SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 14:47

Et sted at spille flipper i Århus?

Alle spillemaskine relevante events annonceres her i denne kategori

Redaktør: TheRealEd

  • Forfatter
  • besked

LangeVader

  • Indlæg: 9
  • Tilmeldt: lør 20. okt 2012 19:53
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægman 22. okt 2012 12:43

Hejsa,

Jeg skal ud med en gammel kammerat i Århus på onsdag - nogen der ved hvor man kan nyde en øl og et godt spil flipper?

Mvh
LV
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægtirs 23. okt 2012 15:09

Følger interesseret med her :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

fliplismc

  • Indlæg: 1110
  • Tilmeldt: tirs 23. nov 2010 00:38
  • Geografisk sted: Vejle - Jylland
  • Highscores: 18
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægtirs 23. okt 2012 15:45

tjekkede lige tråden igennem: Liste over offentlige arcades? og her er hvad jeg kunne finde i århus, håber det kan bruges

lør jun 26, 2010 10:20
Der er en IJ i Shark's i Århus. Også et par pins i Legelandet i Brabrand, men det er længe siden jeg har været der så deres navn og tilstand kender jeg ikke. Det er dog muligt jeg lige kommer et smut forbi i sommerferien.

tors jul 05, 2012 18:16
Har spottet Ataris Maximum Force i Bazar Vest Århus, Lebaramobile butikken (af alle steder).
BilledeBillede

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægtirs 23. okt 2012 16:21

IJ er ikke længere at finde på Sharks FYI
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 799
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægtirs 23. okt 2012 17:41

hskov skrev:IJ er ikke længere at finde på Sharks FYI


Øjnede ellers lige en chance der :)

fliplismc skrev:..... Også et par pins i Legelandet i Brabrand.

.....Har spottet Ataris Maximum Force i Bazar Vest Århus, Lebaramobile butikken (af alle steder).


Tror ikke legelandet er det rigtigs sted at stå og drikke sig småstiv mens man spiller med vennerne, og kunne forestille mig at de ville studse lidt hvis man kom nogle stykker medbringende poser fyldt med bajere ind i Lebaramobile butikken i bazar vest :)
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.

LangeVader

  • Indlæg: 9
  • Tilmeldt: lør 20. okt 2012 19:53
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægtirs 23. okt 2012 19:21

Tak for svarene :)

Ret sjovt billede man får i hovedet, når man tænker på en lebaramobile butik i Bazar vest fyldt med halvstive pinball spillere :)

Håber jeg finder en maskine i morgen! Skal nok melde tilbage hvis jeg gør...

Skulle der være en der opdager en i mellemtiden, så sig endelig til!

LV

LangeVader

  • Indlæg: 9
  • Tilmeldt: lør 20. okt 2012 19:53
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægtors 25. okt 2012 10:40

...Jeg kom afsted med min kammerat i går, desværre uden pinball!

da vi går rund i midtbyen for at finde et sted at drikke et par øl, kommer vi forbi Sharks...Var simpelthen nødt til at gå ind og kigge efter :)

Der var selvfølgelig ingen IJ derinde, men henvendte mig nu til bartenderen alligevel - Måske stod den ude bagved og var billigt til salg :) Men nej, det gjorde den ikke - til gengæld havde han historien om hvorfor den ikke længere stod der og den vil jeg gerne dele...

For et par år siden begynde IJ at "brokke"sig lidt og blev slukket. Det var der så en kvik fyr der opdagede og han var hurtig...Han tilbød en spillemaskine og 5000 oveni og vupti, så havde han en IJ som der vist ikke skulle laves ret meget på. God deal må jeg sige! Ejeren var så efterfølgende blevet klar over hvad sådan en IJ er værd :)

Det var alt herfra

LV

CuriousDan

  • Indlæg: 145
  • Tilmeldt: tirs 30. mar 2010 06:49
  • Geografisk sted: Østjylland
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Et sted at spille flipper i Århus?

Indlægons 14. nov 2012 23:10

På en måde var det godt den kom derfra, de gad alligevel ikke lave den. Det undrer mig bare lidt med salget, for da jeg forhørte mig, sagde pigen bag baren, at der var flere interesserede på venteliste nærmest...Hvem ved, måske er der nogen der tilbyder at stille noget andet op, hvis ejeren er frisk? Eller kan vi være flere, der spørger ejeren? Jeg er klar til at bruge mønter, hvis der kommer en velfungerende flipper der...

Tilbage til Events

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 170 gæster