SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 19. apr 2024 13:30

Pinlab Cash Challenge Night?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

flipperlaj

  • Indlæg: 110
  • Tilmeldt: man 12. okt 2009 20:05
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Pinlab Cash Challenge Night?

Indlægons 23. aug 2017 09:45

Jeg kaster lige et format op i luften 'Lokalmatadorens aften':

Går du også rundt tænker "Hey jeg er den vildeste" på de her 4-5 maskiner og er villig til at bakke det op ved at smide en handske med en cash challenge ud til dine pinballvenner, så er dette formatet for DIG!

Hvornår? - En given aftalt aften i Pinlab (evt TNL 5/9) :

1. Vælg et antal maskiner (3-7) i din komfortzone
2. Vælg et beløb (5-100kr) pr maskine der spilles om og læg udfordringen i tråden op på dagen inden kl 1200
3. Udfordrere kan fra kl 1200 skrive sig op til de udfordringer, som de føler er 'easy money

Eks:
LED vælger GOT+Gorgar+NF+FH+KISS og sætte beløbet pr maskine til 20kr
P A tager udfordringen og taber 4 maskiner og vinder 1
P A afregner 80kr i lLEDs favør

'
Senest rettet af flipperlaj ons 23. aug 2017 12:04, rettet i alt 1 gang.

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab Cash Challenge Night?

Indlægons 23. aug 2017 10:59

Mr ni dobbelt Danmarksmester, hvis ingen bider på, så er jeg klar om det hedder Bakken eller pinlab.
Vi spiller alt Stern fra/med AC/DC produktion.

Mvh
Pjerrot
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab Cash Challenge Night?

Indlægtors 24. aug 2017 10:59

Fantastisk!

Jeg fornemmer at Lars LAJ's nye initiativ nok skal få vækket nogle gamle kæmper og nye top guns til dåd. Forudser store slag kæmpet både i skoven og i det gamle laboratorium.

Rent praktisk kan vi jo ikke have sådan nogle tosser som SMI og LAJ til at løbe alene rundt i The Pinlab og spille om indanerpenge. Så jeg melder mig på banen til enten

a) at vi ser om vi kan indkoroperere det i en almindelig tirsdags-aften (flere har efterspurgt en maskine-strategi-trænings-dag og så kunne man evt. kombinere de to så ikke alle skal have penge op af lommen. Nogle kunne vælge istedet at gå med mig rundt og tale maskine-strategier mens løverne slås.)

eller

b) laver en særlig Pinlab Cash Challenge Night på en anden dag. Så skal vi bare lige have lidt flere tilkendegivelser af hvem, der tænker det kunne være sjovt at være med...

Skrive gerne her hvis du har præferencer for a) eller b)

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab Cash Challenge Night?

Indlægtors 24. aug 2017 11:26

Personligt er jeg vild med B) men trænger , hånden på hjertet , nok mere til A). Summa bibliotekarum , jeg er frisk på begge gode forslag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab Cash Challenge Night?

Indlægtors 24. aug 2017 11:42

C) LAJ går grædende hjem fra Bakken.
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Pinlab Cash Challenge Night?

Indlægtors 24. aug 2017 11:42

Igen
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster