SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 10:18

SOLGT: cftbl

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

SOLGT: cftbl

Indlægsøn 2. nov 2014 11:04

Fin Creature From The Black Lagoon sælges ( eller byttes ).

Nu er alle highscores over en milliard, så nu leder jeg efter noget nyt!

Billeder kan ses her: https://www.icloud.com/photostream/#A5JsHvHoJtR2Bo

Bemærk at venstre side af kabinettet ser ud som om det er meget grønt i farverne;sådan ser hele maskinen ud, der var bare kun lys der da jeg tog billederne :)

Som den står nu:

Kabinet er rigtigt fint i farver - den ene side af kabinettet har et par store ridser, resten er ret fint, men med små skavanker her og der ( se billeder ).

Playfield er i rigtig fin stand, ingen gennemspilninger.

Der er i sat nye speakers i + sub, color DMD (som ikke behøver medfølge = reduktion i pris), og så er der cointaker LEDs i overalt, som virkeligt gør maskinen fin at se på - de hvide pærer på ramper og swirlpool er udskiftet til grønne.

Der er sprit nye ben på, med grønne ben beskyttere på.

Der er intet hologram i - dvs, det er der, men det er supersvagt og virker ikke; personligt syntes jeg ikke det er værd at købe et nyt, for jeg ser det ikke engang når det virker, men det er en smagssag.

Der er sat nye flipperbats i. og cliffy mod på snackbar. Der medfølger også nye rampe "fødder" (metal stykkerne der leder op til rampen). Kiss lanens gate er også lige blevet skiftet så den ikke længere afviser skud dertil.

Selve maskinen spiller ekstremt fint - den er præcis, hurtig, og har den perfekte "bløde" bally feel som en flipper skal have :)

Jeg har ikke sat en pris på, da jeg gerne vil se hvad folk evt har at bytte med, men er du interesseret i en salgspris, så smid mig en PM, og så kan vi tale om det - der er en del faktorer der kan ændre prisen; med/uden color dmd, med uden de nye ben, med uden fidelity speakere, osv osv osv.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 60 gæster