 01:48

Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlæglør 1. aug 2015 03:07

Stor fed lort med flag i, sidste "pas" blev 6-6-6-6 hvilket selvfølgelig gjorde at vi nok ikke har rørt os ud af flækken fra den seed 97-100 vi var før runden, kæmpe øv... Hvis man er heldig får man 10 points med hjem, wow! :-/
Det var Pinburgh for i år :( man skulle have fedtspillet sig ned i C og fået noget mere spilletid og chancen for at vinde noget (som Matias jepsson har gjort)... Men kan jo ikke laves om nu... Skuffelsen er stor, selvom det selvfølgelig også er urealistisk at gå videre i A med de navne der spiller herovre...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlæglør 1. aug 2015 09:21

men.. i betragtning af du har spillet pinball aktivt i mindre end to år, så er det sgu godt gået - så slap af, nyd det, og så hjem og træn til næste år :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlæglør 1. aug 2015 10:05

Halløj Sømand!

Op med hagen. Frem med brystet! Du har spillet møj stabilt. Ikke noget dårlig resultat at være I den bedste sjettedel (af alle pinballspillere, der tager rejsen til midten af Amerika for at dyste!) I alle dine grupper har du fået minimum 5 sejre. Det er der ikke mange spillere, der kan bryste sig af!

Og glæd dig til at komme hjem og uddele løgnehistorier og øretæver!
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlæglør 1. aug 2015 11:38

Hep herfra PA - tak for alle updates, må altså også give dig "3 Credits" for indsatsen.
Nye maskiner, meget erfarne spillere - ja hele verdenseliten. Og at du ender i A er 100% bestået i min verden.
Lad os nu se hvad din erfaring giver når du møder de fleste igen til DPO15 på hjemmebane og til EM. Meget at gå efter endnu.

Hyg jer derovre de sidste dage med maskiner alle steder. Så vil jeg traske ned til min 60% fungerende Transformers og få mig et fix

Well Played thing
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlæglør 1. aug 2015 22:00

http://www.twitch.tv/papatvpinball/profile

finalen starter om 5 minutter!
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlægtors 6. aug 2015 21:39

Jeg skulle lige se et par billeder fra pinburgh, og det kunne da godt ligne den gode Søren Worre der kigger lidt på en diner

pinburgh.jpeg
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinburgh - ReplayFX - US Tour!

Indlægtors 6. aug 2015 22:15

Godt spottet, Rune.

Den Diner blev dyr - og det gjort Tommy maskinen fra samme gruppe også. Jeg tog nogle tumpede beslutninger på de to spil - dels rodfæstet i uvidenhed på reglerne.

Diner havde så meget skrald på flipperne at man kunne banke Stir the cup op på 2,5 mil. Hvilket var en ren game breaker score på en maskine i den trim uden ball saver og hvor selv plunge kugler skal en tur forbi pop bumpers. Jeg missede mit Stir the cup skud og skød ikke højre rampe igen, da jeg troede at jeg skulle igennem multiball og skyde DINER før næste forsøg på Stir. Det skal man ikke. Misser man den, får man et forsøg igen efter næste rampe skud. Så ved du det.
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 24 gæster

cron