SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 20:52

Vurdering af Black Knight 2000

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

Daniels

  • Indlæg: 6
  • Tilmeldt: lør 20. apr 2019 09:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Vurdering af Black Knight 2000

Indlæglør 20. apr 2019 09:44

Hej alle sammen,

Jeg har i en del år efterhånden haft min Flipper maskine stående efter jeg i en ung alder købte den og havde en masse sjove timer med venner og familie. Nu overvejer jeg i den nærmeste fremtid at starte min egen familie og alle ved at dette aldrig er billigt, så jeg vil høre nogle eksperter af, hvad de mener min herlige flipper er værd.

Alt hjælp tages imod med kyshånd!

Her er et album med nogle billeder jeg har taget af den: https://m.imgur.com/a/D7c9jcr

Rigtig god påske til jer alle! :D
Brugeravatar

Miniracing.dk

  • Indlæg: 668
  • Tilmeldt: søn 2. dec 2012 22:46
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlæglør 20. apr 2019 11:19

Hej Daniels,

Det er rigtigt svære at lave en vurdering ud fra billeder, ting ser ofte bedre ud end de er. Billederne du har lagt op kan man ikke rigtigt zoome på uden de bliver uskarpe, det gør det ikke nemmere. Er den fuldt fungerende uden skader på playfielden og uden hævede inserts ligger prisen nok omkring 15.000 plus minus. Med det sagt ser det ud som om der er rust på metal delene under playfielden og det er aldrig et godt tegn. Hvis den har stået fugtigt kan playfielden have taget skade. For nogen betyder det alt mens andre er mere ligeglade.

Verdens største producent af flippermaskiner har lige præsenteret Black Knight “3000” der er designet af den samme som har lavet din.

Jeg mener du skal beholde den og lære dine børn at spille flipper! Hvis det er din bedre halvdel der har sagt den skal ud så sæt foden ned og sig stop ellers stopper det ikke med den ;-)

Pøj pøj med det hvad end du beslutter.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Jesper
Flippere: MM Gold, TOM, TOTAN, TZ, IJ, STTNG, CFTBL, RFM, SWE1, TFTC, CORVETTE, SS, BSD, SWDE, DM, HS2, Paragon, CP, Shrek, FH, RS, WH2O, BR, TS, TFLE, Congo, CC med CCEE, MB, GnR, Mustang LE, JD, ACDC Lucy, Metallica LE, Jokerz, SOF, RBION, HS, WW, CG, EATPM, ES, KISS, Fire, Playboy, Embryon, HH, Elektra, EB Deluxe, FG, IJ4, HG, CV
Arcade: 2XWar, 4XBG4, 4XSR2, 2XOR2, 2XD2, 2XBG3, MK4, T3, Spiderman, Space Gun, Gauntlet Dark Legacy, Revolution X, Crazy Taxi, Confidential Mission

Daniels

  • Indlæg: 6
  • Tilmeldt: lør 20. apr 2019 09:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlæglør 20. apr 2019 12:01

Miniracing.dk skrev:Hej Daniels,

Det er rigtigt svære at lave en vurdering ud fra billeder, ting ser ofte bedre ud end de er. Billederne du har lagt op kan man ikke rigtigt zoome på uden de bliver uskarpe, det gør det ikke nemmere. Er den fuldt fungerende uden skader på playfielden og uden hævede inserts ligger prisen nok omkring 15.000 plus minus. Med det sagt ser det ud som om der er rust på metal delene under playfielden og det er aldrig et godt tegn. Hvis den har stået fugtigt kan playfielden have taget skade. For nogen betyder det alt mens andre er mere ligeglade.

Verdens største producent af flippermaskiner har lige præsenteret Black Knight “3000” der er designet af den samme som har lavet din.

Jeg mener du skal beholde den og lære dine børn at spille flipper! Hvis det er din bedre halvdel der har sagt den skal ud så sæt foden ned og sig stop ellers stopper det ikke med den ;-)

Pøj pøj med det hvad end du beslutter.

Med venlig hilsen
Retroarkaden.dk

Jesper


Hej Jesper,

Mange tak for dit svar.

Jeg må indrømme at det er mig selv der overvejer at skille mig af med den. Jeg har haft den en del år efterhånden og jeg har været nødsaget til at have den stående hjemme ved mine forældre da den ikke kan løftes ned af trappen. Jeg kan forsøge at tage nogle bedre billeder og vende tilbage, jeg må lige se hvor jeg kan uploade nogle bedre billeder. Den er fuldt fungerende men den har nogle brugsspor, det er der ingen tvivl om.

Hvis jeg vil sælge den, hvor anbefaler du at jeg forsøger at gøre dette? Jeg fornemmer at folk på dette forum virkelig ved hvad de snakker om, så måske dette er det bedste sted? :-)

God påske til alle!

Daniels

  • Indlæg: 6
  • Tilmeldt: lør 20. apr 2019 09:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlæglør 20. apr 2019 12:19

Hej igen,

Så har jeg fået taget nogle flere billeder af den. Sig til hvis der er andre billeder der er nødvendige. :-)

Link til album: https://m.imgur.com/a/DJWjvdj

God påske!
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlæglør 20. apr 2019 16:05

Daniels skrev: til at have den stående hjemme ved mine forældre da den ikke kan løftes ned af trappen.


er huset blevet bygget rundt om flipperen? eller skal man have mere havregrød til morgenmad? :lol: :lol:
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98

Daniels

  • Indlæg: 6
  • Tilmeldt: lør 20. apr 2019 09:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlæglør 20. apr 2019 16:51

dorkvonwaterfall skrev:
Daniels skrev: til at have den stående hjemme ved mine forældre da den ikke kan løftes ned af trappen.


er huset blevet bygget rundt om flipperen? eller skal man have mere havregrød til morgenmad? :lol: :lol:


Trappen er ikke lige designet til at transportere sådan et skrummel, så den blev faktisk løftet ind med en kran i gennem altan døren. :lol:
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlægsøn 21. apr 2019 05:53

:lol: så køber skal have kran med når han henter den?
Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98

Daniels

  • Indlæg: 6
  • Tilmeldt: lør 20. apr 2019 09:35
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Vurdering af Black Knight 2000

Indlægsøn 21. apr 2019 08:57

dorkvonwaterfall skrev::lol: så køber skal have kran med når han henter den?


Jeg får den ned på den ene eller anden måde hvis der kommer en køber. :D

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster