SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er tors 18. apr 2024 18:06

Bram Stoker's Dracula sælges

Låste tråde vedr. Flippermaskine køb - salg - bytte
  • Forfatter
  • besked

francky

  • Indlæg: 2
  • Tilmeldt: man 21. apr 2014 21:01
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægman 21. apr 2014 21:22

Må desværre sælge min flippermaskine Dracula snarest.
Fin stand og alt virker. Falmet i kabinettet, flot spilleplade, alt dmd og lys virker.

Afhentes på Sjælland - Taastrup.

Bud modtages gerne.
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægman 21. apr 2014 21:47

Du får nok nemmere nogle realistiske bud på den, men nogle gode billeder...;)

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægons 23. apr 2014 07:05

8000,- er budt
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægons 23. apr 2014 23:16

Billeder ville hjælpe, ved ikke med andre men jeg byder ikke på ting jeg ikke kan se: din definition af pæn er måske ikke det samme som min :)
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 06:41

Glem billeder, henter den gerne idag ;-)
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX
Brugeravatar

Top20

  • Indlæg: 1507
  • Tilmeldt: ons 14. nov 2012 22:20
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 07:58

Hej Michael og andre

Jeg har købt den og aftalt pris med sælgeren.

Hilsner
Bo
Mine pins - Bally/Williams: CFTBL, FH, TZ, MB, INDY500, WH2O, FT, JB, WC94, FG - STERN: Metalica Pro, Startrek Premium, AC/DC LUCI, Mustang LE, IRONMAN VAULT, TRON, KISS, GOT, Aerosmith, Munsters Premium, Avatar, Walking dead, led Zeppelin, Godzilla - SEGA Godzilla - Gotlieb Monday Night Football
Brugeravatar

soren

  • Indlæg: 1397
  • Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 19:56
  • Geografisk sted: København
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 08:34

Endnu en klassisk SM auktion/salgstråd - kørt efter alle kunstens regler.
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 08:50

Det var da lidt ærgerligt.. .jeg tror den var kommet dejligt op i pris, jeg ved mange af os var interesserede i den..

Men held og lykke og tillykke med salget.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

hskov

  • Indlæg: 534
  • Tilmeldt: man 25. aug 2008 18:22
  • Geografisk sted: Horsens
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 11:02

soren skrev:Endnu en klassisk SM auktion/salgstråd - kørt efter alle kunstens regler.


Måske man skulle overveje et regelsæt for K/S/B som man har det på flippermarkt. Det virker til at fungere godt. Enig med Søren i at der er en lidt kedelig tendens til at salgstrådene kører lidt af sporet.

OBS - dette er en generel betragtning - ikke specifikt for denne tråd

morten

  • Indlæg: 479
  • Tilmeldt: tors 13. sep 2007 10:53
  • Geografisk sted: Kolding
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 12:26

Igen en generel betragtning , der gælder mange salgstråde her : Det ville være fedt hvis evt. bud på maskiner kun forgik i tråden, det er jo helt umuligt at følge med i prisudviklingen. Dermed mister man jo også muligheden for at hæve ens eget bud.

Som køber vil man jo helst ikke give mere end "nødvendigt" og som sælger vil man jo gerne have den højest mulige pris :-).

Som bruger ville jeg gerne have lidt mere gennemskuelighed med auktioner / budrunder lidt ala qxl,/ebay (selvom det er lidt firkantet), men så ved alle jo hvad man kan forholde sig til. Ikke mindst kan alle se pris + hvem der har købt. = ingen muk

Jeg tror de fleste her på et eller andet tidspunkt har følt sig "snydt" og troet man havde den bedste pris, men at der så blev solgt til anden side. Det kan ingen jo i længden være tilfreds med.´

PS jeg syntes det som sælger er helt i orden at forbeholde sig retten til ikke at sælge, hvis man føler prisen er for lav. Ved auktioner kan man jo blot indsætte en min. pris.
Leder efter : Road show, ToM, eller andet spændende

SMI3

  • Indlæg: 804
  • Tilmeldt: fre 16. aug 2013 18:15
  • Geografisk sted: Klampenborg
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 12:57

Tillykke til Bo.
Flippere :Jurassic park LE,Iron Maiden LE, AC/DC Luci, Batman66 LE, Addams Family, Metallica premium, Starwars Data east.
Arcade : Terminator 100", 4 styk twin sega Daytona, Rambo deluxe med Pioneer 60", 4 styk superbikes 2, The walking dead deluxe, Big Buck hunter deluxe 72”, Time Crisis 5 Deluxe.

På vej:
XXX

FrederikFrost

  • Indlæg: 210
  • Tilmeldt: lør 19. mar 2011 19:34
  • Geografisk sted: Ledøje
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 14:28

Jeg forstår ikke problemet.

Der er ingen indikationer på en auktion her. Han modtager bud, og hvis han hører det han vil, så sælger han nok.

Så er det jo bare at byde løs, og håbe på at ramme det rigtige før en anden gør-- Lyder fair nok.
Maskiner: Whoa Nellie, Iron Man VE, The Getaway, Judge Dredd, Whirlwind og Lord of the Rings
Brugeravatar

REX

  • Indlæg: 686
  • Tilmeldt: tors 2. maj 2013 15:03
  • Geografisk sted: CPH
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 18:25

FrederikFrost:

Problemet er da til at forstå; der er en del mennesker herinde, alle som er interesserede i en maskine der bliver udbudt, der føler at de spilder deres tid på at tage en annonce seriøst, når maskinen så ender med at blive solgt udenfor tråden.

I bund og Grund er der ingen der "gør noget galt" her, men når så mange mennesker, mig selv inkl. står tilbage og tænker "øh" - så er det måske ved at være på tiden man opretter en helt officiel måde at lave salgs og auktions indlæg på siden.

Så nej - Bo, og sælger har i og for sig ikke gjort noget forkert, de har begge lov til at gøre hvad de har gjort; men jeg er da helt sikker på at hvis Bo fandt en maskine han var interesseret i, og en anden bød bagom tråden i en privat besked og fik den før Bo reelt fik en chance for at byde, så ville han også stå og føle sig lidt "snydt" i mangel af bedre ord.

- Og da vi er en lille, forholdsvis tæt community, er det måske en god ide at vi får de her "regler" på plads, så vi alle indbyrdes kan forsøge at overholde dem, for det vil være så tåbeligt om man uintentionelt kommer til at træde nogen over tæerne når man vil sælge, eller købe en maskine. Vi kan lige så godt ordne det på en måde så alle er glade, sælger, køber, dem der ikke ville byde højere mv - for vi kommer alle højst sandsynligt til at mødes igen, og igen og igen.

Når alt det så er sagt, så finder jeg da i det mindste en trøst i at Bo købte den, for så kan man jo håbe på den finder vej til Pinlab :)

Anyway - no hard feelings til nogen, bare et håb om at vi kan organisere os lidt ud af det hele, fra min side i hvert fald.
/-- ejet: CFTBL x2, HSII, RFM, FH, FT, IM, TF LE Combo, AC DC Pro, TSPP, TZ, IJ, TS, BSD, FS, Mustang LE, , VP, Meteor (1979), Wizard of Oz, Metallica, Bride of Pinbot, Flash (1979), Diner, Dr. Who, Tron Legacy; The Walking Dead LE, Lethal Weapon 3, Star Trek LE

/-- Pinballs i spil derhjemme: Twilight Zone, No Fear, Scared Stiff

FrederikFrost

  • Indlæg: 210
  • Tilmeldt: lør 19. mar 2011 19:34
  • Geografisk sted: Ledøje
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 21:00

Jeg forstår hvad du siger, men siden der ikke er noget regelsæt i plads, kan jeg godt forstå det sker som det sker.. Så vidt jeg ved sker der mange handler over PB...

Men ligesom jer andre er jeg da også nysgerrig (selvom jeg ikke har finanserne til overhovedet at lege med). Så jeg ville ikke have noget mod lidt mere info fremover... Men altså, det er jo hvad det er :)
Maskiner: Whoa Nellie, Iron Man VE, The Getaway, Judge Dredd, Whirlwind og Lord of the Rings
Brugeravatar

FlyveHest

  • Indlæg: 774
  • Tilmeldt: ons 11. sep 2013 20:59
  • Geografisk sted: Ballerup, Danmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Bram Stoker's Dracula sælges

Indlægtors 24. apr 2014 21:28

Så længe den ikke er slået op som en auktion, med start og slut og diverse, så ser jeg ærligt talt ingen problemer med hvad der er foregået her, rent teknisk. (Og selv hvis det var en auktion er det svært at komme efter nogen hvis den pludseligt blev solgt via PB, det ville jeg nok bare betegne som dårlig stil af sælger)

Det er jo ikke anderledes end hvis en maskine bliver slået op på DBA, og der så bliver droppet et link til den artikel herinde samtidigt, der kan den også ryge "bagom vognen" hvis man ikke reagerer hurtigt nok, og man får heller ingen indikation af andre interesserede eller prisleje.

Det man kan ærgre sig over er at trediepart ikke får indblik i prisen, hvilket kan være rart til fremtidig reference (det med at værdisætte en maskine er utroligt meget black magic i min bog), men fuldt forståeligt at køber måske gerne vil gemme prisen til et fremtidigt salg.
Billede
Næste

Tilbage til Låste tråde

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron