SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 7. aug 2020 22:03

Genåbning for WPPR turneringer?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

• Forfatter
  • besked
Brugeravatar

TheRealEd

• Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Genåbning for WPPR turneringer?

Indlægtirs 16. jun 2020 12:28

Hej alle sammen.

I landedirektør og statsrepræsentant gruppen hos IFPA har vi løbende opdateret, hvorvidt vores områder har været trygge ved og klar til at åbne op for turnerings pinball igen, da IFPA ikke vil starte op igen, før at det meste af verdenen kan være med for at give alle en fair chance på ranglisterne.

Nu er vi efterhånden ved at være på vej her i Danmark, tænker jeg?
Pinlab er igen åbnet og forsamlings grænsen er pt. 50 personer (100 til juli og 200 til august pt.)

Dog finder jeg dette fra d. 21. maj på regeringen.dk, der taler lidt imod det, som det seneste der nævner området:
"• Indendørs idræts- og foreningsliv, som ikke allerede er omfattet af åbning samt indendørs sports- og fritidsfaciliteter mv. Partierne er enige om, at disse aktiviteter, gennemgås af sundhedsmyndighederne med henblik på, at partierne forud for og i forbindelse med overgangen til fase 3, aftaler en samlet genåbningsplan for disse aktiviteter."

Hvad er folks tanker i forhold til at skulle åbne op for turnerings pinball igen?
Pt. er der kun 2 lande og 4 stater, der har sagt "Ja" til en genopstart, så uanset hvad vi siger, så kommer der ikke til at blive åbnet op sådan lige med det samme. Men vi kan evt. være med til at vise en positiv udvikling til resten af verden.
|×[ED ]×|

ril

• Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Genåbning for WPPR turneringer?

Indlægtirs 16. jun 2020 13:17

Jeg tænker, det endnu er lidt tidligt lige nu, men det er jo svært at sige hvordan det ser ud om en måneds tid eller to.

Tilbage til Events