SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 15:01

Open Shed.

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

DaLar75

  • Indlæg: 941
  • Tilmeldt: lør 12. dec 2009 18:11
  • Geografisk sted: Nordjylland, Aalborg
  • Highscores: 21
    Arcade winning challenges: 0

Re: Open Shed.

Indlægtirs 16. nov 2010 18:05

Her er lige lidt indtryk/tanker:

Det var helt klart værd at køre 3 timer til Fyn for at se så mange originale maskiner samlet ét sted; virkende og"projects"..! c",)


Fedt at se ogmprøve et NeoGeo-kab/Metal Slug: Stor og skarp skærm - dog kræves der tilvænning af de kraftige "fjedre" på P1's stick og buttons ;)

Ice Cold Beer: fed mekanisk vertikal underholdningsmaskine,,

Missile Command: et svært spil for mig, men samtidigt har man stor lyst til at blive bedre og bedre (især når trackball'en har fået nye lejer! Ligenu kører den som en rufleret 3kilos kanonkugle i en støbejernsgryde! :x :)


Jeg håber virkeligt at Muerto holder open shed igen, engang i det nye år!


..En overset bonus ved større samlinger er lugten (duften, nærmere) - fra kabinetternes forskellige trætyper og div. elektriske komponenters lim/lak opvarmning..!
Jeg blev lige glædeligt overrasket hver gang jeg åbnede døren til The Shed efter at have været udenfor i den friske luft -- sniifff!


Årets arcadeoplevelse!!



@ Donkey:: Ja, Meget koncentreret,, men ku' iKKe redde byerne..:( (i Missile Command)
..Er det dig der spiller Gradius på PlayChoicen? Jeg husker den fine musik:
http://www.youtube.com/watch?v=SLC3_wa-TZ0


PS: Lige 2 billeder mere fra aftenen..
Vedhæftede filer
1up på Double Dragon.jpg
Muerto sluggin' it.jpg
Billede
Shooting Game Tournament 2010
Brugeravatar

jeppex

  • Indlæg: 30
  • Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 14:33
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Open Shed.

Indlægons 17. nov 2010 13:14

Hvor nederen at jeg har overset denne event-perle... Næste gang (hvis der kommer een) vil jeg meget gerne være med :)

Mvh
Jeppex
Brugeravatar

1up

  • Indlæg: 2694
  • Tilmeldt: søn 14. sep 2008 16:45
  • Geografisk sted: Bjerre (Hornsyld)
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Open Shed.

Indlægons 17. nov 2010 13:33

DaLar75 skrev:Her er lige lidt indtryk/tanker:

Det var helt klart værd at køre 3 timer til Fyn for at se så mange originale maskiner samlet ét sted; virkende og"projects"..! c",)


Fedt at se ogmprøve et NeoGeo-kab/Metal Slug: Stor og skarp skærm - dog kræves der tilvænning af de kraftige "fjedre" på P1's stick og buttons ;)

Ice Cold Beer: fed mekanisk vertikal underholdningsmaskine,,

Missile Command: et svært spil for mig, men samtidigt har man stor lyst til at blive bedre og bedre (især når trackball'en har fået nye lejer! Ligenu kører den som en rufleret 3kilos kanonkugle i en støbejernsgryde! :x :)


Jeg håber virkeligt at Muerto holder open shed igen, engang i det nye år!


..En overset bonus ved større samlinger er lugten (duften, nærmere) - fra kabinetternes forskellige trætyper og div. elektriske komponenters lim/lak opvarmning..!
Jeg blev lige glædeligt overrasket hver gang jeg åbnede døren til The Shed efter at have været udenfor i den friske luft -- sniifff!


Årets arcadeoplevelse!!



@ Donkey:: Ja, Meget koncentreret,, men ku' iKKe redde byerne..:( (i Missile Command)
..Er det dig der spiller Gradius på PlayChoicen? Jeg husker den fine musik:
http://www.youtube.com/watch?v=SLC3_wa-TZ0


PS: Lige 2 billeder mere fra aftenen..


Kan kun være enig med ovenstående. Der var en fantastisk oplevelse for alle sanserne i den hytte.

Og glem ikke 'Gigantor' og 'Megatron' udenfor, Muerto's 2 kæmpe newfoundlændere :mrgreen: Jeg blev nærmest skubbet omkuld af de to kælepotter et par gange, når man var ude og trække luft.
Foregående

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster