SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 28. mar 2024 20:45

Data East Lethal Weapon 3 - værdi?

Køb og salg af flippermaskiner
  • Forfatter
  • besked

Marcusbr

  • Indlæg: 1
  • Tilmeldt: fre 2. sep 2022 18:52
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Data East Lethal Weapon 3 - værdi?

Indlægfre 2. sep 2022 19:02

Hejsa!

Jeg skal sælge en Data East Lethal Weapon 3 flipper, men er ikke sikker på hvor meget den er værd..

På nettet kan jeg se priser fra $2k - $7k, men det er jo i 'web shops'. Jeg går ud fra den virker som den skal, men ville nok få den tjekket igennem inden salg for en sikkerheds skyld.

Nogen der har en ide om en pris? Og nogle råd til hvor man kan sælge henne? herinde måske? :)

Tak for hjælpen!

Vh.
Marcus
Vedhæftede filer
Flipper 3.jpg
Flipper 2.jpg
Flipper 1.jpg

svendmute

  • Indlæg: 102
  • Tilmeldt: ons 31. jan 2007 10:06
  • Geografisk sted: Brønshøj
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Data East Lethal Weapon 3 - værdi?

Indlæglør 10. sep 2022 19:04

Velkommen i forummet!
Det er altid svært st vurdererer enkelte eksemplarer af maskiner, men jeg vil give mit bud her.

Der er virkelig mange som har fået øjnene op for glæden ved at eje en flipper og det har skruet priserne op på alle maskiner.
Det betyder at selv mindre populære fabrikanter som Data east også er steget i pris.
Min anbefaling er at starte med at sætte en minimums pris på din flipper og se om der ikke skulle være interesse over denne hvis du sætter den tilsalg herinde som tidsbegrænset auktion.
Et forsigtigt bud herfra og med udgangspunkt i at du siger den fungerer vil jeg sætte start prisen omkring de 20.000 og se om der er interesse.

Tilbage til Flippermaskine

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster