SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:39

IFPA WPPR Global "Dollar Fee" træder i kraft 2023

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

TheRealEd

  • Indlæg: 1154
  • Tilmeldt: ons 22. jun 2016 02:10
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: IFPA WPPR Global "Dollar Fee" træder i kraft 2023

Indlægtors 27. okt 2022 19:03

Josh har nu rykket de sidste af os landedirektører, som endnu ikke har udfyldt fordelingen af vores 70% dollar fee.
IFPA vil have et svar inden udgangen af måneden, ellers ryger det hele bare til velgørenhed.

Efter at have skrevet lidt frem og tilbage med Josh står det nu klart, at det kun er de 4 oprindelige forslag fra deres side der er gældende.
Altså:
-Velgørenhed (evt. hvilken)
-Rejseudgifter til European Championship Series (ECS)
-Rejseudgifter til IFPA World Pinball Championship (IFPA WC)
-Udgifter til Country Championship Series
(pt. ingen Danish Championship Series -mere om det her:
http://www.spille-maskiner.dk/forum/viewtopic.php?f=37&t=36216)

Så det betyder altså også, at IFPA ikke er interesserede i, at pengene går til vores eget traditionelle DM på nogen måde.
Selvom jeg endda prøvede at sælge den med, at DM ofte er her hvor nye spillere får deres første turnering oplevelse.
Ej, heller ingen umiddelbar interesse i at lade nye spillere spille deres første turneringer gratis.
RIL's forslag om kun at betale de 30% og ikke få noget tilbage, blev der slet ikke kommenteret på. ;)

I stedet taler de igen stort for, at vi får startet en Danish Championship Series, hvor pengene kunne bruges til omkostninger, pokaler m.m., men det ser jeg umiddelbart ikke som noget, vi får sat gang i foreløbigt.
Med mindre der er nogen, der brænder helt vildt for at stå for planlægning og afvikling af det.
I så fald kunne jeg evt. godt være med som support på det, men absolut ikke en opgave jeg tager på mig alene.
(Læs evt. mere hvad en Danish Championship Series kunne tilbyde her:
http://www.spille-maskiner.dk/forum/viewtopic.php?f=37&t=36216)

Så indtil videre tænker jeg, at mit forslag til fordelingen, af de penge vi får tilbage fra af dollar feen i 2023, kunne se således ud:
50% til rejseudgifter til European Championship Series (ECS)
50% til rejseudgifter til IFPA World Pinball Championship (IFPA WC)

På den måde tænker jeg, at vi får fordelt pengene mest ligeligt ud, så de ikke nødvendigvis går til de samme spillere hver gang. Og samtidigt bliver brugt bedst muligt ved at gå tilbage til pinball og ikke bare en velgørenhed.

Nogle tænker?! :?: :!:
|×[ED ]×|
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster