SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 00:21

Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i København?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 7. apr 2018 12:48

Ok. jeg lægger ud på ze hobbitz
Bang & Jensen, Istedgade, 7 april:

3DAD3CE8-DC13-4EC2-AAF0-01CDCF4F980F.jpeg


Guardians gider jeg ikke spille på, det er virkelig en dårlig flippermaskine..
KIM
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 7. apr 2018 13:12

Haha jeg kan godt lide du sviner Guardians i forhold til Hobitten... Hobitten er lort i forhold til guardians :P jeg er absolut ufan af Hobitten, selvom maskinen er sindsygt flot!
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 7. apr 2018 13:12

Vildt flot score btw på Hobitten
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlæglør 7. apr 2018 23:39

Eftersom Danni slog min første Grand Champ i løbet af i går, måtte jeg jo komme tilbage og slå ham LED i dag... ;)

Billede

P.s. Ja, min score er lavet på den anden maskine end den Danni lavede sin på, men den ikke bliver nok ikke stående så længe... Så jeg tænker der bare gælder én GC på begge maskiner og ikke en på hver..?
Hvad siger GCGCC reglerne mon..? ;)
|×[ED ]×|

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 8. apr 2018 08:42

Flot spillet ED!

Og godt spørgsmål. CGCC reglerne er klare:

1) Man skal have holdt en GC-score på en offentlig tilgængelig maskine i 14-dage for at blive CGC-Champ. Hvis maskinen fjernes inden for de 14 dage er man IKKE Champ.
2) Konkurrencen gælder pr. maskine. Det at blive GC på en tilsvarende maskine overruler ikke en GC (på en anden maskine). Heller ikke selv om det er to ens maskiner, der står lige ved siden af hinanden.

Eksempel: (hvis vi betragtede begge maskiner som konkurrerende om den samme GC).
Det ville ikke være fair, hvis du slog Danni på den ene maskine. Den maskinens du var GC på så blev fjernet, og en anden player så slog Danni og blev GC på den tilbageblivende maskine - men (fordi scoren er lavere end din på den flyttede maskine) bliver den player så i virkeligheden ikke GC, fordi der på et tidspunkt ‘har været en anden tilsvarende maskine opstillet som har haft en højere score’.

Derfor betragter vi din melding som en seperat indrapportering af en CGCC-score - ved siden af LED’s - som alle fra i dag af har 14 dage tilbage slå. Så lige nu er både du og LED Champs.

Jeg kan dog godt se din pointe - og udfordringen - at det er lidt et lotteri hvilken af de to maskiner der bliver fjernet igen om lidt (den venstre hvor ED er Champ eller den højre hvornår LED er Champ). Måske vores alle sammens helt - Stern distributør og opstiller Glenn GAS - kan afsløre om en af maskinerne bliver fjernet snarligt - og i så fald hvilken en?

Hvis ikke må man tage sin chancer sikrest er det nok bare at blive Champ på den begge! :P på opsiden så kan man vinde to præmier!
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 8. apr 2018 11:15

Okay, det lyder fair nok...
Dog lød det ikke på Glenn som om, at der skulle stå to maskiner i så lang tid...
Så man må enten sætte en score på begge eller satse på hvilken der bliver stående... ;)
|×[ED ]×|

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 8. apr 2018 11:19

Glenn GAS - alias Messias - har oplyst at du har ret i at den ene IRON MAIDEN på Den Gamle Engelske Pup bliver fjernet inden længe. Han siger han slår plat og krone om hvilken en af de to det bliver.
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 8. apr 2018 11:33

Haha, Mr. Two Face GAS... ;)
|×[ED ]×|

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægsøn 8. apr 2018 13:37

Holy smoke - der er ikke gået mere end tre-fire dage siden sidste opdatering - men jeg tror det er klogt at lave en ny - med alle de nye håbefulde champs, der har meldt sig på banen de seneste dage. Ikke mindre end en record high 7 aktive challenges!

Så for overblikkets skyld - here goes...

---------- AKTIVE CHALLENGES ----------

MIK slog P A der slog TKJ
STED: Fovl
MASKINE: Dialed In
SCORE: 3,6 million
SKAL SLÅES SENEST: Tirsdag den 10. april*
EKSTRA: Jeg har proklameret at der bliver noget ekstra i puljen her. Så hvis ikke P A og TKJ - som jo begge allerede er blevet trynet - byder på en fadøl til den næste Fovl Champion – ja så gør jeg selv!

LED
STED: The Old Irishs Pups på Gråbrødre Torv
MASKINE: Iron Maiden (til højre)
SCORE: 323 millioner
SKAL SLÅES SENEST: Fredag den 20. april

MIK
STED: Ruben & Bobbys
MASKINE: Who Dunnit
SCORE: 13.2 milliard
SKAL SLÅES SENEST: Fredag den 20. april

KIM G!!
STED: Bang & Jensen
MASKINE: The Hobbits
SCORE: 1.1 million
SKAL SLÅES SENEST: Lørdag den 21. april (Bemærk at mandag den 30. april er deadline på The Oh Dear Challenge).
EKSTRA: Udover den sædvanlige præmie har Rasmus fra Bang & Jensen tænkt sig igen igen at forkæle den kommende GC. Den, der står øverst på listen når april er slut, får en gratis en af B&J,s lækre flæskestegssandwichses (eller veggieburger til ED). OG man får sine initialer på tavlen!

ED
STED: The Old Irishs Pups på Gråbrødre Torv
MASKINE: Iron Maiden (til venstre)
SCORE: 331 millioner
SKAL SLÅES SENEST: Søndag den 22. april

YOU?
STED: Bang & Jensen
MASKINE: Guardians of the Galaxys
SCORE: ?
SKAL SLÅES SENEST: Mandag den 30. april.
EKSTRA: Udover den sædvanlige præmie har Rasmus fra Bang & Jensen tænkt sig igen igen at forkæle den kommende GC. Den, der står øverst på listen når april er slut, får en gratis en af B&J,s lækre flæskestegssandwichses (eller veggieburger til ED). OG man får sine initialer på tavlen!

YOU?
STED: Shamrock Inn
MASKINE: Star Wars
SCORE: ?
SKAL SLÅES SENEST: ?
EKSTRA: Glenn GAS har i vanlig god stil smidt noget ekstra i puljen. Den der vinder den første Copenhagen Grand Champ Challenge på Shamrock Inn vinder – udover det som alle CGCC-champs vinder, som er indgang til fx RetroArkaden - to timer ekstra pinball ude i RetroArkaden.

* og bare lige et enkelt shout out - hvis I ikke selv kan se det: Det er i over morgen - tirsdag - sidste chance for at tage MIK ned på Fovl (hvor der utroligt nok står en sprit ny Dialed In). Kom nu drenge! Så let skal det ikke være. Hvem kan vise MIK at de unge pinball-spillere er blevet bedre? Man kan ikke bare sådan gøre come backs. Hvor er du henne TKJ?! Der er en ekstra fadøl i puljen!


---------- CHAMPS ----------

TKJ x 2
STED: Fovl, MASKINE: Theater Of Magic, SCORE: 1.718.133.120, 26. december og 1.941.721.070 12. februar

ED
STED: Dispensary Whiskey and Beer, MASKINE: Scared Stiff, SCORE: 30 mio., 3. januar

NES
STED: Bang & Jensen på Vesterbro, MASKINE: Star Wars, SCORE: 6.7 milliard, 4. januar

OCP
STED: Voodoo Lounge, MASKINE: AC/DC, SCORE: 226.598.820, 5. januar

ED
STED: Sorte Rene, MASKINE: Judge Dredd (Super Game), SCORE: 552 millioner, 6. januar

LAJ x 2
STED: Bang & Jensen, MASKINE: STAR WARS, SCORE: 4.2 milliard, Lørdag den 17. februar
STED: Big Bowls, MASKINE: Ghost Busters, SCORE: 1.7 milliard, Fredag den 16. marts

KIM G!! x 3
STED: Skateparken, MASKINE: Lord of the Rings, SCORE: 191 millioner, Onsdag den 7. marts og 166 millioner den 25. marts
STED: Skateparkens, MASKINE: Theatre of Magic, SCORE: 3.7 milliard. Mandag den 26. marts

ELK
STED: Bang & Jensen, MASKINE: Guardians of the Galaxys, SCORE: 733 millioner, Lørdag den 31. marts

-------- BANG & JENSENS OH DEER CHALLENGE! --------
Billede
Senest rettet af ELK ons 11. apr 2018 22:42, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Fonzy

  • Indlæg: 578
  • Tilmeldt: ons 19. sep 2007 19:33
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 9. apr 2018 19:34

Fonzy skrev:Vinder på Theatre of Magic - denne flaske whisky

Tillykke til Kim G. Der er whisky til dig.

Highscores er nulstillet på begge maskiner i skateparken.
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægman 9. apr 2018 22:07

Fonzy skrev:
Fonzy skrev:Vinder på Theatre of Magic - denne flaske whisky

Tillykke til Kim G. Der er whisky til dig.

Highscores er nulstillet på begge maskiner i skateparken.


fedt manner, så skal den ring bare smides i lavaen (som de siger)

jeg drikker slet ikke, så jeg vil gerne donere whiskeyflasken til flipperkælderens bar
KIM

AND

  • Indlæg: 97
  • Tilmeldt: søn 18. okt 2015 10:14
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægons 11. apr 2018 15:56

Jeg har lagt ud på GOTG på B&J

Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægons 11. apr 2018 22:41

AND for snøvsen. Først vinde i weekenden ude i skoven på ELK'ens hjemmebane. Og derefter ind i byen på ELK'ens cafe og lave ballade. Hmm. On fire! (Dit lys brænder klart - men brænder det i begge ender - som de unge siger.)

Apropos stor i slaget. I går fik jeg først meldingen om at Glenn GAS havde fjernet den ene IRON MAIDENS fra den gamle engelske pup på Gråbrødretorvet. Han har stillet en sprit ny Aerosmiths derind ved siden af den anden IRON MAIDENS. Så altså - som varslet - indtil nogen har lavet en score på Aerosmiths, så udgår den ene Copenhagen Grand Champ Challenge score. Det blev maskinen med LED's Grand Champ score, der blev stående. Altså indtil jeg lidt senere på aftenen modtog dette snuskede foto...

Billede
Brugeravatar

KimG

  • Indlæg: 629
  • Tilmeldt: tors 18. jul 2013 23:32
  • Geografisk sted: Kbh V
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægtors 12. apr 2018 20:44

Hov ! LOTR er jo ikke nulstillet i skateparken !?

men har smidt lidt lokkemad ud til klovdyret og sat mig til rette i skydetårnet:

TOM skateparken 12/4

CCA43EEF-9896-49B6-9CF3-204A8F0A1525.jpeg
KIM
Brugeravatar

Mikkel

  • Indlæg: 622
  • Tilmeldt: man 23. apr 2007 17:14
  • Geografisk sted: København NV
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Copenhagen Grand Champ Challenge - Er du champ i Københa

Indlægfre 13. apr 2018 20:56

Billede
ForegåendeNæste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 41 gæster