SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 11:23

Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i København?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 26. dec 2017 12:42

.

---------- AKTIVE CHALLENGES ----------

TKJ (tidligere E H)
STED: Fovl
MASKINE: Theater Of Magic
SCORE: 1.718.133.120
SKAL SLÅES SENEST: Tirsdag den 26. december

CAR
STED: Bib Bib Bar
MASKINE: Jack*Bot
SCORE: HØJ
SKAL SLÅES SENEST: Søndag den 31. december
EKSTRA: Faktisk er dette ikke en helt rigtig Copenhagen Grand Champ Challenge - da det er en ældre GC der her bliver løftet frem. Men den står alligevel på listen, da den gode Søren ZTT har smidt en særlig præmie i puljen til den der har GC ved udgangen af december: Et dobbelt sæt af Thisted Bryghus' fænomenale nye juleøl.

ED
STED: Dispensary Whiskey and Beer
Nørrebrogade 184, 2200 København N
MASKINE: Scared Stiff
SCORE: 30 mio.
SKAL SLÅES SENEST: Onsdag den 3. januar

NES (tidligere P A endnu tidligere NES)
STED: Bang & Jensen på Vesterbro
MASKINE: Star Wars
SCORE: 6.7 milliard
SKAL SLÅES SENEST: Torsdag den 4. januar
EKSTRA: Man kan vinde noget ekstra! Udover gratis adgang til The Pinlab etc. har Glenn GAS sat følgende på højkant til vinderen: En middag med Glenn på Bang & Jensen inklusiv drikke og 2 timers free play.

OCP (tidligere MUS)
STED: Voodoo Lounge på Valkendorfsgade
MASKINE: AC/DC
SCORE: 226.598.820
SKAL SLÅES SENEST: Fredag den 5. januar

ED
STED: Sorte Rene (Åbouldevarden 50, 2200 København N)
MASKINE: Judge Dredd BEMÆRK!! --> Super Game Mode (koster 2 Credits)
SCORE: 552 millioner
SKAL SLÅES SENEST: Lørdag den 6. januar
EKSTRA: Man kan vinde noget ekstra! ED (uden mellemrum) har ud-loddet følgende til vinderen: "...en FF'er inkl. Sort Svin on the side".

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 5. jan 2018 20:39

Så er det tid til endnu en update på Copenhagen Grand Challenge!

Vi har nemlig fundet vores første vindere - og så er der nogen, der er gået helt gennem taget i über coolnes og Champ feber!

First thing first. Som man siger.

TKJ blev den første Copenhagen Grand Champ da han erobrede Grand Champ titlen på Fovls Theater of Magic fra EH tilbage i december og holdt den 14 dage frem til den 26. december. Tillykke TKJ! Text mig hvordan du foretrækker din præmie - så overfører jeg på MobilePay.

CAR har - såvidt vides - fastholdt sin legendariske Grand Champ score på Jack*Bot på Bib Bib Bar i hele 2017. Søren Worre kan derfor beholde sine juleøl i denne omgang. Men måske smider han dem snart på højkant igen?...

ED blev den anden Copenhagen Grand Champ da ingen slog hans 30 millioner på Scared Stiff hos Dispensary Whiskey and Beer. Tillykke ED! Som med TKJ. Text mig hvordan du foretrækker din præmie - så overfører jeg.

NES blev den 4. januar vores tredie rigtige Copenhagen Challenge Champ da han var GC 14 dage med en score på 6.7 milliard på Bang & Jensens Star Wars. (Ja ja - det er ikke Neil Shatz selv der har sat scoren - men en af hans disciple fra The School of Shatz.) Scoren blev endda oppet undervejs og deadline for at slå den blev derfor udsat. Men nu går den ikke længere. NES-disciplen blev Champ - og vandt ud over titlen som Copenhagen Grand Champ også en middag som Glenn GAS havde udlovet OG to timers free play. Fornemme sager! Og som om det ikke var fint nok overgår præmien til den næste Champ på Bang & Jensen. Og det er her vi kommer til det über cool.

Bang & Jensen har nemlig gjort noget ekstra for de københavnske pinball-spillere. Ejeren Rasmus har simpelthen indstiftet The Oh Deer Challenge!! Kort fortalt betyder det, at den spiller der er Grand Champ på Star Wars om små tre måneder (første april 2018) ikke alene vinder gratis indgang til Pinlab og middag og freeplay fra Glenn - men også får sine initialer på tavlen - den helt urolig nice ‘Oh Deer Challenge!’ tavle, lige ved siden af flippermaskinerne, hvor der indtil videre kun er NES på.

SE BILLEDET HERUNDER. Og gør op med dig selv, om det er dine initialer der skal stå der. Lige under verdens bedste location player ever.

Billede

Vi ses på Bang & Jensen!!

OCP

  • Indlæg: 136
  • Tilmeldt: lør 19. dec 2015 18:48
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 6. jan 2018 14:21

ELK, du glemte lille tykke mig! jeg klarede også mine to uger som AC/DC grand champ!

AND

  • Indlæg: 97
  • Tilmeldt: søn 18. okt 2015 10:14
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 6. jan 2018 14:56

Jeg har hørt at han har en helt særlig præmie i ærmet til dig. Rygtet forlyder at han afsætter tre timer til intens undervisning af dig i video modes. Deraf mindst en time på Junkyard naturligvis.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 6. jan 2018 20:22

OCP!

Jeg glemmer ingen. Og aldrig dig.

Da jeg opdaterede i går var det stadig 5. januar - og jeg melder ikke præmier før deadline. Teknisk set var der stadig et par timer tilbage hvor nogen kunne have slået din flotte score på Voodoo Lounge’s AC/DC. Men NU har du vundet :P Lad mig vide om du ligesom ED skal gratis i Pinlab på tirsdag?

Og speaking of ED - så har jeg heller ikke glemt ham og hans stadig aktive Grand Champ score på Judge Dredd hos Sorte Rene på Åboulevarden 50. Men jeg håber stadig, at nogen triller forbi i aften og rydder op på det skrummel af en maskine!

SCORE: 552 millioner
SKAL SLÅES SENEST: Lørdag den 6. januar

OCP

  • Indlæg: 136
  • Tilmeldt: lør 19. dec 2015 18:48
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 8. jan 2018 15:22

ELK, dejligt at høre! Jeg napper en gratis Pinlab i morgen - jeg takker!

... og til AND, så har jeg kun at sige en ting: brandmand blev jeg aldrig, stuntman blev jeg aldrig, præsident blev jeg aldrig... men TIL GRIN - det kan jeg altid blive.

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 8. jan 2018 22:26

Tjek. Der er allerede betalt for jer begge i morgen. Bare bed jeres vært Bo Mertins om at at tjekke sin MobilePay.
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 8. jan 2018 22:34

Meget fornemt, Hr. Kristensen... :D
Vi bukker og takker...
|×[ED ]×|

OCP

  • Indlæg: 136
  • Tilmeldt: lør 19. dec 2015 18:48
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtirs 9. jan 2018 17:08

Feeedt, tak ELK!

CAR

  • Indlæg: 54
  • Tilmeldt: man 19. nov 2012 18:29
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 14. jan 2018 01:52

Jeg kan ikke huske min score på Jackbot i Bip Bip bar, men den var under 10 milliarder - desværre (for jeg havde en tændt EB da spillet sluttede).
Har netop fået kig på GOTG på Bang & Jensen. Den virker meget lovende!
Mange hilsener, CAR

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 14. jan 2018 18:30

Nok snak!

Wolf! Lav nu den GC på Bang & Jensen og meld den ordentlig ind. (Tillykke med flot 2.-plads i det svenske).

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 20. jan 2018 15:32

Players!

Jeg kan godt se det er ved at gå lidt i stå. Men kun for det utrænede øje!

Se hvad jeg fandt på Bang & Jensen:

Billede

Flot af Bo BOM Mertins der dog risikerer at toppe for tidligt. Der er trods alt nogle måneder til han drager til VM i Canada. Og lækkert af Bang & Jensen, der nu ikke bare byder på verdens bedste pinball-maskine (Star Wars) men nu også en af verdens nyeste (Guardian of The Galaxys).

Jeg melder BOM ind som en GC Challenger. Men kun fordi jeg ved Mikke MIK Sjølin rydder op på Bang & Jensen lige om lidt. Og så kommer der en ordentlig update i morgen søndag - men umiddelbart ligner det at ED igen har vundet et indgangspas - og vi ellers er ved at løbe lidt tør for challenges. Se nu at komme lidt ud af busken. Hvad med nogle af location legenderne KIM G, LAJ, CAR? Taler I kun talen - eller er det muligt også at gå gåturen?
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 20. jan 2018 15:39

ELK skrev:men umiddelbart ligner det at ED igen har vundet et indgangspas


Jeg tager gerne imod endnu en tur i Pinlab... ;)
Det bliver dog nok først d. 30. til månedlig whopper, da jeg endnu ikke ved om jeg kan komme på tirsdag... :)
|×[ED ]×|

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 22. jan 2018 15:59

Yes. Her endelig en update på Copenhagen Grand Champ Challenge!

Som skrevet må vi bare konstatere, at efter en stærk start, er I gået lidt i stå. Lige nu er eneste aktive challenge den, som jeg har meldt ind på vegne af Bo BOM Mertins.

Men det er også en lækker score han har lavet på Bang & Jensens Guardian of the Galaxys. Den har tilmed overlevet at Mikkel MIK Sjølin og jeg fik os en øl og et par spil (eller mange) i lørdags. Så lidt robust er den - og det bliver spændende hvor længe den holder. Jeg kan se, at det må være den Guardians-maskine, der har været i Retro Arkaden - for på High Score-listen finder man prominente navne som P A, LED og selveste SMI aka Pjerrrot! Men ingen altså højere end Bo BOM Mertins.

Forventer at der kommer nogen og gør det bedre på de næste 14. dage...

Men inden det skal vi nå at fejre vinderne.

Som skrevet er der nemlig kommet en mere til siden sidst - og det var ED der tog sin anden GC Challenge titel med sine 552 millioner på Sorte Rene's Judge Dredd (Super Game). Rygtet går at også Sorte Rene har fået en Guardians. GAS forkæler os virkelig...

ED -> Det er modtaget. Der er hermed betalt for dig en gratis indgang i Pinlab på næste tirsdag den 30. (hvor der er årets første måneds-afslutning - og der spilles om whopper-points).

Og så seneste status (plus en hyldestliste):

---------- AKTIVE CHALLENGES ----------

BOM
STED: Bang & Jensen på Vesterbro
MASKINE: Guardian of the Galaxys
SCORE: 400 millioner
SKAL SLÅES SENEST: Mandag den 5. februar
EKSTRA: Man kan vinde noget ekstra! Udover gratis adgang til The Pinlab etc. har Glenn GAS sat følgende på højkant til den højeste score 31. marts: En middag med Glenn på Bang & Jensen inklusiv drikke og 2 timers free play.*

---------- CHAMPS ----------

TKJ
STED: Fovl, MASKINE: Theater Of Magic, SCORE: 1.718.133.120, 26. december

ED
STED: Dispensary Whiskey and Beer, MASKINE: Scared Stiff, SCORE: 30 mio., 3. januar

NES
STED: Bang & Jensen på Vesterbro, MASKINE: Star Wars, SCORE: 6.7 milliard, 4. januar

OCP
STED: Voodoo Lounge, MASKINE: AC/DC, SCORE: 226.598.820, 5. januar

ED
STED: Sorte Rene, MASKINE: Judge Dredd (Super Game), SCORE: 552 millioner, 6. januar

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 22. jan 2018 16:16

* Danmarks cooleste High Score-konkurrence. En del af Copenhagen Grand Champ Challenge - bare større:
Bang og Jensen har deres eminente "The Oh Deer Challenge"

Billede

YOUR NAME HERE...

Kan du modstå fristelsen? Dine initialer foreviget lige nedenunder Neil NES Shats? Kræver bare et enkelt godt spil.
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster

cron