SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:06

Opklaret mysterie :-)

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bedrageri

Indlæglør 28. dec 2019 22:21

Dejligt at få opklaret sagen...

Jeg ringede og hun sagde til mig at jeg var den første. Mere er der ikke i det. Da jeg snakkede med hende, da jeg skulle hente maskinen, sagde hun at hun var blevet snydt til at tro jeg havde sendt jer, fordi jeg selv var blevet forhindret. Så du får ikke min undskyldning. Men tillykke med maskinen. Og godt nytår.
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

junkwavepete

  • Indlæg: 1130
  • Tilmeldt: søn 22. sep 2013 21:26
  • Geografisk sted: 1956 - Frederiksberg C
  • Highscores: 1
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bedrageri

Indlæglør 28. dec 2019 22:22

:shock: så tog historien en ny drejning :lol: sælger er vel egentligt lidt, the bad guy...
Pins: Godzilla LE 540-Jackbot-Jurassic Park Pro-Creature-Theatre Of Magic-Frontier-Avengers IQ Pro-Turtles Pro-Led Zeppelin Pro
Sold: Super Mario Bros-AC/DC Pro-The Walking Dead LE 240-The Simpsons Pinball Party-X-Men Pro-X-Men Pro-Demolition Man-Star Trek LE 790-The Addams Family-Guardians PRO-Iron Maiden Pro-Batman: The Dark Knight-RollerCoaster Tycoon-Iron Man-Fish Tales-Terminator 3-Star Wars PRO-Corvette-No Fear

IFPA# 21932

hkkk

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: lør 28. okt 2017 20:21
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bedrageri

Indlæglør 28. dec 2019 22:36

Hej Jacob

Har lige talt med Michael som har hentet maskinen for mig. Hun sagde til mig at jeg var den første, og hun ville ikke have jeg overførte penge da hun ville have dem kontant. Der var så rodet og beskidt der hvor den stod, tror hun var glad for de våde varer, hun var på kontant hjælp så derfor ingen overførsler. Hun ringede til mig efter den var hentet og sagde hun var glad for jeg fik den da jeg havde sagt jeg var Freddy fan og havde set alle filmene. Jeg har kun handlet i god tro og skrev på annoncen i samme minut den var lagt op forkert til 1,- imens jeg skriver med hendes veninde fjerne hun annoncen fordi vi lavede en aftale og der var mange som ringede. Inden har hun lavet 2 aftaler for at være sikker på at få nogle penge ellers ved jeg ikke hvad der er sket. Hvis du vil se sms beskeder kan du bare sige til.

Henrik
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bedrageri

Indlæglør 28. dec 2019 22:55

Jeg ringede i stedet for at skrive, så hun havde ikke nået at se nogle beskeder sagde veninden. Men imens vi snakkede kom der der masser af opkald og beskeder.
Jeg begynder at tro at du handlede i god tro - hun virkede lidt forvirret, da jeg snakkede med hende og hun oprigtigt var ked af det, men bekræftede dog alligevel at jeg var den første hun og at hun havde lavet en aftale med mig. At hun er også lavede en med dig, er jo bare surt for mig...

Men lad os lægge den der. Du fik maskinen og tillykke med det :-)

Godt nytår til alle. Jeg håber alle er blevet underholdt af lidt drama her lige inden nytår ;-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

dorkvonwaterfall

  • Indlæg: 861
  • Tilmeldt: tirs 26. jun 2007 22:56
  • Geografisk sted: midtgylland....nærmere betegnet Ikast
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlægfre 3. jan 2020 12:40

Ex EFTLW,HS,SMB .... and now:
98

khvid

  • Indlæg: 67
  • Tilmeldt: lør 31. dec 2016 01:31
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlægfre 3. jan 2020 18:57

Det jo total nederen Jacob. Hvis du har interesse for flipperen på Amager så tager jeg gerne ud og ser på den for dig. Har desværre ikke stor nok bil så kan ikke tage den med til dig. Men så slipper du tage turen forgæves hvis den ikke er i orden

/Kim
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlægfre 3. jan 2020 19:22

Det er den jeg skulle have købt (er jeg ret sikker på). Den behøver jeg ikke se. Jeg finder en anden god maskine på et andet tidspunkt :-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro

hkkk

  • Indlæg: 46
  • Tilmeldt: lør 28. okt 2017 20:21
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlægfre 3. jan 2020 19:46

Hej Jacob

Du kan bare skrive til mig, maskinen står stadig tæt på Viborg da jeg ikke har fået den hentet endnu. Den trænger til noget nyt gummi og en rengøring, ellers spiller den fint. Jeg tror desværre ikke jeg får tid til at lave den lige foreløbig.
Der er en del som har skrevet på den allerede men har ikke solgt den endnu.

Mvh Henrik
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlægfre 3. jan 2020 20:37

Hej Henrik
Jeg er bestemt interesseret i maskinen... da den kostede 10000. Ikke 15000. Så tak men ellers tak. Skriv til mig til igen hvis du ikke kommer af med den, så byder jeg gerne 11000. 1000 kroner for et par telefonopkald imens du er i England er da også værd at tage med :-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Brugeravatar

Rune R

  • Indlæg: 240
  • Tilmeldt: man 17. jan 2011 21:24
  • Geografisk sted: Sjælland - Stevns
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlægfre 3. jan 2020 22:19

Er det fordi at man kan lide temaet, syntes at den umiddelbart ser vildt fesen ud, eller gemmer den på noget svedigt
Maskiner i min samling : TAF WH2O RS STTNG TZ GOTG-LE IronM-LE GoT WoZ
Maskiner under renovation : HGOT Pinbot Diner
Brugeravatar

lykkeman

  • Indlæg: 80
  • Tilmeldt: fre 21. apr 2017 10:47
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Opklaret mysterie :-)

Indlæglør 4. jan 2020 00:59

For mig var det fordi den var billig og jeg gerne ville prøve noget nyt :-)
Venlig hilsen
Jacob Lykke

Nuværende pin: Iron Maiden Premium, 1/2 Tales from the Crypt, White Water
Tidligere pins: No Fear, The Shadow, Revenge from Mars, Johnny Mnemonic, Terminator 2, Guardians of the Galaxy Pro
Foregående

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster