SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:00

IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægons 27. dec 2017 22:48

Kære spillere

Det er med stor glæde at kunne oplyse om at 2 spillere drager 8000 km. nordvest på til Canada for at spille VM i 2018 til juni næste år.

Mads ELK har været meget generøs og overladt pladsen til nummer 3 på Danmarks ranglisten, og jeg har med glæde accepteret. Så tak Mads for at jeg nu kan drage af sted med Peter P A, der har bekræftet den anden plads.

Gennem de seneste år har spillere som MIK, P A og ELK faktisk gjort det ganske fornuftigt og lidt på skift kvalificeret sig til top 32 (der er antallet der går videre fra kvalifikationen). MIK har præsteret en buy, og sidste år P A med en imponerende dobbelt buy.
Så der bliver noget at leve op til for en der er totalt uerfaren í det allerfineste selskab.

Jeg lader denne tråd leve, og når så P A og jeg tager hul på løjerne til sommer skriver vi lidt hen ad vejen i denne tråd.

Hep på Danmark, og endnu engang tak Mads for den fine julegave (tak også til min kone der giver billetten :-))

Hilsner
Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægons 27. dec 2017 23:06

Stærkt..!
Så skal BOMmen i træningslejr... ;)
|×[ED ]×|
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtors 28. dec 2017 13:44

Lækkert at høre. Er sikker på at i repræsenterer lille Danmark på fornemste vis! :)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægfre 5. jan 2018 20:49

Det er så cool Bo!

Godt at Danmark bliver så stærkt repræsenteret. P A og BOM er et klasse hold. Og Jeanette og jeg har også brug for noget alene-tid.

Seriøst så er det fremtiden for dansk pinball vi får et kig ind i. Måske skulle vi have sat ED ind i stedet for P A - men nok godt nok at ED lige må slide lidt i det et par sæsoner først.

Og som sagt et stærkt hold som jeg glæder mig til at følge. P A har allerede vist han kan mod de bedste. Store sejre under bæltet som Danish Pinball Open og Dutch Pinball Open og så selvfølgelig Otto Leisner i Flipperkælderen (nå nej - den vandt jeg :P ) Og så er der BOM - måske nok mere ubeskrevet internationalt. Men jeg kender Bo - hans høje niveau og hans træningsdisciplin. Læg dertil hans ekstra motivation til et VM - og mit gæt er vi skal vi ret langt op i den internationale elite for at finde nogen der kan matche ham.

Det bliver spændende at følge med. God vind drenge - vi andre må gøre hvad vi kan, for at give jer den bedste sparring i månederne op til.

Mestre i Europa! Hvad kan det blive til i Canada?!
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtirs 1. maj 2018 21:12

Bo er desværre blevet nødsaget til at melde afbud grundet en pludseligt opstået arbejdssituation, så der er pt. en country exemption slot åben for en dansk spiller, men der skal svares tilbage om man har lyst og mulighed hurtigt.

Umiddelbart bevæger vi os ned af Danmarks ranglisten til vi rammer en spiller, jeg har taget top 15 ud som den ser ud lige nu (det burde egentligt være pr. nytår, men vi har ikke historiske data til rådighed)

4th Kim G. Hansen
5th Morten Petersen
6th Andreas Haugstrup Pedersen
7th Henning Lescher
8th Lars Ørskov Jensen
9th Glenn Bech
10th Jonas Heide
11th Andreas Maarbjerg
12th Roald Nielsen
13th Robert Lau
14th Søren Worre
15th Janus Falhof

Der kan læses mere om IFPA15 her: https://www.ifpapinball.com/ifpa15/overview/

Det er meget kort varsel (en lille måned til turneringsstart, og det er i Canada), jeg er i gang med at finde ud af om der er en "hård bagkant" for tilbagemelding og vender tilbage og opdaterer når jeg hører mere, men hvis du har lyst og kan så post herunder.

P A er allerede skrevet op og har billet og det hele, så man vil ikke tage alene afsted.
Billede
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtirs 1. maj 2018 21:35

Deadline for tilbagemelding er fredag d. 4. kl. 12, hvor den højest rangerede tilbagemelding får pladsen.

Er der ingen der kan / har lyst, bliver Peter sendt afsted mod det Canadiske helt alene.
Billede

ELK

  • Indlæg: 1608
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 08:12
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtirs 1. maj 2018 23:06

Bo my main man!!

Der er mange VM’s forude for dig. Så rigtig set at give en af de unge chancen i Canada ;-)

Herfra en kæmpe opfordring til at en af jer tager pladsen og får et eventyr ud af det. Det kan virkelig anbefales. Udover chancen for at blive verdensmester - så er man garanteret at komme tæt på de bedste spillere fra hele verden. Det er vitterlig en fest. Og cool at være underseedet. Kommer man med i det sidste sekund er der heller intet pres. Mit bedste VM var det første jeg spillede - jeg havde den dårligste ranglisteplacering af alle 64 spillere - men det gav en rar frihed til bare at nyde det.

Som sagt - håber virkelig nogen slår til. En oplevelse for livet. “Og så var der dengang far spillede VM i Canada...”

Go go go!
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtirs 1. maj 2018 23:22

Håber meget der er en der vil tage med mig afsted, der er pre-turnerniger fra d. 25 maj, og frem til VM slutter :)

En flybillet derover d. 24, samme fly som jeg skal med, koster kun 3200!!! Det er sindsygt billigt, og det er retur d. 3/6 om aften og det er direkte!

Så kommer billeje og hotel eller airbnb, så det kan gøres ret billigt...

Håber sgu der er en der er frisk? :)

Meld gerne ud herinde, også hvis i ikke kan/har lyst, så vi kan komme ned af listen og finde endnu en dansker der er frisk på denne enestående oplevelse!
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932
Brugeravatar

Poseidon

  • Indlæg: 1301
  • Tilmeldt: ons 28. okt 2009 19:44
  • Geografisk sted: Ramløse nord sj.
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægons 2. maj 2018 06:30

Roald No Go :( ØV...
Pinballs i spil:
Ca 75 stk... Hele lortet kan ses her...
https://pinside.com/pinball/community/p ... collection

Til salg: Kommer løbende når de er klargjort ;)
Brugeravatar

Danniboy

  • Indlæg: 675
  • Tilmeldt: man 17. aug 2009 18:06
  • Geografisk sted: Easterbronx
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægons 2. maj 2018 07:49

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan få ferie.... har før været på en succesfuld rejse med P A :-)
Pins: Aerosmith, Flash, På vej: Iron Maiden
Ejet: Austin Powers, Fish Tales, Pinbot, Millionaire, Embryon, Cherokee
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtors 3. maj 2018 13:44

Nå, hvem kan få ferie og melder sig til en på opleveren, deadline er i morgen og hvis nogen skal søge ferie ville det være rart med udmeldinger :)
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

DOC

  • Indlæg: 290
  • Tilmeldt: lør 22. jun 2013 20:57
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtors 3. maj 2018 14:18

Jeg kan desværre ikke og ville nok heller ikke præcis være en fisk i vandet - set i betragtning af det kompetente selskab


Sent from my iPhone using Tapatalk

ril

  • Indlæg: 282
  • Tilmeldt: tirs 3. dec 2013 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægtors 3. maj 2018 18:52

Jeg checker lige om jeg kan få fri, i tilfælde af Danni ikke kan

ril

  • Indlæg: 282
  • Tilmeldt: tirs 3. dec 2013 09:02
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægfre 4. maj 2018 07:26

Så er det bekræftet at jeg kan få fri, så jeg tager afsted, hvis Danny ikke kan
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA 2018 - VM i Canada med dansk deltagelse

Indlægfre 4. maj 2018 11:02

Klokken har passeret 12, RIL er den eneste med en positiv tilbagemelding, så det bliver ham der tager afsted til Canada med P A og forsvarer de danske farver.

God help us all! ;)
Billede
Næste

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster

cron