SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:16

LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlæglør 12. aug 2017 07:38

Så må nogen til tasterne! :shock:

Hvordan gik det vores danske drenge i går?

Når man sådan tager på træningslejr i Sverige frem mod mandagens store event, så er det jo vigtigt at vide hvem, der er på vej op - og hvem der allerede er red hot!

Desuden er det altid vigtigt at stjæle svenskernes WPPR-points! Og med så stærkt et dansk hold mon ikke der så kom lidt med tilbage over broen. Fortæææl?
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlæglør 12. aug 2017 11:39

PA vandt ! Han var eneste dansker i finalen.
Jeg kvallede 1 og fik en bye, men røg ud sammen m CAR i semi-runden.
Du skulle ha været der, det var en turnering som du elsker det.
Slut kl 03.15...
KIM

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlæglør 12. aug 2017 14:08

Sådan P A!

Stamina er vigtigt i flipper. Det er godt nogle af de unge begynder at sætte pris på det. Jeg tror ikke P A havde vundet i går uden alle de gode late night turneringer på Dyrehavsbakken gennem årene :P

Og tak KIM G!! Havde forventet mere af dig og BOOM BOOM. Men det vigtigste er I er i form til mandag!

(KIM G!! der er også lidt halvfærdigt arbejde i Flipperkælderen du skal ned og gøre runde af).

Hvad blev landskampen? :wink:
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlæglør 12. aug 2017 16:26

Ja huhej for en sejr! JAN - PAT - HDA - PA var i en lækker finale...

Jeg lagde hårdt i kvallen, hvor jeg i mit første spil mødte ROB, andre har måske mødt ham før, en lidt halvretarderet fyr, der står lige lovlig tæt når man spiller... Flash Gordon der straffede mig og hans flakserri gav ham alt for mange points... Jeg fik heldigvis rettet op på tingene, og Kim glemmer at nævne at vi var to kval grupper, da vi jo var 32 deltager, den flotteste kval fra DK nogensinde i LPA, der var byes til de to bedste i hver gruppe, gruppe 1 nappede KIM og ROA som et og to, gruppe to hapsede P A og CAR som et og to :D helt sindsyg start på aftenen (her var klokken slået ca. 23 da vi være færdige med første runde kval!!!!)
Roald og jeg kom i gruppe med RIL og JAN, og hvorefter JAN og jeg gik i finalen. På den anden fløj var det CAR og KIM mod HDA og PAT, hvor de to danskere måtte se sig slået på målstregen...

Finalen stod på 3 maskiner, World Cup Soccers, X-mens og Congos from the black lagunes!
Jeg vinder første maskine, PAT 2'er, JAN 3 og HDA 4... Så det X-men hvor jeg ligger ud, og hvilken start 55 mil på første kugle... Efter alle har spillet 2 kugler hver, har jeg stadig mere, end hvad de andre har til sammen :P Jeg får igen godt fat i maskinen og ender på 110-115 mil og føler mig rimelig sikker :) De andre kommer ikke i nærheden, jeg er sikker vinder og vi behøver ikke spille congo, så vi hopper i bilen da klokken er 3:15! (tænker tilbage på mads's tidligere wopper tirsdage i kælderen :P )
Mr. BOOM BOOM tog "tidligt" hjem sammen med LED, LEM og RIL...

DK tog selvfølgelig landskampen, jeg nåede slet ikke at spille min kamp :P Det var ikke nødvendigt da de andre havde ryddet op!

Tak for en sjov tur til dem der var med :) Det er sjovere i kælderen (LPA) end på bakken, altså selvfølgelig kun når man vinder over svensken, og napper deres WPPR :D
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

JAN

  • Indlæg: 285
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlæglør 12. aug 2017 18:36

Bra rapporterat PA :) och grattis till vinsten. Att ha en sådan sen tävling kommer inte att upprepas men vi ville spela mycket när vi hade våra danska vänner på besök :)

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlægsøn 13. aug 2017 06:25

Tak for kampreferat P A! Altid godt at få lov at smage lidt på stemningen. Og det var jo en flot turnering at vinde med så mange gode spillere.

JAN! Nu kan jeg ikke helt forstå hvad du skriver. Men du må ikke undskylde! Det der med at pinballturneringer skal være små teselskaber hvor man kan nå hjem og gå tidligt i seng er noget moderne fjant de unge har fundet på. Næ. Pinball spilles bedst dybt ind i natten. Pinball handler også om galskab og at glemme alt andet. I gamle dage blev der set ned på de spillere der tog hjem før solen stod op. Hvem husker ikke Easter Open i Sønderjylland. Et højdepunkt i skandinavisk pinballturneingshistorie! Og så var der også dengang hvor Lars LAJ og jeg var rejst til... OK OK - jeg stopper mig selv. Alle har selvfølgelig deres egen holdning til hvad der er en god turnering. Men da jeg hørte hvor meget I havde spillet blev jeg meget misundelig og ville ønske jeg selv havde været med.

Og ingen tvivl om at I netop sådan fandt den rigtige vinder! Den stærkeste og mest udholdende! (Og den heldigste).

Stor respekt til LPA for at give noget for pengene. Pinball er godt. Meget pinball er bedre.

JAN

  • Indlæg: 285
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlægsøn 13. aug 2017 22:58

Energiintag är viktigt vid långa tävlingar....
Vedhæftede filer
IMG_8050.JPG
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlægman 14. aug 2017 23:50

Ha ha.. Nice...tak for maten Jan :)
Ja det var en laaaang aften ! Men heldigvis behøvede Peter kun to maskiner før svenskerne var HELT smadret ;)
Men den blev 04.57 før jeg lagde hovedet på puden...
Men super hyggeligt var det..

/Roald

Peters spil på Xmen... Der var ikke den store tvivl ;)
Vedhæftede filer
image.jpeg
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

JAN

  • Indlæg: 285
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: LPA månadstävling + grillning/BBQ 11/8

Indlægons 16. aug 2017 18:17

Här kommer det kompletta resultatet

1 PA
2 PAT
3 JAN
4 HDA
5 CAR
5 ROA
7 KIM
7 RIL
9 PUD
9 BOM
11 ROB
11 EZL
13 PQ - Vinnare B-slutspelet
14 MJ
15 JGU
16 JOH
17 LED
17 MAL
19 AVD
19 AND
21 ICE
21 LEM
23 FL
23 FYP
25 CAB
25 CAS
27 TED
27 DH
29 JOF
29 MIM
31 FN
31 RME
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 28 gæster