SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:59

Påskeauktion over STTNG

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 12:56

Jeg har fået en STTNG på hånden, som skal renoveres. Jeg skal ikke bruge to, derfor sælger jeg den, jeg har stående.
Jeg har lagt nogle billeder og video af min STTNG op på nettet. Du finder et link her: https://1drv.ms/f/s!Ark__7XSDktRg7d7sh-NgQoxZ9JThg

Jeg købte den for lidt over 1½ år siden, hvor den var nyrenoveret. Her havde en fået nyt gummi og kugler, samt udskiftet de elektronikdele, som typisk skal skiftes. Ligeledes var den blevet rengjort på playfield’et. Jeg har sidenhen skiftet et par sleves og ledninger i gun. Ligeledes har jeg købt en sort kugle med Star Trek logoet, således den ene af de i alt 6 kugler, er lidt anderledes. Der er mange som mener, at STTNG har nogle ondskabsfulde drains. Og jeg er ikke helt uenig. Jeg har derfor også købt og monteret nye ball guides, som gør spillet lidt nemmere, uden dog at fjerne udfordringerne med at holde bolden i spil :-) Der er også et plasticstykke, som er knækket. Den har delvis LED.

Der hvor jeg synes maskinen er mest ”udfordret” på sin visuelle fremtræden, er på lockbaren. Den er ok – men noget man godt kunne skifte, hvis man er perfektionist. Der er også et mindre knæk i toppen af venstre side rail.

Når den skal sælges, følger den oprindelige kugle naturligvis med, og det samme gør de originale ball guides. Jeg har også nøgler med til både front og backbox.

Maskinen sælge på auktion hen over påsken. Jeg har en minimumspris, som svarer til det jeg købte maskinen for. Auktionen stopper mandag aften kl. 21.00 når sidste bud er indløbet.

Go’ påske
Henrik

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 13:15

Tak for mail Henrik. Jo jeg er intresseret. Er det slid eller bare lidt skidt ved inlanene,? Kan du uploade billede af neutralzone? Er delta rampen knækket nogen steder? Er de tre grønne store inserts midt på pf hævet når du kører fingenre over? Kører begge guns flydende?
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 13:23

Vi skal jo starte et sted, så byder 16.000 :-)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

Dennis

  • Indlæg: 1128
  • Tilmeldt: tirs 9. nov 2010 12:56
  • Geografisk sted: Køge
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 13:26

Altså sttng er blevet pisse dyr, men 17000 uden a gi dig hjertestop:-) som Michael siger, vi skal starte et sted
Køb/salg/bytte af Flippermaskiner.
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 13:30

Jeg byder 20.000
/Claus
<3 Pinball...

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 15:35

Dennis skrev:Tak for mail Henrik. Jo jeg er intresseret. Er det slid eller bare lidt skidt ved inlanene,? Kan du uploade billede af neutralzone? Er delta rampen knækket nogen steder? Er de tre grønne store inserts midt på pf hævet når du kører fingenre over? Kører begge guns flydende?


Hej Dennis

Jeg tænker det er en kombination af "slid" og skidt. Jeg har laget et par før og efter billeder op hvor jeg lige har brugt 2 minutter med Novus 3-2-1 og som du kan se, er der pæn stor forskel. Der er stadig maylar på PF men jeg kan ikke lige se hvor det starter og slutter. Jeg har også lagt billeder op af neutralzone - og den er - som du nok havde forventet - med slid. Jeg nåede aldrig at få sat protector på - men den følger med maskinen. Har også lagt et billede op af den del!

Hvad angår de 3 grønne inserts - så bliver jeg et svar skyldig. Kigger på det og vender tilbage. Men kan i hvert fald sige - at jeg ikke har bemærket at de påvirker spillet. Så HVIS det er hævede er det kun ubetydeligt. Men jeg skal som sagt lige kigge på det for at være mere præcis i mit svar.

Ved ikke om jeg helt forstår hvad du mener med flydende? De kører i eet træk uden stop - hvis det er det du spørger til. Tænker jeg skal smide en video op senere hvor du kan se dem køre.

Og nu vi ER ved at kigge på det - så har jeg også lagt et billede op af det knæk jeg beskrev af side railen.

Mvh
Henrik
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 15:55

Hvis slid på PF trækker jeg mit bud tilbage. Det er no-go for mit vedkommende, så jeg venter spændt på nyt :)
<3 Pinball...

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 18:24

Baws skrev:Hvis slid på PF trækker jeg mit bud tilbage. Det er no-go for mit vedkommende, så jeg venter spændt på nyt :)

Jeg vil til en hver tid tilbyde både dig og alle andre der byder på maskinen, at trække deres bud tilbage når de har set den, hvis ikke den lever op til forventningerne.

Jeg skrev bevidst "slid" i anførselstegn - fordi slid IKKE kan undgås, og dermed vil det være utroværdigt hvis jeg siger der ikke er slid på maskinen. Tror du kan gå til en hvilken som helst maskine og konstatere "slid" med mindre det er et sprit nyt PF som endnu ikke har været taget i brug!

Men for nu at understrege min pointe har jeg tage nærbilleder med blitz af hele yderste drain cm for cm. Tror næsten ikke jeg kan komme det nærmere.

Mvh
Henrik
Vedhæftede filer
IMG_2947.JPG
IMG_2946.JPG
IMG_2945.JPG
IMG_2944.JPG
IMG_2943.JPG
IMG_2942.JPG
IMG_2941.JPG

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 18:28

pinman skrev:
Dennis skrev:Tak for mail Henrik. Jo jeg er intresseret. Er det slid eller bare lidt skidt ved inlanene,? Kan du uploade billede af neutralzone? Er delta rampen knækket nogen steder? Er de tre grønne store inserts midt på pf hævet når du kører fingenre over? Kører begge guns flydende?


Hej Dennis

Jeg tænker det er en kombination af "slid" og skidt. Jeg har laget et par før og efter billeder op hvor jeg lige har brugt 2 minutter med Novus 3-2-1 og som du kan se, er der pæn stor forskel. Der er stadig maylar på PF men jeg kan ikke lige se hvor det starter og slutter. Jeg har også lagt billeder op af neutralzone - og den er - som du nok havde forventet - med slid. Jeg nåede aldrig at få sat protector på - men den følger med maskinen. Har også lagt et billede op af den del!

Hvad angår de 3 grønne inserts - så bliver jeg et svar skyldig. Kigger på det og vender tilbage. Men kan i hvert fald sige - at jeg ikke har bemærket at de påvirker spillet. Så HVIS det er hævede er det kun ubetydeligt. Men jeg skal som sagt lige kigge på det for at være mere præcis i mit svar.

Ved ikke om jeg helt forstår hvad du mener med flydende? De kører i eet træk uden stop - hvis det er det du spørger til. Tænker jeg skal smide en video op senere hvor du kan se dem køre.

Og nu vi ER ved at kigge på det - så har jeg også lagt et billede op af det knæk jeg beskrev af side railen.

Mvh
Henrik


Jeg har laget 2 videoklip på ovennævnte link. Det ene videoklip viser begge guns in action. Det andet klip kan du se mig placere en kugle flere steder over de grønne inserts. Og som du kan se, har de ingen effekt på bolden, så jeg tænker den eneste "hævning" der er på inserts er selve det stykke mylar der beskytter dem.
Brugeravatar

Michael_Randers

  • Indlæg: 460
  • Tilmeldt: søn 1. nov 2015 20:11
  • Geografisk sted: Randers
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 18:36

Jeg har set og spillet på maskinen for nogle uger siden, da jeg selv besigtigede den pga en mulig byttehandel. Og jeg er på ingen måde ekspert, men umiddelbart så maskinen fin ud, og spillede som den skulle. Jeg så ingen gennemspilninger på pf eller andet alarmerende. :-)
Mvh Michael Jensen

Billede

Giv et bib hvis vi skal sparke dæk sammen en dag :)

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 19:35

Michael_Randers skrev:Jeg har set og spillet på maskinen for nogle uger siden, da jeg selv besigtigede den pga en mulig byttehandel. Og jeg er på ingen måde ekspert, men umiddelbart så maskinen fin ud, og spillede som den skulle. Jeg så ingen gennemspilninger på pf eller andet alarmerende. :-)


Hej Michael

Tak for dit input. Altid godt med et synspunkt fra en som kan tillade sig at være objektiv.

Mvh
Henrik
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlægfre 14. apr 2017 21:11

Hej Henrik

Det er god karma - skulle nok også have skrevet gennemspilning, sorry. Jeg var ude at se på en anden flipper forleden, blev slemt skuffet fordi der ikke var nævnt noget om vandskade eller repareret elektronik, så jeg er glad for du er ærlig omkring den. Det ser ikke slet ud, det du viser, så jeg er stadig på med buddet.

Måske det er muligt for dig at tage de samme billeder, men uden blitz? Slid kan ikke undgås - korrekt - hvis jeg ser dine billeder korrekt, så er det bare spor som skal poleres væk, når man ved hvordan.

/Claus
pinman skrev:
Baws skrev:Hvis slid på PF trækker jeg mit bud tilbage. Det er no-go for mit vedkommende, så jeg venter spændt på nyt :)

Jeg vil til en hver tid tilbyde både dig og alle andre der byder på maskinen, at trække deres bud tilbage når de har set den, hvis ikke den lever op til forventningerne.

Jeg skrev bevidst "slid" i anførselstegn - fordi slid IKKE kan undgås, og dermed vil det være utroværdigt hvis jeg siger der ikke er slid på maskinen. Tror du kan gå til en hvilken som helst maskine og konstatere "slid" med mindre det er et sprit nyt PF som endnu ikke har været taget i brug!

Men for nu at understrege min pointe har jeg tage nærbilleder med blitz af hele yderste drain cm for cm. Tror næsten ikke jeg kan komme det nærmere.

Mvh
Henrik
<3 Pinball...

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlæglør 15. apr 2017 10:42

Baws skrev:Hej Henrik

Det er god karma - skulle nok også have skrevet gennemspilning, sorry. Jeg var ude at se på en anden flipper forleden, blev slemt skuffet fordi der ikke var nævnt noget om vandskade eller repareret elektronik, så jeg er glad for du er ærlig omkring den. Det ser ikke slet ud, det du viser, så jeg er stadig på med buddet.

Måske det er muligt for dig at tage de samme billeder, men uden blitz? Slid kan ikke undgås - korrekt - hvis jeg ser dine billeder korrekt, så er det bare spor som skal poleres væk, når man ved hvordan.

/Claus
pinman skrev:
Baws skrev:Hvis slid på PF trækker jeg mit bud tilbage. Det er no-go for mit vedkommende, så jeg venter spændt på nyt :)

Jeg vil til en hver tid tilbyde både dig og alle andre der byder på maskinen, at trække deres bud tilbage når de har set den, hvis ikke den lever op til forventningerne.

Jeg skrev bevidst "slid" i anførselstegn - fordi slid IKKE kan undgås, og dermed vil det være utroværdigt hvis jeg siger der ikke er slid på maskinen. Tror du kan gå til en hvilken som helst maskine og konstatere "slid" med mindre det er et sprit nyt PF som endnu ikke har været taget i brug!

Men for nu at understrege min pointe har jeg tage nærbilleder med blitz af hele yderste drain cm for cm. Tror næsten ikke jeg kan komme det nærmere.

Mvh
Henrik


Vil prøve om jeg kan uploade de billeder du efterspørger i aften.
Brugeravatar

Baws

  • Indlæg: 276
  • Tilmeldt: tors 10. maj 2007 19:43
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlæglør 15. apr 2017 12:25

Super :)
<3 Pinball...

pinman

  • Indlæg: 96
  • Tilmeldt: lør 6. feb 2016 15:52
  • Geografisk sted: Odense
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Påskeauktion over STTNG

Indlæglør 15. apr 2017 21:06

Og her er billederne så uden blitz.

Mvh
Henrik
Vedhæftede filer
IMG_2956.JPG
IMG_2955.JPG
IMG_2954.JPG
IMG_2953.JPG
IMG_2952.JPG
IMG_2951.JPG
Næste

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster