SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er fre 29. mar 2024 10:38

K: PS2 Spil

Låste tråde vedr. Diverse køb - salg - bytte
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

FedeAnderzen

  • Indlæg: 394
  • Tilmeldt: man 17. jul 2006 15:50
  • Geografisk sted: Lem ved Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

K: PS2 Spil

Indlægtirs 22. maj 2012 18:20

Jeg har lige fundet min gamle PS2 frem igen og ungerne vil gerne spille, men desværre har jeg ikke rigtigt nogle børnevenlige spil udover Guitar Hero og det fanger dem ikke så længe.

SÅ jeg vil gerne købe nogle spil til maskinen, de skal kunne spilles af ungerne som er 3 og 6. Jeg tænker at nogle af LEGO spillene, batman, indy eller star wars kunne være gode eller Spyro og i den dur.

Skulle der være nogle spil imellem til farmand er jeg måske også interesseret i dem.

Så ligger du inden med en håndfuld ps2 spil eller 2 så giv lyd med titler og en pris og er det langt fra Skive skal de kunne sendes også.
Brugeravatar

Elgen

  • Indlæg: 1260
  • Tilmeldt: tors 12. jan 2006 10:17
  • Geografisk sted: Vanløse
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægtirs 22. maj 2012 18:30

Hvis du går i GamesTop har de 5-for-100kr-tilbud på brugte PS2-spil (uanset førpris).
Brugeravatar

FedeAnderzen

  • Indlæg: 394
  • Tilmeldt: man 17. jul 2006 15:50
  • Geografisk sted: Lem ved Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægons 23. maj 2012 16:01

Ja jeg ved det godt, også Gamestop har kasser med bunker af billige klassikere. Jeg bor bare langt ude på landet og kommer så sjældent til byen så jeg ville lige prøve mit held herinde først.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægtors 24. maj 2012 23:19

Jamen jeg tager da lige forbi gamestop i morgen (skal ind til byen alligevel, og er nok 200 meter fra gamestop) så ser lige hvad jeg kan finde af småbørnevenlige spil til ps2... og hvad jeg finder til 5 for 100 kan du købe for samme pris hvis du har lyst... dog kommer der jo så lidt porto oven i.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

FedeAnderzen

  • Indlæg: 394
  • Tilmeldt: man 17. jul 2006 15:50
  • Geografisk sted: Lem ved Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægfre 25. maj 2012 13:00

Bosse skrev:Jamen jeg tager da lige forbi gamestop i morgen (skal ind til byen alligevel, og er nok 200 meter fra gamestop) så ser lige hvad jeg kan finde af småbørnevenlige spil til ps2... og hvad jeg finder til 5 for 100 kan du købe for samme pris hvis du har lyst... dog kommer der jo så lidt porto oven i.


Fantastisk, det er sådan noget der gør det her forum så dejligt, altid fyldt med venlige og hjælpsomme mennesker.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægtirs 29. maj 2012 14:27

Så nåede jeg forbi Gamestop :)

Udvalget af spil til mindre børn var ikke voldsomt stort, men købte 5 titler som jeg tænkte du måske kunne bruge:

1. Spyro, Enter The Dragonfly
2. Sly Raccoon
3. Biler
4. Lego Star Wars II
5. Harry Potter Collection (Det er tre Harry Potter spil i samme kasette, hhv: De Vises Sten, Hemmelighedens Kammer & Fangen Fra Azkaban.

Så kan du bare lige besked om det er noget du kan bruge. De kostede tilsammen 99,-
Vedhæftede filer
ps2spil.jpg
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

FedeAnderzen

  • Indlæg: 394
  • Tilmeldt: man 17. jul 2006 15:50
  • Geografisk sted: Lem ved Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægons 30. maj 2012 07:47

Det er bare fantastisk, jeg smider gerne 200,- hvis du gider at sende dem til mig. Send mig et kontonummer over pm så får du min adresse når jeg har sat penge ind.
Brugeravatar

Bosse

  • Indlæg: 798
  • Tilmeldt: tors 19. jan 2012 01:50
  • Geografisk sted: Århus
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægons 30. maj 2012 12:51

Jeg ved ikke hvad det koster at sende dem, men det skulle da helst ikke koste hundrede kroner. Havde altså ikke forestillet mig at jeg skulle tjene på det, hehe.

well.... har sendt en pb.
Pcb'ere søges: Bagman - Bubbles - Championship Sprint - Defender - Dig Dug - Frisky Tom - Joust - Kung Fu master - New Rally-X - Paperboy - Penta - Pole Position - Pole Position II - Radical Radial - Rally-X - Rolling Thunder - Robotron 2084 - Rug Rats - Q*bert ..... Ikke så vigtigt om det er originale eller bootlegs. Send endelig en pm.
Brugeravatar

FedeAnderzen

  • Indlæg: 394
  • Tilmeldt: man 17. jul 2006 15:50
  • Geografisk sted: Lem ved Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægons 30. maj 2012 14:59

Jeg har sendt en pm med adresse og sat penge ind på din konto.
Brugeravatar

FedeAnderzen

  • Indlæg: 394
  • Tilmeldt: man 17. jul 2006 15:50
  • Geografisk sted: Lem ved Skive
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: K: PS2 Spil

Indlægfre 1. jun 2012 13:43

Tak til Bosse.

Handlen er gennemført og topic kan låses.

Tilbage til Låste tråde

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron