SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 07:16

BOP

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

BOP

Indlæglør 23. sep 2017 17:17

Er der nogen der kan forklare hvorfor BOP ikke står i IFPA kalenderen ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

E H

  • Indlæg: 74
  • Tilmeldt: man 23. maj 2016 16:51
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægsøn 1. okt 2017 06:57

En lille update til dem der sidder der hjemme i Danmark.

Vi er fem danskere videre i Main. P A som nr 12, hvilket giver ham et buy i første runde, LAJ, DOC, E H og BOM som ender som nr 56 og dermed har fået den sidste plads i main. Sikke en gyser.

Classic kval fortsætter i dag, så der skal smides euros efter det.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægsøn 1. okt 2017 12:48

Rygtet siger at alle danskere er ude main.

Live stream:
http://www.belgianopenpinball.eu/livestream.aspx

Alt lys på Classics. Finalerne er tænkt til at begynde 1430. Sidste glimt fra fronten:


Billede

Billede

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

BOP

Indlægman 2. okt 2017 07:13

Doktor Abe rapporterer fra youth turneringen over 12: Efter en udemærket kval ender Aben på en flot 6. Plads . I semifinalen venter Dommerens søn samt en lettere ranglet yngling fra de Britiske øer. Maskin valget er vandrerne Død - Aben lægger fra Kaj med en miserabel kugle, der afsluttes med et hidsigt hop efter den abrupte afslutning. Både den ranglede te-drikker og dommerens søn leverer gode bolde og Aben er tydeligt presset. Efter højlydt og ufin coaching af Over-Aben , bliver der gået anderledes til stålet og både prison og Well multi balls bliver startet. Slutscoren ender på 60.000.000 - en flot score der havde sat flere af Vaflens betvingere til vægs i gårdsdagens Main kvalifikation. Trænerens søn var dog særligt dygtig og endte på 200.000.000. Aben var som 2' er videre til finalen.
Her ventede den berygtede Spiderman's og en del af de andre træneres sønner - en hård opgave som Aben gik til i oprejst tilstand , som en Abe jo gør fra tid til anden. En langt langt spil senere har Aben leveret sit hidtil bedste SM spil, der bød på flere multiballs og en score på 65.000.000. Den flotte præstation rakte til en flot 3.plads - en præstation det faderlige ophav utidigt fejrede med en brilliant Vuvuzele fanfare , der utilsigtet forårsagede en række Drains i pågående main finale. Efter et mindre håndgemæng blev den pinlige fader fravristet det smukke instrument og lagt i en særligt vanskelig Belgisk benlås - her bliver den forurettede tvunget til at indtage 4 hurtige Duvel på en øl bong, hvorefter denne er komplet pacificeret.
Med pokal og godt humør gik turen tilbage til Land of pigs, hvor en mindre Espalier og Amager madder venter på Rådhuset.

Ib Rene , Cairo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af DOC man 2. okt 2017 13:03, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægman 2. okt 2017 08:33

Ha ha :) fantastisk historie.. Jeg forstod ca halvdelen af den...
Jeg ved ikke om du stadig er på den stærke medicin ? Men sjovt var det :)
Jeg håber at se det unge talent til RPR 17 den 4 nov

YKW
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægman 2. okt 2017 10:04

DOC! Legendarisk!

Jeg har nu opsagt mit abonnement på 'opdateringer fra større events' som jeg tidligere har haft hos en Bo Mertins. Fra nu af vil jeg kun have updates fra 'den pinlige fader'. Hvis du kan flette et par enkelte anekdoter ind om de gamle spilleres præstationer i senior-rækkerne fremover - så ser jeg faktisk ikke engang grund til selv at tage afsted. :-D
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægman 2. okt 2017 13:34

Fantastisk flotte spil af ABE..! :O
Tillykke med det... :)
|×[ED ]×|
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægman 2. okt 2017 15:00

Sejt DOC - i det hele taget en flot indsats af både Søn og far.

Du var den eneste spiller fra DK der kvalificerede dig i A på ALLE 3 turneringer. Det kunne hverken P A eller undertegnede klare.

Så virkelig godt gået med det hele :-)
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: BOP

Indlægons 4. okt 2017 21:04

http://belgianopenpinball.eu/results.aspx

Man bemærker et (DK) ud for en 3. plads i Youth competion + 12, solidt gået af Julian :D

Og, bare en personlig anekdote, Jonas 'Grind-o-matic 5000' Heide måtte se sig relegeret til mange mange mange pladser under Peter 'Spiller han stadig pinball?' Reinhold, som åbenbart stadig har et eller andet i håndledende ;)

Tak til alle danskere der var med, det var en skide skæg tur som blev gjort mange gange bedre af det gode selskab og opbakning undervejs, det er fedt når DKere drager ud og giver den max nudge!
Billede

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 33 gæster

cron